Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

ΕΝΤΑΣΗ ΦΩΤΙΟΥ - ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΠΑΡΑ ΛΙΓΟ....ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ !!!

Ένταση επικράτησε στη Βουλή με αφορμή τον αριθμό των τροπολογιών που κατατέθηκαν στο κοινοβούλιο και ακολούθησε ένας έντονος διάλογος.
«Δεν σας έχω δώσε τον λόγο, καθίστε στο έδρανο σας, παρακαλώ. Όταν σας δώσω τον λόγο θα τον πάρετε και θα σηκωθείτε», είπε σε έντονο ύφος ο Ν. Κακλαμάνης και πρόσθεσε: «Κυρία Φωτίου, μήπως θέλετε να έρθετε να καθίσετε εδώ; Δεν θα υποκαταστήσετε το Προεδρείο. Μην διανοηθείτε άλλη φορά να σηκωθείτε αυθαιρέτως και να πάρετε τον λόγο». 
Απάντηση στις έντονες παρατηρήσεις του αντιπροέδρου της βουλής έδωσε η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης,λέγοντας:
«Κύριε πρόεδρος καταρχήν, ένα λεπτό επί προσωπικού ως εξής: Δεν έχω δώσει δείγματα μη σεβασμού του προεδρείου και της κοινοβουλευτικής διαδικασίας μέχρι σήμερα, μετά από τέσσερα χρόνια στη Βουλή. Και νομίζω ότι το ξέρετε όλοι καλά αυτό» τόνισε, η Θ. Φωτίου και πρόσθεσε:
«Μόνο που προσβάλλομαι όταν ένας πρόεδρος του ελληνικού κοινοβουλίου μου λέει ‘μη διανοηθείτε να ξανασηκωθείτε όρθια’. Σας είπα και πριν, ότι νόμισα ότι αφού με ρωτήσατε μου είχατε δώσει ήδη τον λόγο. Θεωρώ κι εγώ το θέμα λήξαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: