Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ Η ΗΡΙΑΝΝΑ Β.Λ....ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ Η ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ !!!

Απορριπτική είναι η πρόταση του εισαγγελέα για την αίτηση αναστολής της Ηριάννας Β.Λ., εν αναμονής της τελικής απόφασης.
Η νεαρή κοπέλα που βρέθηκε να κατηγορείται για τη “Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς” λόγω της ερωτικής της σχέσης με έναν άλλο κατηγορούμενο θα παραμείνει στη φυλακή μέχρι την έφεση. H πλευρά της Ηριάννας έχει δικαίωμα να κάνει αίτηση για αναστολής ποινής ξανά σε δύο μήνες.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον εισαγγελέα δεν στηρίζεται η υπέρμετρη - ανεπανόρθωτη βλάβη κατά τη φυλάκισή, ενώ παράλληλα κρίνει πιθανή τέλεση νέων εγκλημάτων από την Ηριάννα.
Το Πενταμελές Εφετείο Αναστολών έκανε δεκτή την εισήγηση του εισαγγελέα για μη αποφυλάκιση της Ηριάννας λόγω πιθανής τέλεσης νέων παρόμοιων αδικημάτων (;). Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία (3-2), καθώς δύο δικαστές είχαν την άποψη ότι θα πρέπει να αφεθεί ελεύθερη με την επιβολή περιοριστικών όρων.
Μετά την ανακοίνωση της απόφασης, δημιουργήθηκε ένταση εντός της δικαστικής αίθουσας αφού εκτοξεύτηκαν μπουκάλια και ακούστηκαν πολλά συνθήματα διαμαρτυρίας.

Η υποψήφια διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών, υπενθυμίζουμε, καταδικάστηκε αρχές Ιουνίου με μοναδικό ενοχοποιητικό στοιχείο ένα αμφιλεγόμενο δείγμα DNA, που έχει αμφισβητηθεί ακόμα και από τον ιατροδικαστή της ΕΛ.ΑΣ.
Νωρίτερα η Ηριάννα δήλωσε στο δικαστήριο: «Είχα βεβαιότητα για την αθώωση μου, ήξερα ποια είναι η αλήθεια, και ξαφνικά όλα χάθηκαν. Αισθάνθηκα προσβεβλημένη» «Η μισή μου ζωή είναι η ακαδημαϊκή μου καριέρα και η άλλη μισή η εργασία μου. Διδάσκω και στο διδασκαλείο και στους πρόσφυγες. Εργάζομαι για το e-learning, ενώ είμαι εκπαιδεύτρια σε ξένους φοιτητές για εξ αποστάσεως εκμάθηση ελληνικών. Ήμουν έτοιμη να συνεχίσω να κατακτώ πράγματα, ώσπου όλα κόπηκαν. Λίγο πριν από την καταδίκη μου ήμουν έτοιμη να καταθέσω ένα πρόγραμμα για παιδιά. Ένα όνειρο που είχα από 19 χρόνων. Την 1η Ιουνίου μου στερήθηκε η ακαδημαϊκή μου διαδρομή, η εργασία μου, οι φίλοι μου, η οικογένεια. Η απουσία μου από αυτήν την τάξη είναι σαν να μου στερούν 6 χρόνια μεταπτυχιακά. Είχα βεβαιότητα για την αθώωση μου, ήξερα ποια είναι η αλήθεια, και ξαφνικά όλα χάθηκαν. Μια μόνο σημείωση από πλευράς μας: ο εισαγγελέας που εισηγήθηκε την απόρριψη της αίτησης αποφυλάκισης της Ηριάννας, είναι ο ίδιος άνθρωπος που είχε εισηγηθεί την αποφυλάκιση του αρχηγού της Χρυσής Αυγής Νίκου Μιχαλολιάκου και του Χρήστου Παππά, μετά τη δολοφονία Φυσσα – για την οποία ο Μιχαλολιάκος ανέλαβε για λογαριασμό της Χρυσής Αυγής την πολιτική ευθύνη – κρίνοντας πως δεν υπήρχε κίνδυνος να τελέσουν νέα εγκλήματα)… 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Παραλογισμός Στο Πλήρες Μεγαλείο Του!

ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΉ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΌΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΘΕΣΕ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ!!!

Αυτές και Άλλες Παρόμοιες Αποφάσεις της "Ελληνοποιημένης Αποικιοκρατικής Δικαστικής Δικαιοσύνης" εμπεριέχουν ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΓΝΩΣΤΑ ΕΜΦΥΛΙΟΠΟΛΕΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!!!

Ανέκαθεν και Πάντοτε η Αντιστροφή Της (έστω και κοινής) ΛΟΓΙΚΗΣ τόσο σε Κοινωνικοπολιτικό επίπεδο όσο και επιστημονικό είτανε και ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ Ναζιστοφασιστικών Ιδεολογικών Ρευμάτων! Η Ιστορία Είναι ο Μάρτυρας Αυτού!

Η "Απόφαση" της Εμφυλιοπολεμικής Δικαιοσύνης Άλλων Πρόσφατων Καταραμένων και Ανθελληνικών Καιρών/Χρόνων Παραβιάζει και Βιάζει Τόσο Την Κοινή Όσο και Την Επιστημονική Λογική!!! Αυτό Δεν Έχει Σχέση ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ/ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ (για τους Σκατοφωστήρες ΟΛΟΥΣ: Νοοτροπία Εστί ΤΡΟΠΗ (ΕπιστημονικοΦυσικός Ορος) ΣΚΕΨΗΣ και ΌΧΙ... τρόπος σκέψης!!! Εντάξει ΜΛΚες;;;



ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ (Χωρίς "να" "θα" "όταν" και "ναι" "μεν" "αλλά") ΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗΣ ΜΕ ΜΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!!!


Όλοι Ελέγχονται Τόσο Από Τον Ζωντανό Θεό όσο και από Τον Θεό Του/Των Θανάτου/Νεκρών!!!