Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ.....''ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ'' !!!

«Η κοπέλα μου δεν συμπαθεί τον σκύλο μου, οπότε αναγκάζομαι να βάλω αυτή την αγγελία. Πρόκειται για μια καθαρόαιμη πλούσια κοπέλα. Της αρέσει να παίζει παιχνίδια. Δεν είναι εκπαιδευμένη. Έχει μακριά μαλλιά, που της αρέσει να φροντίζει και πάντα προσεγμένα νύχια. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, την πιάνει φλυαρία και …κοιμάται όταν βρίσκομαι στη δουλειά. Τρώει μόνο το καλύτερο και πιο ακριβό φαγητό. ΠΟΤΕ δεν θα σας υποδεχτεί στην πόρτα του σπιτιού μετά από μια κουραστική μέρα, ούτε θα σας δώσει αγάπη άνευ όρων! Δεν δαγκώνει, αλλά μπορεί να γίνει πολύ επιθετική! Όπότε….άν ενδιαφέρεται κανείς για την 30χρονη εγωίστρια και εκμεταλλεύτρια κοπέλα μου.....ας έρθει να την πάρει. Εγώ και ο σκύλος μου θα θέλαμε να μετακομίσει !!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: