Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ....ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ !!!

Για τη σύζυγό του, αλλά και τη σχέση του με τις γυναίκες μίλησε ο Βασίλης Λεβέντης σε πρόσφατη συνέντευξή του.

«Είναι μια γνωριμία πολλών ετών, που έγινε σε πολύ δύσκολες συνθήκες, τότε που έβαζα για δήμαρχος στον Πειραιά, το 1982. Με βοήθησε πάρα πολύ σε όλα τα επίπεδα. Έτρεχε μαζί μου, πέρασε πολλά, που δεν μπορούσε να τα περάσει άλλος άνθρωπος. Δεν άντεχε άλλος να με ακολουθεί παντού.
Στην επαρχία, να ξενυχτάει, να μου έχει φαγητό στις 3 το πρωί... Στις τόσες πίκρες που περάσαμε, μου έλεγε: "Δε βαριέσαι, θα έρθει και η νίκη". Τις εκλογές δεν τις κάνω εγώ, τις κάνει η Νατάσα», είπε ο ίδιος για τη σύζυγό του.
Σας φλερτάρουν οι γυναίκες;

«Πολύ, αλλά τώρα κρατώ μια απόσταση και δεν το αφήνω. Σαν νεότερος, μου άρεσε - ήμουν κι εγώ λίγο φιλάρεσκος. Εδώ και έναν χρόνο όμως η στάση μου δεν επιτρέπει στις γυναίκες να με δουν κι αλλιώς. Ασε που είναι και επικίνδυνο».

Τι εννοείτε;

«Μπορεί να μου στήσουν καμία παγίδα. Να στείλουν στο γραφείο μου μια γυναίκα. Είναι ένα χαρτί που μένει στους εχθρούς μου και δεν θέλω να τους δώσω τις ευκαιρίες», είπε στα ''παραπολιτικά'' ο ίδιος.
Αποτέλεσμα εικόνας για λεβεντης παεζανο

Δεν υπάρχουν σχόλια: