Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ Η ΝΟΣΟΚΟΜΑ ΚΑΙ....ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ Νο22 !!!

Μία άνεργη νοσοκόμα σκέφτηκε να ανοίξει μία κλινική για να βγάζει λεφτά.
Έβαλε μία ταμπέλα απ’ έξω που έγραφε:
Θεραπεύουμε τα πάντα με 50€.
Αν δεν θεραπευτείτε σας επιστρέφουμε εμείς 100€.
Ένας γιατρός νομίζοντας ότι είναι μία καλή ευκαιρία να βγάλει ένα 100ρικο πάει επίσκεψη.
Γιατρός (ως ασθενής): “Γιατρίνα μου έχω χάσει την αίσθηση της γεύσης”.
Νοσοκόμα (ως γιατρός): “Αδελφή φέρτε παρακαλώ το φάρμακο Νο 22 και ρίξτε 3 σταγόνες στο στόμα του ασθενούς”
Ο γιατρός – ασθενής: Φτύνει το φάρμακο και λέει. “Μα αυτό δεν είναι φάρμακο! Είναι πετρέλαιο!”
Η νοσοκόμα – γιατρός: “Συγχαρητήρια. Η γεύση σας επέστρεψε. 50 € παρακαλώ”.
Ο δήθεν ασθενής γιατρός φεύγει τσατισμένος αλλά δε το βάζει κάτω και επιστρέφει σε μερικές μέρες αποφασισμένος να πάρει πίσω τα χρήματά του.
Ο ασθενής γιατρός: “Γιατρίνα μου έχασα τη μνήμη μου και δεν θυμάμαι πια τίποτα”.
Νοσοκόμα – γιατρός: “Αδελφή φέρτε παρακαλώ το φάρμακο Νο 22 και ρίξτε 3 σταγόνες στο στόμα του ασθενούς”
Ο γιατρός – ασθενής πανικόβλητος: “Μα αυτό το φάρμακο είναι για τη θεραπεία της γεύσης”!
Νοσοκόμα: “Συγχαρητήρια! Η μνήμη σας επανήλθε. 50 € παρακαλώ”.
Ο γιατρός φεύγει εξαγριωμένος με τον εαυτό του. Αμετανόητος μετά από μερικές ημέρες επιστρέφει.
Ασθενής: “Γιατρίνα μου η όρασή μου έχει αδυνατίσει πολύ. Μπορείτε να κάνετε κάτι?”
Νοσοκόμα: “Δυστυχώς κύριε δεν έχουμε φάρμακο για αυτό. Παρακαλώ πάρτε αυτό το 100ρικο.”
Ασθενής: “Μα αυτό είναι 20αρικο!”
Νοσοκόμα: “Συγχαρητήρια. Η όρασή σας επανήλθε. 50 € παρακαλώ”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: