Είσπραξη Οφειλών
πως θα βελτιώσετε το αποτέλεσμα
Στις δύσκολες εποχές που ζούμε, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των επιχειρήσεων είναι η αποτελεσματική είσπραξη των οφειλών μας, χωρίς να δημιουργήσουμε πρόβλημα στις σχέσεις μας με τους πελάτες. Με συστηματική και η επαγγελματική προσέγγιση μπορούμε να έχουμε άμεσα αλλά και μακροχρόνια αποτελέσματα. Η οργάνωση της σωστής προσέγγισης και η εκπαίδευση των στελεχών που ασχολούνται με την επικοινωνία με τους οφειλέτες είναι τα πρώτα βήματα.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
είναι να καλυφθούν τα ουσιώδη θέματα που θα μας οδηγήσουν στην αποτελεσματική είσπραξη των οφειλών μας (τιμολόγια, επιταγές, δόσεις, συνδρομές, προμήθειες, συμμετοχές κ.α.):
- Οι πληροφορίες που χρειάζομαι για τον πελάτη πριν του τηλεφωνήσω,
- Η Φροντίδα των Πελατών σήμερα και οι 4 τακτικές για την συλλογή,
- Η συλλογή των οφειλών από το τηλέφωνο,
- Η εξυπηρέτηση των πελατών και η σημασία της για την επιχείρηση,
- Τα παράπονα από πελάτες, οφειλέτες και τρίτους. Ο χειρισμός τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, επαγγελματίες και στελέχη τμήματος εισπράξεων, χρηματοοικονομικού, εμπορικής διαχείρισης, προϊσταμένους λογιστηρίων, διευθυντές πωλήσεων, σε όσους που αντιμετωπίζουν προβλήματα στην είσπραξη των χρηματικών απαιτήσεων τους, και σε εργαζόμενους που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους πάνω στην Είσπραξη Οφειλών.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ενότητα 1η Οι πληροφορίες που χρειάζομαι για τον πελάτη πριν τηλεφωνήσω
- Το φύλλο του Mackay για το προφίλ του πελάτη,
- Η σχέση της επιχείρησης που εισπράττει τα χρήματα με τον οφειλέτη,
- Όλοι πουλάμε στην επιχείρηση σήμερα, το σύγχρονο επικοινωνιακό στέλεχος,
- Ο τρόπος που μιλάμε και απαντάμε στο τηλέφωνο, το κτίσιμο της σχέσης,
- Η εικόνα της επιχείρησής μας περνάει μέσα από το τηλέφωνο,
- Ακούω και διαπραγματεύομαι με τον πελάτη – οφειλέτη.
Ενότητα 2α Η Φροντίδα των πελατών
- Ιδέες κλειδιά για την διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη - οφειλέτη,
- Οι προσδοκίες του οφειλέτη και η σχέση του με την εισπρακτική επιχείρηση,
- Η συνομιλία και η δέσμευση του οφειλέτη,
- Οι 13 τεχνικές για την φροντίδα και την εξυπηρέτηση του πελάτη,
- Οι τέσσερις τακτικές για την συλλογή των οφειλών,
- Ιδέες για την συλλογή από τηλεφώνου και τα πλεονεκτήματα του τηλεφώνου.
Ενότητα 3η Η συλλογή των οφειλών από το τηλέφωνο
- Το σενάριο της τηλεφωνικής συνομιλίας μου με τον οφειλέτη,
- Αυξάνω τα κέρδη της επιχείρησης με την καλύτερη χρήση του τηλεφώνου,
- Καταγράφω και μεταφέρω τις πληροφορίες που απέκτησα από τον πελάτη,
- Χειριζόμαστε σωστά τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις,
- Τηλεφωνική επαφή – κρατώ τον έλεγχο της συνομιλίας,
- Το κείμενο, οι λέξεις και ο τρόπος της συνομιλίας. Παραδείγματα
Ενότητα 4η Η Εξυπηρέτηση του πελάτη
- Η σημασία της εξυπηρέτησης του πελάτη για την επιχείρηση,
- Τα 17 συνήθη λάθη που γίνονται από το τηλέφωνο,
- Τι μπορώ να πετύχω με το Telemarketing,
- Η αξιοποίηση των αρχών του Telemarketing για την είσπραξη οφειλών,
- Η διαδικασία της τηλεφωνικής συνομιλίας και η υλοποίησή της,
Ενότητα 5η Τα παράπονα των οφειλετών
- Τα παράπονα των πελατών, των οφειλετών και των τρίτων,
- Χειρισμός των παραπόνων των οφειλετών και επίλυση των αντιρρήσεών τους,
- Η προσπάθεια διατήρησης του καλού κλίματος και της συνεργασίας του οφειλέτη.
- Ο χειρισμός του 2ου τηλεφωνήματος και το Follow-up, όπου χρειαστεί,
- Η άσκηση πίεσης στον οφειλέτη,
- Αξιολόγηση της διαδικασίας εισπράξεων, με στόχο την βελτίωσή της.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:
Μέσα από την αμφίδρομη επικοινωνία, τα καθημερινά παραδείγματα από την εμπειρία των εκπαιδευομένων επιτυγχάνουμε την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων για τις επιχειρήσεις τους.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Α...... Β...... Msc. in Economics
Μάστερ Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Project Manager, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, Εισηγητής Σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Κύπρος, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία, Αίγυπτο, Εμιράτα κλπ. Μέλος του Chartered Management Institute της Μ.Βρετανίας.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΑΘΗΝΑ - Παρασκευή 1 Απριλίου 2011, 16.00-22.00
Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - Τετάρτη 6 Απριλίου 2011, 16.00-22.00, The MET Hotel, 26ης Οκτωβρίου 48, στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης.
ΚΟΣΤΟΣ: 195 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας. Με φιλικούς Χαιρετισμούς
Για την G..... Greece
Μ...... Φ......... ΜΒΑ, DipM, MIEx.
2 σχόλια:
Καλησπέρα .
ΟΧΙ ΑΛΛΗ “ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ” !ΘΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ!!
Θέλω να ασχοληθώ με τη μειοψηφία των σχολιαστών και υπερασπιστών των υπαλλήλων εισπρακτικών εταιριών,δηλαδή τους τοκογλυφότερους των τοκογλύφων, πιό κουκουλοφόροι των κουκουλοφόρων της κατοχής,τους μαυραγοριτότερους των μαυραγοριτών ,”εργαζομένους”(Ακου εργαζόμενους !Αχαχαχαχα!) οι οποίοι :
1) Ή ηλίθιοι είναι ή
2) Γαυγίζουν και κουνούν την ουρίτσα τους εκεί που τρώνε και εκτός από το να κουνούν την ουρίτσα τους το πρωί , κάνουν και απλήρωτες υπερωρίες στα διάφορα “μπλογκς” μετά τη “δουλειά”.Μπράβο καλά μου σκυλάκια!Να προσέξουν όμως μη πάρουν,κατά λάθος,τηλέφωνο να “ενημερώσουν” από την ”δουλειά” τους τον ίδιο τους τον εαυτό(αν δεν τον έχουν κάνει ήδη),το σπίτι τους,τη μάνα τους,συγγενείς ,φίλους και συμ-πολίτες τους Α,και τους αναγκασμένους σε απόπειρες αυτοκτονίας (340 περίπου,λόγω χρεών,τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.Δεκάδες εξ αυτών το έκαναν πράξη.)γιατί το τηλεφωνικό σύστημά τους είναι αυτόματο και τυφλό.Έτσι δηλώνουν όταν εκβιάζουν,ε συγνώμη,”ενημερώνουν για 3, 10 , 13 , 23 ,43 φορές τη μέρα αυτοί οι -του κοινού ποινικού δικαίου- “εργαζόμενοι”.Και όλα αυτά μπροστά στα παιδιά σου ,στο οικιακό σου άσυλο,στη δουλειά σου ,στους συγγενείς, και σε όσους σε γνωρίζουν.Χρησιμοποιούν μεθόθους ψυχολογικής βίας που θα ζήλευαν και οι βασανιστές της χούντας .Ιδια ερώτηση, απειρες φορές, μέχρι να αποσπάσουν την ομολογία για το πότε θα τους πληρώσεις ανεξάρτητα με το άν έχεις η δεν έχεις . Είναι προφανές ότι οι σχολιαστές τοκογλύφοι πέρα από τσόντα,τζόγο,λαιφ στάιλ, τηλεοπτικά σκουπιδο-πρότυπα και παραλιακή δεν ξέρουν τίποτα άλλο.Αυτά ήξερε και αυτός που μπούκαρε στο Πολυτεχνείο 1973 και εν ψυχρώ δολοφόνησε τους εξεγερμένους.Αυτές τις ορδές απολιτίκ και ασυνείδητων καταναλωτών,ανήθικων και αδίστακτων παρτάκηδων θέλουν ως πελάτες αλλά και ώς “εργαζομένους “μετά, , οι συμμορίες των κακοποιών με τις γραβάτες,δηλαδή,οι Ὀμιλοι Τραπεζών-Εισπρακτόρων-Δολοφόνων,και το διορισμένο πολιτικό τους προσωπικό.Αυτοί που εκλέχτηκαν τα τελευταία 35 χρόνια ντέ!
Και κάτι άλλο.Επειδή κάποιοι θεωρούν ότι τους επιτρέπεται σε καθεστώς οικονομικής χούντας να υπερασπίζονται αυτά τα ανήθικα ασπόνδυλα ρεμάλια, λέγοντας οτι δεν φταίνε αυτοί,εργαζὀμενοι είναι,κ.λ.π. πρέπει να τους πώ πως δουλειές είναι αυτές που οι σπουδαίοι και άξιοι άνθρωποι σε αυτές προσφέρουν κάτι χρήσιμο και παράγουν αγαθά στο κοινωνικό σύνολο.Π.χ.καθαρίστριες ,σκουπιδιάρηδες,κηπουροί,δάσκαλοι,ταξιτζήδες,γιατροί,νοσοκόμες,εργάτες,αγρότες ,πιλότοι ,ψαράδες ,ταχυδρόμοι,πουτάνες(με αρκετές επιφυλάξεις),καλλιτέχνες,φιλόσοφοι,οικοδόμος,κτηνοτρόφοι, ξενοδόχοι,μπακάληδες,κουρείςκαι κ.λ.π. χρήσιμα και παράγωγικά επαγγέλματα.Παραδοσιακή αξία και αρχή των έντιμων και άξιων ανθρώπων της δουλειάς .‘’Να γίνεις χρήσιμος άνθρωπος στην κοινωνία ’’λέγανε ,όχι χρήσιμος άνθρωπος στον τραπεζογραβατωμένο ληστή!
Θέλω να μου πεί ΕΝΑΣ,ΕΝΑ στοιχείο,ένα κάτι,που να με κάνει να αλλάξω γνώμη, ότι 10.000 καθάρματα “τοκογλυφο-εργαζόμενοι” μαζί με τους “τοκογλυφο-επιχειρηματίες”(Γιοί του Σιούφα,πού χού)των βρωμερών εισπρακτικών εταιριών τους προσφέρουν κάτι στο κοινωνικό σύνολο και όχι μόνο στα αφεντικά τους.
Πρέπει να ξέρετε ότι οι τραπεζο-ληστές με γραβάτα πουλάνε τα ανείσπρακτα δάνεια σε εταιρίες με έδρα συνήθως την κεντρική Ευρώπη(Εταίαίαίαίροι μας!) μόλις στο 10% της αρχικής αξίας τους.Τα εισπρακτο-κοράκια μας εδώ μετά έρχονται και σου λένε ότι σου κάνουμε διακανονισμό με π.χ. 50% της αξίας του δανείου.Ετσι πετυχαίνουν κέρδος 400 % για παράδειγμα.Δείτε εδώ.
http://archive.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=07.12.2008,id=82821060.
Το να εκβιάζουν παραβιάζοντας στοιχειώδη συνταγματικά δικαιώματα,οι μαλάκες, για ποσά που σε καμμία περίπτωση δεν εισπράτονται,είναι σαν να πηγαίνουν για κυνήγι ελαφιού στην έρημο.
Και τέλος ένα μήνυμα προς τα γιουσουφάκια “εργαζομένους”.
Το να έχεις ταξική συνείδηση σημαίνει να ξέρεις να υπερασπίζεσαι το συμφέρον και την αξιοπρέπεια της χρεωμένης μάνας ΣΑΣ,του χρεωμένου άνεργου μπάρμπα ΣΑΣ, και των χρεωμένων από ανάγκη,συνανθρώπων ΣΑΣ.Αυτό γίνεται διαβάζοντας.
Κάποια μέρα θα χτυπήσουν και για ΕΣΑΣ οι καμπάνες και ίσως τότε να μην έχει μείνει κανείς να σας συμπαρασταθεί.(Κάπως έτσι έλεγε ο Μπέρτολτ Μπρέχτ).
Περιμένω εναγωνίως την ημέρα και σύντομα πλησιάζει ,όπου θα βγούν να διαμαρτητηθούν για απολύσεις στην “τίμια” δουλίτσα τους .Ε ρε γιαούρτια που έχουν να πέσουν!Και μή δώ συντρόφους μου απέξω να τους υπερασπίζονται για τα ψηφαλάκια τους,γιατί τότε ναί,η πολιτική μου θέση θα αλλάξει απογοητευτικά ριζικά.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και
συγνώμη για το έντονο της απόγνωσής μου.
Δημοσίευση σχολίου