Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ....ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ???

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μιά εμπειρία μου επάνω στο ποτό και την οδήγηση. Όπως όλοι σας γνωρίζετε πάρα πολύς κόσμος έχει προβλήματα με την τροχαία ενώ επιστρέφει σπίτι από ένα μπαρ στο οποίο είχε συναντηθεί με καλούς φίλους. Προχθές βρέθηκα κι εγώ μαζί με μερικούς καλούς φίλους σ’ ένα μπαράκι. Μερικές μπύρες παραπάνω, δυό ουισκάκια παραπάνω, κι όλα αυτά σε μια ζεστή φιλική ατμόσφαιρα. Στο τέλος της βραδιάς και έχοντας καταλάβει ότι είχα πιεί κάτι παραπάνω έκανα κάτι που δεν είχα κάνει ποτέ μου για να επιστρέψω σπίτι μου. Πήρα το λεωφορείο. Εφτασα στο σπίτι σώος και αβλαβής και χωρίς κανένα ατύχημα πράγμα που με άφησε έκπληκτο διότι δεν είχα οδηγήσει ποτέ μου λεωφορείο! Επιπλέον δε, δεν μπορώ να θυμηθώ από που το πήρα........ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ???

Δεν υπάρχουν σχόλια: