Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

ΜΙΑ ΓΑΤΑ ΤΩΝ ΙΜΑΛΑ'Ι'ΩΝ....ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ !!!

Διαβάζω τις τελευταίες ημέρες για την εμπλοκή μου στην συνάντηση δύο σημαντικών ανθρώπων στο σπίτι που μου έχει παραχωρήσει η γυναίκα που μου εξασφαλίζει το νερό και την τροφή και οφείλω να παραδεχτώ ότι με έχετε παρεξηγήσει.
Καθισμένη στο αναπαυτικό μου μαξιλάρι, το αγαπημένο μου σημείο στο σπίτι, μαζί με τον καναπέ, τις γλάστρες του μπαλκονιού, το πληκτρολόγιο, τους καναπέδες, τα τραπέζια, τα χαλιά και τα πόδια αυτής της γυναίκας, αντιλήφθηκα την παρουσία δυο ανδρών στο χώρο μου, το βασίλειό μου.
Δεν ξέρω τι κάνετε εσείς εδώ, όμως στα Ιμαλάια, απ' τα οποία και προέρχομαι, όταν βλέπουμε ένα ξένο τον παρατηρούμε από πάνω μέχρι κάτω για να «διαβάσουμε» τον χαρακτήρα του. Με τα γαλάζια μου μάτια, για τα οποία έχω αποσπάσει ουκ ολίγα κοπλιμέντα, αποσκοπούσα σε δυο πράγματα: αφενός να μελετήσω τις δυο παρουσίες και ιδιαίτερα τον ένα άνδρα τον οποίο και έβλεπα για πρώτη φορά, κι αφετέρου να εκμαιεύσω τα χάδια τους.
Μπορεί να είμαι μεγαλοπρεπής και να διαθέτω εντυπωσιακό τρίχωμα, όμως κατά βάθος είμαι τρομερά χαδιάρα. Το μόνο που ήθελα ήταν μερικά χάδια στη μουσούδα και το στομάχι, ώστε να κοιμηθώ στην αγκαλιά τους γουργουρίζοντας, όσο εκείνοι μιλούσαν για εκλογές και συμφωνίες. Ακόμα κι όταν ο  ένας πήγε στην κουζίνα και άφησε τον άλλο άνδρα μόνο του, σημασία δεν μου έδωσε. Σε εμένα, που έχω κερδίσει τόσους διαγωνισμούς ομορφιάς.
Του χάρισα την πιο αυστηρή μου ματιά και έριξα έναν ύπνο στο μαξιλάρι μου όσο έδιναν τα χέρια. Όταν ξύπνησα, έκανα μια τελευταία προσπάθεια, όμως και πάλι δεν κέρδισα ούτε ένα χάδι. Βρήκα παρηγοριά σε μερικές μπουκίτσες κοτόπουλου που είχε αφήσει στο πιατάκι μου η γυναίκα. Αν συνεχίσω έτσι, θα είμαι για πάντα εύσωμη, όμως δεν με πειράζει.
Το μόνο που με πειράζει, είναι να με θεωρεί ο κόσμος κακιά. Είμαι ένα τρυφερό πλάσμα που φιλοξενεί τόσο καιρό έναν άνθρωπο και θέλει απλά λίγη αγάπη σε ανταπόδοση. Αν δεν τη βρω, θα μαζέψω την άμμο μου και θα ξαναπάω στα Ιμαλάια.       
tokoulouri

Δεν υπάρχουν σχόλια: