Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ....ΣΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ !!!

Όταν επιτέλους καταλάβεις ότι ο πατέρας σου συνήθως είχε δίκιο, εσύ ο ίδιος ήδη έχεις μεγαλώσει ένα γιο που έχει την πεποίθηση ότι ο πατέρας του συνήθως δεν έχει δίκιο…….            
Ένα μόνο ζητώ: τους γιους μου, όταν γίνουν έφηβοι, να τους τιμωρήσετε, άνδρες, στεναχωρώντας τους μ' εκείνα που σας στεναχώρησα κι εγώ, αν σας φανούν ότι νοιάζονται πιο πολύ για τα χρήματα ή για κάποιο άλλο πράγμα απ' ό,τι για την αρετή. Και αν νομίζουν ότι είναι κάτι ενώ δεν είναι, να τους επικρίνετε, όπως κι εγώ εσάς, που δεν φροντίζουν για εκείνα που πρέπει και που νομίζουν ότι είναι κάτι ενώ δεν αξίζουν. Έτσι να πράξετε, κι ότι πάθω εγώ και οι γιοι μου από εσάς θα το έχω πάθει δίκαια.
Αλλά τώρα πια είναι ώρα να φύγουμε, εγώ για να πεθάνω, κι εσείς για να ζήσετε. Ποιο από τα δύο είναι το καλύτερο, είναι άγνωστο σε μας.

Ένα απόσπασμα από την απολογία του Σωκράτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: