Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΛΕΒΕΝΤΗ. ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΤΩΝ ΡΕΜΠΟΥΠΛΙΚΑΝΩΝ....ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΤΡΑΜΠ !!!

Σε νέα δήλωση - έκπληξη προχώρησε ο Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης, ο οποίος αποκάλυψε ότι, πριν από μερικές μέρες, ο υποψήφιος των Ρεπουμπλικανών για την προεδρία των ΗΠΑ του ζήτησε να είναι υποψήφιος αντιπρόεδρος του στην εκλογική αναμέτρηση του Νοεμβρίου.Μιλώντας σε ραδιοφωνική εκπομπή, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων περιέγραψε πως προέκυψε η επικοινωνία των δύο ανδρών:

«Ακούστε, πριν από λίγο καιρό στα γραφεία της Ένωσης Κεντρώων εδέχθηκα ένα τηλεφώνημα. Μου είπε η κοπέλα από το κέντρο ότι είναι, λέει, κάποιος Τραμπ. Εγώ άκουσα ραπ. Δεν ακούω κορίτσι μου ραπ της λέω, αυτά τα χορεύουν κάτι αρκουδέηδες. Εγώ ακούω Τώνη Μαρούδα.»
«Για να μην τα πολυλογώ ήταν αυτός ο Τράμπ, αυτός που είναι πορτοκαλί σαν τα φανάρια που έχουν στα έργα στην Αθηνών-Κορίνθου, μόνο που δεν αναβοσβήνει. Μου λέει πρόεντρε σε παρακολουθώ από τότε που έκεις το τσάνελ 69. Τα λες σταράτα όπως εγκώ και θέλω να γκίνεις αντιπρόεντρος μου όταν γκίνω πρόεντρος.»
Ο Έλληνας πολιτικός εξήγησε τους λόγους γιατί αρνήθηκε την πρόταση του ρεπουμπλικανού υποψηφίου:
«Εγώ του είπα, άκου κύριε Τραμπ μου, με τιμά η πρόταση σου αλλά εγώ τώρα είμαι πρόεδρος και δε θέλω να γίνω αντιπρόεδρος. Τρεις κι ο κούκος είμαστε στα γραφεία της Ένωσης Κεντρώων και με χρειάζονται. Επιπλέον κύριε Τράπ μου τόσα χρόνια έκανα να μπω στην ελληνική βουλή, δεν μπορώ να τα παρατήσω τώρα, του λέω.»

Στη συνέχεια, ο Βασίλης Λεβέντης προχώρησε σε ακόμα μία αποκάλυψη:«Τότε του πρότεινα αν θέλει αυτός να κάνουμε οικουμενική και να είναι αυτός πρωθυπουργός. Του λέω, ακου κύριε Ραπ μου, εδώ στην Ελλάδα οι περισσότεροι πρωθυπουργοί είναι αυτό που εμείς λέμε τρόμπες, δηλαδή tromp στα εγγλέζικα.»
«Τι tromp, τι Trump του λέω. Το Μαξίμου είναι άσπρο, δηλαδή λευκός οίκος. Έλα να γίνεις πρωθυπουργός, εδώ θα σου πληρώσει η εκκλησία τον τοίχο που διώχνει τους πρόσφυγες και τους ισλαμιστές, δε θα ξοδέψεις δεκάρα. Για χατίρι σου θα κάνουμε και το Λευκό Πύργο, Τραμπ Γουάιτ Τάουερ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: