Ένα όνειρο ετών φαίνεται πως γίνεται πραγματικότητα για τον Κυριάκο Μητσοτάκη, καθώς όπως ανακοινώθηκε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας πρόκειται να αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της δημοφιλούς εταιρείας εμπορίας καφέ σε κάψουλες, Nespresso.
Όπως ανακοινώθηκε, τα γυρίσματα για τα νέα διαφημιστικά σποτ του δημοφιλούς brand αναμένεται να ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα στην Τζακάρτα της Ινδονησίας, γεγονός που ίσως αναγκάσει τον Κ. Μητσοτάκη να απουσιάσει για σύντομο διάστημα από τις συνεδριάσεις της Βουλής.
Κατά τη διάρκεια των επόμενων έξι μηνών θα ακολουθήσουν και άλλα γυρίσματα σε στούντιο της Βόρειας Ευρώπης, στη λίμνη του Κόμο της Ιταλίας, σε μυστική τοποθεσία δύο χιλιόμετρα έξω από τα Χανιά καθώς και στη Μάνδρα Αττικής.
Ο ηγέτης της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα αντικαταστήσει στο ρόλο του «πρέσβη» των μοδάτων καψουλών εσπρέσσο τον σταρ του Χόλιγουντ, Τζορτζ Κλούνεϊ, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες αποσύρθηκε για να αφοσιωθεί μαζί με τη σύζυγό του, Αμάλ Αλαμουντίν στην εκστρατεία για την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα.
Συνεργάτες του 48χρονου πολιτικού κάνουν λόγο για σημαντική επιβράβευση της υπεύθυνης στάσης που τηρεί τον τελευταίο καιρό τόσο προσωπικά ο κ. Μητσοτάκης όσο και συνολικά το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, ενώ υπενθυμίζουν πως «οι Έλληνες όταν θέλουν και προσπαθούν, μπορούν».
Σημειώνεται πως ο πρόεδρος της ΝΔ είναι από τους μεγαλύτερους φαν του εσπρέσσο και δη των καψουλών Nespresso, τις οποίες καταναλώνει καθημερινά από την ηλικία των επτά ετών. «Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για να σου γουρλώσει το μάτι το πρωί από ένα φλυτζάνι δυνατό lungo» συνηθίζει να λέει χαριτολογώντας σε ιδιωτικές συζητήσεις.