Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Ο....ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ Ο....ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΣ Ο....ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ Ο....JESUS CHRIST !!!

Τέσσερις Καθολικοί και μια καθολική γυναίκα έπιναν καφέ στην πλατεία Αγ. Πέτρου.
Ο πρώτος καθολικός λέει στους φίλους του: «Ο γιος μου είναι ιερέας. Όταν εισέρχεται σε ένα δωμάτιο, καθένας τον αποκαλεί «Πατέρα».
Ο δεύτερος καθολικός λέει με καμάρι, «Ο γιος μου είναι επίσκοπος. Όταν εισέρχεται σε ένα δωμάτιο οι άνθρωποι λένε «την ευλογία σας»

Ο τρίτος καθολικός λέει, «Ο γιος μου είναι καρδινάλιος. Όταν εισέρχεται σε ένα δωμάτιο όλοι κάνουν υπόκλιση και λένε: «η εξοχότητά σας ».
Ο τέταρτος καθολικός λέει με υπερηφάνεια, «Ο γιος μου είναι ο Πάπας. Όταν εισέρχεται σε ένα δωμάτιο οι άνθρωποι λένε «η Αγιότητα σας ».
Η καθολική γυναίκα πίνει τον καφέ της και τους παρακολουθεί ενώ παραμένει σιωπηρή. Οι τέσσερις άνδρες βλέποντας ότι εξακολουθεί να παραμένει σιωπηρή της απευθύνουν το λόγο και την ρωτούν Λοιπόν ....;
Κι εκείνη απαντάει περήφανα: "Έχω μια κόρη, λυγερή, ψηλή, στήθος 38, μέση 24 και γοφούς 36.
Όταν εισέρχεται σε ένα δωμάτιο, οι άνθρωποι λένε....«Jesus Christ» !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: