Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

ALL WOMAN PROJECT....Η ΑΡΕΤΟΥΣΑΡΙΣΤΗ ΟΜΟΡΦΙΑ !!! [ video ]

«Τα φυσικά χαρακτηριστικά δεν μας καθορίζουν ως γυναίκες. Η δύναμή μας και ο χαρακτήρας μας. Αυτά μας κάνουν γυναίκες». Αυτό είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει το «Αll Woman Project», μία καμπάνια που «τρέχει» κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου και στοχεύει στην καλύτερη ζωή των κοριτσιών και των γυναικών παγκοσμίως προβάλλοντας μια αληθινή, όμορφη, θετική και μη ρετουσαρισμένη εικόνα των γυναικών μέσα από φωτογραφίας και βίντεο.
Το All Woman Project είναι έμπνευση της Γαλλίδας μοντέλου και μπλόγκερ Κλεμαντίν Ντεζού η οποία έχοντας μεγαλώσει σε μια χώρα με πολύ αυστηρά στάνταρ για το πώς πρέπει να είναι το «τέλειο» σώμα. Έπρεπε να αλλάξει ήπειρο για να καταλάβει ότι όταν μιλάμε για το γυναικείο σώμα δε χωράνε λέξεις όπως «στάνταρ» ή «πρότυπα».
«Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάθε γυναίκα, κάθε καλοκαίρι είναι η ώρα που πρέπει να φορέσει το μαγιό της και να βγει στην παραλία. Το ίδιο ισχύει και για μένα φυσικά». «Από τα 10 μέχρι τα 22 μου χρόνια, ήμουν μονίμως σε δίαιτα. Προσπαθούσα πάντα να μοιάσω σε κάποια άλλη. Μέχρι που μετακόμισα στο Μαϊάμι. Εκεί, όλοι κυκλοφορούσαν με το μαγιό όλο το χρόνο και ανεξαρτήτως κιλών. Αυτό ήταν πολύ απελευθερωτικό γιατί με έκανε να καταλάβω ότι δεν είμαι τόσο διαφορετική ή αφύσικη. Εκεί μπορούσα να είμαι ο εαυτός μου χωρίς να ντρέπομαι γι' αυτό», λέει η Ντεζού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: