Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ : ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙ....ΚΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΟΥΝΤΙ....ΚΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑ....ΚΟΥΛΗΣ !!!

Απάντηση στα όσα ακούστηκαν και γράφτηκαν για την χθεσινή αναφορά του στη Βουλή, ότι ήταν πολιτικός κρατούμενος έξι μηνών από τη χούντα, έδωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, με ανάρτησή του στο Facebook Είχε πεί συγκεκριμένα «Εγώ έξι μηνών ήμουν πολιτικός κρατούμενος και έχασα έξι χρόνια από τη ζωή μου στην εξορία. Μαθήματα δημοκρατίας, η παράταξη του Κωνσταντίνου Καραμανλή που έφερε τη δημοκρατία, δεν δέχεται».
«Ακούστηκαν και γράφτηκαν πολλά για τη χθεσινή μου δήλωση στη Βουλή.
Σε όσους αποφάσισαν χωρίς γνώση ή χωρίς σεβασμό να χλευάσουν την οικογένειά μου, απαντώ ευθέως. Ο πατέρας μου συνελήφθη και φυλακίστηκε από στρατιωτικούς την πρώτη νύχτα του πραξικοπήματος.
Όταν γεννήθηκα, η χούντα δεν άφηνε τη μητέρα μου να βγει από το σπίτι της.
Γι’ αυτό και δεν δέχομαι τους εύκολους αφορισμούς και τη διαστρέβλωση της αλήθειας», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του, ο κ. Μητσοτάκης.
«Η αυτογελοιοποίηση είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να σου συμβεί, κι ακόμη χειρότερο είναι να μην πάρεις είδηση τι πατάτα έκανες…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: