Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ....& ΤΣΕ ΠΑΠΑΡΑ !!!

Και εκεί που λέγαμε ότι σε αυτό τον μάταιο κόσμο τα έχουμε δει και τα έχουμε ακούσει όλα, ήρθε και αυτό.
Ο Θάνος Τζήμερος ισχυρίζεται ότι είναι συγγενής του…Τσε Γκεβάρα.
Με ανάρτησή του στο Facebook ο γνωστός πολιτευτής υποστήριξε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι είναι συμπεθέρια με τον Αργεντινό επαναστάτη.
«Η γυναίκα τού Ερνέστο (σ.σ. του Γιου του Ερνέστο Τσε Γκεβάρα) είναι ξαδέλφη μου (οι παππούδες μας ήταν αδέλφια). Ζουν στην Αβάνα. Επομένως, τα παιδιά τους (έχουν δύο κόρες) είναι εγγονάκια του Τσε και ανίψια του γράφοντος. Η θεία μου, και… συμπεθέρα του Τσε, ζει στην Αθήνα».
Μάλιστα ο Θάνος έχει πάει στην Κούβα – μάλλον κάποιο Πάσχα για τις γιορτές – όπου και τον ξενάγησε φυσικά η ξαδέλφη του, η γυναίκα του Τσε.
Και για του λόγου το αληθές, ιδού η «αποκαλυπτική» ανάρτηση:
Σήμερα το βράδυ θα είμαι στον ANT1 στην εκπομπή του Θέμου. Λόγω Κούβας κάναμε μια κουβέντα (η εκπομπή βιντεοσκοπήθηκε το μεσημέρι) που θα σας φανεί εντελώς "κουφή" γι' αυτό σας προϊδεάζω:
Ο Τσε Γκεβάρα έκανε 4 παιδιά: 2 αγόρια και 2 κορίτσια. Ο μικρότερος γιος του είναι ο Ερνέστο. Η γυναίκα τού Ερνέστο είναι ξαδέλφη μου (οι παππούδες μας ήταν αδέλφια). Ζουν στην Αβάνα. Επομένως, τα παιδιά τους (έχουν δύο κόρες) είναι εγγονάκια του Τσε και ανίψια του γράφοντος. Η θεία μου, κα...
Δείτε περισσότερα