Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ : ΕΤΣΙ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗ ΜΑΧΗ - ΠΛΗΣΙΑΖΩ - ΘΑ ΤΙΣ ΜΑΖΕΨΩ - ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ. ΜΑΖΕΨΤΕΕΕΕ ΤΟΝ !!!

«Πλησιάζω τον αριθμό των 50 των απαραίτητων υπογραφών. Δεν τον έχω φτάσει, αλλά είμαι κοντά. Είμαι πολύ αισιόδοξος. Θα τις μαζέψω, θα είμαι υποψήφιος και θα κερδίσω. Έτσι μπαίνουμε στη μάχη».
Αυτές ήταν οι δηλώσεις του βουλευτή και υποψήφιου πρόεδρου της Νέας Δημοκρατίας Άδωνη Γεωργιάδη, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν είχε καμιά επικοινωνία με τον  Κώστα Καραμανλή, γιατί δε θέλει να μπλέκει στη διαδικασία τους πρώην προέδρους του κόμματος στη διαδικασία της εκλογής.
Ενώ συμπλήρωσε ότι το μάζεμα υπογραφών δεν είναι εύκολη διαδικασία καθώς όπως τόνισε δεν έχει εσωκομματικές μεγάλες συμμαχίες, ούτε γραμμές να τον στηρίζουν.
Σχετικά με τους άλλους υποψήφιους: «Σέβομαι τους συνυποψηφίους μου. Η διαδικασία της επιλογής αρχηγού πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε όταν τελειώσει να είμαστε πιο ενωμένοι, πιο ισχυροί, και πιο αγαπημένοι, γιατί αυτός είναι ο στόχος μας. Να κάνουμε τη ΝΔ πιο ισχυρή».
Ενώ πρόσθεσε: «Κύριο κριτήριο εκλογής αρχηγού πρέπει να είναι το ποιος μπορεί να κερδίσει τον Αλέξη Τσίπρα, γιατί όσο μένει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία τόσο προκαλεί ζημιά στη χώρα».
Όσον αφορά τον Μάκη Βορίδη δήλωσε: «Ο κ. Βορίδης ήταν, είναι και θα είναι φίλος μου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνούμε πάντα σε όλες τις πολιτικές μας κινήσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: