Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΟΥΣ ΑΝΤΑΜΩΣΕ Ο....ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ !!!

O Κυριάκος Μητσοτάκης άφησε την δροσιά των γραφείων του Μοσχάτου και προς άγραν ψήφων αποφάσισε να πάρει τους Αγρούς. O πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας πήγε μια μίνι τουρνέ στην Θεσσαλία, μίλησε με κατοίκους και τοπικούς φορείς και έβγαλε μπόλικες φωτογραφίες. «Κύριε Περιφερειάρχα, κύριε Δήμαρχε, φίλες και φίλοι, Σαρακατσάνισσες και Σαρακατσαναίοι δεν ξέρω γιατί κάνετε το καρναβάλι σας κατακαλόκαιρο εγώ για τα ψηφαλάκια ήρθα.
Είχα ακούσει πολλά για αυτό το μεγάλο πανηγύρι και είχα χρόνια την επιθυμία να έρθω και να το γιορτάσω μαζί σας. Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης είχε βρεθεί μαζί σας πριν από 22 χρόνια. Το 1995. Μου έλεγε, πάντα, πρέπει να πας στο Αντάμωμα. Tο έφερε έτσι η ζωή να έρθω λίγες εβδομάδες αφότου έφυγε από τη ζωή.
Θέλω, αγαπητέ Πρόεδρε, να σας συγχαρώ και για το ζήτημα στο οποίο επιλέξατε να αφιερώσετε το φετινό σας Αντάμωμα. Στα παιδιά που έφυγαν τα τελευταία χρόνια από τη χώρα, επειδή δεν μπόρεσαν να βρουν μια δουλειά στην πατρίδα μας.

 Δεν ξέρω γιατί κάνετε το καρναβάλι σας κατακαλόκαιρο εγώ για τα ψηφαλάκια ήρθαΘέλω να σας δώσω το λόγο μου ότι είναι βασική μου προτεραιότητα, να γυρίσουν αυτά τα παιδιά και πάλι πίσω στην πατρίδα μας. Αλλά αυτό θα γίνει μόνο αν φέρουμε επενδύσεις, εάν δημιουργήσουμε νέες δουλειές, καλές δουλειές, να κρατήσουμε εδώ τους νέους που αναζητούν το δρόμο τους και να φέρουμε πίσω αυτούς που έφυγαν στα χρόνια της κρίσης. Το χρωστάμε σε αυτούς και το χρωστάμε στον τόπο μας.
Από αυτά τα ψηλά βουνά, τα οποία από μικρός και εγώ έμαθα να αγαπώ και να περπατώ, συχνά μαζί με τον πατέρα μου, που λάτρευε τις ορεινές πεζοπορίες. Και δεν σας κρύβω ότι και εγώ ως Κρητικός, αισθάνομαι ανάμεσα στους ορεινούς μεγάλη άνεση και μεγάλη οικειότητα.

Να’ στε όλοι καλά. Πάντα σε χαρές να σμίγουμε, λέμε στον τόπο μας στην Κρήτη και εύχομαι χαρά και ευτυχία σε σας και στις οικογένειές σας και να είστε σίγουροι, αγαπητέ Πρόεδρε, ότι θα ξαναβρεθούμε σύντομα. Να’ στε καλά. Γεια σας. Και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνατε να βρεθώ σήμερα μαζί σας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: