Τρίτη 9 Μαΐου 2017

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙ....ΚΟΥΛΗΣ !!!

"Είδα τον αγώνα (σ.σ. τον τελικό Κυπέλλου) και στενοχωρέθηκα. Εγώ είμαι φίλαθλος του Ολυμπιακού, αλλά οχι οπαδός. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο. Η εικόνα του τελικού ήταν θλιβερή, με ένα ακατάλληλο γήπεδο, ένα ματς που δεν έπρεπε να διεξαχθεί τελικα. "Είμαι φίλαθλος του Ολυμπιακού, αλλά έχω πάει στην Τούμπα 17 ετών. Ο ΠΑΟΚ μάλλον είχε καλύτερη ομάδα από την ΑΕΚ εφέτος. Άρα δε χρειαζόταν ένα "πέτσινο γκολ" για να κερδίσει"Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήρε θέση για το δεύτερο γκολ του ΠΑΟΚ κατά της ΑΕΚ στον τελικό του Κυπέλλου, και το χαρακτήρισε «πέτσινο». Παράλληλα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ως άλλος Αλέφαντος, είπε ότι ο ΠΑΟΚ έχει φέτος καλύτερη ομάδα από την ΑΕΚ, μίλησε για την παράγκα του ποδοσφαίρου και για το ότι δεν μπορούν οικογένειες με παιδιά να πάνε στο γήπεδο, αφού αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα της Ελλάδας σήμερα: ότι δεν μπορούν να πάνε στο γήπεδο οικογένειες με παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: