Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΟΙΜΩΔΩΝ ΝΟΣΩΝ ''ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΥΓΓΡΟΣ''....ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ !!!

Πρίν από λίγο ώρα έγινε γνωστό ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης μεταφέρθηκε εκτάκτως το τμήμα λοιμωδών νόσων του νοσοκομείου Ανδρέας Συγγρός. Ο πρόεδρος της Ν.Δ. μάθαμε ότι έπαθε ένα αλεργικό σοκ από το νανογιλέκο πού τον έπεισε να φορέσει ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. για να αισθάνεται ακμαίος, όπως του έλεγε. Πήγα στο νοσοκομείο αλλά δεν ήξερα από που μου ήρθε η αλλεργία, αναφέρει ο ίδιος. Ειχα φαγούρα σε όλο μου το σώμα και είχαν φουσκώσει τα χειλη μου. Επίσης άρχισε να φουσκώνει το ένα μου μάτι και και γι αυτό άρχισα να πίνω το ζιρτέκ αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Μετά ήρθαν οι παραισθήσεις και συγκεκριμένα νόμιζα ότι ήμουν σερβιτόρα στο Οκτόμπερφεστ. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν από τα γαλακτομικά είδη και τρώω στο πρωινό ή από το παστίτσιο που μου αρέσει να τρώω το βραδυ. Πριν απο 2-3 μερες κατάλαβα οτι αυτη η αλλεργία προέρχεται απο το νανογιλέκο του Άδωνη. Δεν έπρεπε να μου το κάνει εμένα αυτό ο Άδωνης αντιθέτως έπρεπε να με προφυλάξει γιατί πέρασε κι αυτός περιπέτεια με την υγεία του όταν η χρήση του νανογιλέκου τον οδήγησε αρχικά σε παραισθήσεις, νομίζοντας για αρκετή ώρα πως είναι ο Δίας, και στη συνέχεια σε λιποθυμία και γι αυτό νοσηλεύτηκε εκτός κινδύνου σε ιδιωτικό νοσοκομείο των βορείων προαστίων, όπως διάβασα στο ''Patrinaki.com''. Μετά την έντονη κριτική που δέχτηκε τις τελευταίες ημέρες, για τις τρείς τηλεοπτικές εκπομπές στις οποίες διαφήμιζε «θεραπευτικό» γιλέκο νανοτεχνολογίας, από τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και από άλλα στελέχη του κόμματος ο Αδωνης Γεωργιάδης πήρε την απόφαση να σταματήσει τις τηλεπωλήσεις.
Ανεπιβεβαίωτες φήμες κάνουν λόγο ότι ετοιμάζεται διαδήλωση στο Σύνταγμα εννάντια στην φίμωση του Άδωνι με πλακάτ και φωτογραφίες του τύπου....''Ο Αδωνις της καρδιάς μας είναι εδώ'' !!!


Η ανακοίνωση εγινε μέσω fb και αναφέρει ότι....Περί Nanobionic και της εκπομπής μου

Στην αρχή είπα να μην μιλήσω καθόλου για αυτό το θέμα κυρίως διότι ήμουν βέβαιος ότι άνθρωποι σαν τον Βαξεβάνη θα μου έκαναν επίθεση και γί´αυτό και είχα αποφασίσει να μην βάλω μία καλή ελληνική εταιρία εν μέσω μίας μακράς και γνωστής πολιτικής διαμάχης.
Όμως χθες έγινε συντονισμένη επίθεση σε μένα με αφορμή τις τρεις τηλεοπτικές εκπομπές που έκανα για τα γιλέκα αυτής της εταιρίας και δυστυχώς ενεπλάκησαν, πιστεύω καλοπροαίρετα και άνθρω...

Δείτε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: