Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Η ΞΑΝΘΙΑ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ....ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ !!!

Σε εξετάσεις Φυσικής στο πανεπιστήμιο ο καθηγητής εξέταζε τους φοιτητές του προφορικά και έναν έναν.
Περνάει ο πρώτος, του λέει ο καθηγητής:
– Eίσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;
Ο φοιτητής απαντάει:
-Ανοίγω το παράθυρο.
Οπότε του λέει ο καθηγητής:
– Ποιά η αντίσταση του αέρα που αναπτύσσεται μετά το άνοιγμα του παραθύρου, ποιά η μεταβολή της τριβής μεταξύ τρένου και γραμμών και τέλος ποιά η νέα ταχύτητα του τρένου;
O κακόμοιρος ο φοιτητής μην ξέροντας να απαντήσει κόβεται. Αυτό συνεχίζεται με όλους τους φοιτητές ώσπου μπαίνει η τελευταία ξανθιά φοιτήτρια, η οποία είναι στο τελευταίο έτος.
Της λέει ο καθηγητής:
– Είσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;
-Βγάζω το σακάκι μου, λέει η ξανθιά φοιτήτρια.
Ο καθηγητής της λέει:
– Ζεσταίνεσαι πολύ!
-Ε τότε βγάζω και τη μπλούζα μου.
-Ζεσταίνεσαι πάρα πολύ!
-Ε, βγάζω και τη φούστα μου αν ζεσταίνομαι τόσο πολύ.
-Μα μιλάμε καίγεσαι!
-Ε, τότε βγάζω και την κυλότα μου, τι να κάνουμε!
-Ωραία… Είναι και τρείς αράπηδες εκεί και αν την βγάλεις θα σε γ@μήσουν. Ακόμα θες να γδυθείς;

-Κοιτάξτε κύριε καθηγητά εγώ προσπαθώ να πάρω πτυχίο εδώ και τόσα χρόνια και συνέχεια με κόβετε. ΟΛΟ το τρένο να με γ@μήσει, εγώ ΑΥΤΟ το γ@μημένο το παράθυρο ΔΕΝ το ανοίγω !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: