Σάββατο 28 Απριλίου 2018

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΠΟΤΙΖΕΤΑΙ ΚΙ Η ΓΛΑΣΤΡΑ !!!

Η Μπριζίτ Μακρόν ανέλαβε χρέη ρεπόρτερ στην Le Monde και σε δηλώσεις της στη γαλλική εφημερίδα, μίλησε για την εντύπωση που της άφησε η Μελάνια Τραμπ. Οπως δήλωσε, η Μελάνια είναι ευχάριστη, αλλά περιορισμένη.
Ηταν «πραγματικά πολύ ευχάριστη» και πρόσθεσε: «Εχουμε την ίδια αίσθηση του χιούμορ. Γελάσαμε πολύ μαζί».
Σε αντίθεση με τα όσα ακούγονται για το πρώην μοντέλο από τη Σλοβενία, η Μακρόν δήλωσε πως ήταν «ευγενής, γοητευτική, ευφυής και πολύ ανοιχτή».
«Τα πάντα ερμηνεύονται υπερβολικά. Έχει μια ισχυρή προσωπικότητα, αλλά εργάζεται σκληρά για να το κρύψει. Γελά πολύ εύκολα με όλα, αλλά το δείχνει λιγότερο από ό,τι κάνω εγώ».
Η Μπριζίτ Μακρόν ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως η Μελάνια είναι περιορισμένη. «Ομως η Μελάνια δεν μπορεί να κάνει τίποτα…», είπε και συμπλήρωσε: «Δεν μπορεί καν να ανοίξει ένα παράθυρο στο Λευκό Οίκο. Δεν μπορεί να βγει έξω. Είναι πολύ πιο περιορισμένη από μένα. Εγώ βγαίνω καθημερινά στο Παρίσι».
Αναφερόμενη στην προσωπική της ζωή και το πώς είναι να είσαι Πρώτη Κυρία, υποστήριξε πως προσπαθεί να την κάνει όσο πιο φυσιολογική γίνεται, βλέποντας τον γιο και τις κόρες της.
«Δεν έχω αλλάξει στο μυαλό μου. Είμαι ακόμα η γυναίκα του Εμανουέλ Μακρόν, όχι του προέδρου. Δεν αισθάνομαι σαν μια πρώτη κυρία», ανέφερε. Και τονίζει πως παρόλο που στην ηλικία της δεν έχει κάτι να αποδείξει, προσπαθεί να είναι κάτι παραπάνω από απλά μια «γλάστρα με λουλούδια» στο πλευρό του συζύγου της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: