Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ. ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ !!! [ video ]

Ενταλμα σύλληψης σε βάρος του Δημήτρη Αβραμοπουλου εκδόθηκε από τις εισαγγελικές αρχές των Βρυξελλών που διενεργούν έρευνα για το Qatargate.

Αμεσα η Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας θα διαβιβάσει τον φάκελο με τα στοιχεία στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου με τελικό προορισμό τη Βουλή, μέσω του Υπουργείου Δικαιοσύνης για να γίνει άρση της ασυλίας του. Σύμφωνα με δικαστηριακές πηγές ο Δ. Αβραμόπουλος μετέβη το μεσημέρι την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών. Πάντως όταν είχε ξεκινήσει η έρευνα για το Qatargate ο Δ. Αβραμόπουλος είχε υποστηρίξει πως όλες του οι ενέργειες ήταν απολύτως νόμιμες.

Το σκάνδαλο

Το Qatargate ξέσπασε στα τέλη του 2022 και συνδέεται με το Ευρωκοινοβούλιο. Η υπόθεση αφορά κατηγορίες ότι το Κατάρ, καθώς και άλλες χώρες, επιχείρησαν να επηρεάσουν αποφάσεις και θέσεις ευρωπαϊκών θεσμών μέσω χρηματισμού και παροχής παράνομων ωφελημάτων σε ευρωβουλευτές και συνεργάτες τους.
Η έρευνα ξεκίνησε από τις βελγικές αρχές, οι οποίες πραγματοποίησαν εφόδους σε κατοικίες και γραφεία προσώπων που συνδέονταν με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Κατά τις έρευνες βρέθηκαν μεγάλα χρηματικά ποσά σε μετρητά, γεγονός που ενίσχυσε τις υποψίες για δωροδοκία, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση. Ανάμεσα στα πρόσωπα που βρέθηκαν στο επίκεντρο της υπόθεσης ήταν η Εύα Καϊλή, τότε αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η οποία συνελήφθη και απομακρύνθηκε από τη θέση της.

Στην υπόθεση ενεπλάκησαν επίσης ο Pier Antonio Panzeri, πρώην ευρωβουλευτής από την Ιταλία, καθώς και άλλα πρόσωπα που δραστηριοποιούνταν σε μη κυβερνητικές οργανώσεις ή ως κοινοβουλευτικοί συνεργάτες.
Σύμφωνα με τις κατηγορίες των εισαγγελικών αρχών, το Κατάρ φέρεται να επιδίωξε να βελτιώσει την εικόνα του στην Ευρώπη, ιδιαίτερα ενόψει του 2022 FIFA World Cup, επηρεάζοντας πολιτικές συζητήσεις γύρω από τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις συνθήκες εργασίας στη χώρα. Το Κατάρ έχει αρνηθεί ότι συμμετείχε σε παράνομες ενέργειες, ενώ αρκετοί από τους κατηγορούμενους έχουν επίσης απορρίψει τις κατηγορίες ή έχουν υποστηρίξει την αθωότητά τους.

Το σκάνδαλο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς έθεσε υπό αμφισβήτηση τη διαφάνεια και την ακεραιότητα των ευρωπαϊκών θεσμών. Ως αποτέλεσμα, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προχώρησε σε συζητήσεις και μεταρρυθμίσεις για την ενίσχυση των κανόνων δεοντολογίας, του ελέγχου των λόμπι και της διαφάνειας στις επαφές των ευρωβουλευτών με ξένες κυβερνήσεις και οργανώσεις.....


Διαβάστε περισσότερα »

ΒΡΕΤΑΝΙΑ : ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΡΝΕΙΟ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΙΣ ΠΟΡΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ !!! [ video ]

Από το δημοψήφισμα του Brexit το 2016 μέχρι σήμερα, η Βρετανία έχει αλλάξει 6 πρωθυπουργούς. Ντέιβιντ Κάμερον, Τερέζα Μέι, Μπόρις Τζόνσον, Λιζ Τρας, Ρίσι Σούνακ και Κιρ Στάρμερ, ο οποίος σήμερα ανακοίνωσε την παραίτησή του. Μαζί με τους πρωθυπουργούς έγιναν και δεκάδες αλλαγές υπουργών, δημιουργώντας ένα περιβάλλον μόνιμης αστάθειας που, σύμφωνα με πρώην κυβερνητικούς αξιωματούχους, ακυρώνει κάθε δυνατότητα σοβαρού μακροπρόθεσμου σχεδιασμού. Κάνοντας απολογισμό της κυβερνητικής πορείας του ο Κιρ Στάρμερ, με διάγγελμα μπροστά στην Ντάουνινγκ Στριτ, ανακοίνωσε την παραίτησή του εστιάζοντας στη θέση της Βρετανίας στο διεθνές στερέωμα και κάνοντας μια αναφορά στην οικονομική κατάσταση στη χώρα του. «Τώρα τίθεται το ερώτημα: όχι ποιος είναι ο καλύτερος να αναλάβει την ηγεσία του εργατικού κόμματος, αλλά εάν είμαι εγώ ο καλύτερος. Άκουσα την απάντηση του κόμματός μου και παραιτούμαι», δήλωσε ο Στάρμερ. Όπως είπε ενημέρωσε σχετικά τον Βασιλειά Κάρολο για την απόφασή του, ανακοινώνοντας ότι η διαδικασία εκκινεί από τις 9 Ιουλίου και ότι θα παραμείνει στο τιμόνι της κυβέρνησης μέχρι να γίνει σταδιακά η αλλαγή. «Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι με στήριξαν αυτά τα χρόνια» δήλωσε σημειώνοντας ότι πλέον θα αφοσιωθεί στην οικογένειά του.....                                     Υπήρχε ένα αστείο που έλεγε, πως αν δεν πάνε καλά οι δουλειές για ένα πορνείο είναι η ώρα να αντικατασταθούν οι πόρνες, όχι τα κρεβάτια. Η κατάσταση είναι πλέον τόσο άσχημη εκεί στη Βρετανία, που ακόμα και η εναλλαγή των εκδιδόμενων έχει επίσης σταματήσει να αποδίδει.

Διαβάστε περισσότερα »

ΟΜΟΦΩΝΑ ΕΝΟΧΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ....Η ΑΝΝΑ Η ΜΙΣΕΛ ΚΑΙ Η ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ !!! [ video ]

Ομόφωνα ένοχη για παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και ένοχη κατά πλειοψηφία για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου κρίθηκε η πρώην ευρωβουλευτής Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου για τη διαρροή στοιχείων αποδήμων Ελλήνων ψηφοφόρων λίγο πριν τις ευρωεκλογές του 2024.

Το τριμελές πλημμελειοδικείο τής επέβαλε ποινή φυλάκισης 20 μηνών με τριετή αναστολή. Ένοχοι κρίθηκαν και οι υπόλοιποι τρεις κατηγορούμενοι για την υπόθεση. Ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλης Σταυριανουδάκης καταδικάστηκε σε ποινή φυλακισης 18 μηνών παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου                                                         Ο τότε γραμματέας Αποδήμων της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Θεοδωρόπουλος και ο τότε γραμματέας τοπικής αυτοδιοίκησης και διαχείρισης κρίσεων της Νέας Δημοκρατίας, Μένιος Κορομηλάς κηρύχθηκαν ένοχοι για παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και τους επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 8 και 12 μήνες αντιστοίχως με τριετή αναστολή. Και οι δύο κηρύχθηκαν ομόφωνα αθώοι για το αδίκημα της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου. Όπως καταλάβατε αν το ξανακάνει μέσα σε τρία χρόνια θα την μαλώσουν. Το δε πρόστιμο των 400.000 ευρώ στο ΥΠ.ΕΣ. για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων εκλογέων, το άφησε για εμάς, γιατί μας έχει σε υπόληψη.....

Διαβάστε περισσότερα »

ΤΟ ΕΥΠ GATE - ΤΟ ''PREDATOR'' ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ !!! [ video ]

«Τα κακόβουλα λογισμικά είχαν από κατασκευής κερκόπορτες (backdoors). Την ώρα που η τάδε κυβέρνηση παρακολουθεί το κινητό του τάδε δημοσιογράφου ή πολιτικού, το Ισραήλ, που της πούλησε το λογισμικό, είναι σε θέση να παρακολουθεί την εν λόγω κυβέρνηση, μαζεύοντας στοιχεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει αργότερα για να την εκβιάσει πολιτικά, εάν παραστεί ανάγκη». Αυτά γράφει στο νέο του βιβλίο ο Πέτρος Παπακωνσταντίνου, δημοσιογράφος της «Καθημερινής», θέτοντας μία από τις σοβαρότερες διαστάσεις της υπόθεσης των υποκλοπών: ποιος μπορούσε να έχει πρόσβαση στα δεδομένα που συγκέντρωνε το Predator; Σύμφωνα με πραγματογνώμονες της Διεθνούς Αμνηστίας, η Intellexa διατηρούσε τη δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης στα συστήματα Predator των πελατών της.                                                Η πρόσβαση φέρεται να έφτανε ακόμη και σε τμήματα όπου αποθηκεύονταν δεδομένα παρακολούθησης. Αυτό σημαίνει ότι στελέχη της εταιρείας θα μπορούσαν δυνητικά να βλέπουν πληροφορίες, φωτογραφίες και μηνύματα που είχαν εξαχθεί από τις μολυσμένες συσκευές. Από τη στιγμή που μεταξύ των στόχων του Predator βρίσκονταν υπουργοί της ελληνικής κυβέρνησης, το ερώτημα είναι αυτονόητο: έχει ρωτήσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον Μπενιαμίν Νετανιάχου εάν η ισραηλινή εταιρεία ή κρατικοί μηχανισμοί του Ισραήλ είχαν πρόσβαση στα ευαίσθητα δεδομένα Ελλήνων υπουργών; Άλλωστε, όπως έχει δηλώσει ο ίδιος, οι δύο ηγέτες είναι φίλοι. Λογικά, λοιπόν, θα μπορούσε να ζητήσει μια ξεκάθαρη απάντηση. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ωστόσο, αντί να απαντήσει στην ερώτηση, επέλεξε να επιτεθεί στον δημοσιογράφο. Μας κατηγόρησε ότι επιδιώκουμε να καταργήσουμε τη διάκριση των εξουσιών και να μετατρέψουμε τη δημοκρατία σε κάτι αντίστοιχο με «τα καθεστώτα που μας αρέσουν».

Ευτυχισμένο το 1958.

Το ζήτημα των υποκλοπών, βέβαια, δεν έχει τεθεί μόνο από ανθρώπους που θα μπορούσαν να κατηγορηθούν ως θιασώτες της Σοβιετικής Ένωσης. Ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, έχει χαρακτηρίσει την υπόθεση «καίριο πλήγμα στην καρδιά του κράτους Δικαίου», υποστηρίζοντας ότι παραμένουν σοβαρά αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με τη λειτουργία των θεσμών και την απόδοση ευθυνών.

Η επόμενη ερώτηση προς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο ήταν, επομένως, εξίσου σαφής:

«Βλέπουμε ότι την κριτική δεν ασκεί κάποιος που υποστηρίζει ολοκληρωτικά καθεστώτα, όπως μας είπατε, αλλά ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Πώς απαντά η κυβέρνηση στην κριτική ότι ούτε η Δικαιοσύνη ούτε οι κοινοβουλευτικές διαδικασίες έχουν δώσει μέχρι σήμερα πλήρεις απαντήσεις για την υπόθεση των υποκλοπών;»

Ακολουθεί ολόκληρη η απομαγνητοφώνηση: 

Διαβάστε περισσότερα »

ΠΑΤΡΑ : ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ....ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ !!! [ video ]

Ο πατραϊκός λαός διαχρονικά αγωνίζεται να διασφαλίσει στο κεντρικό παραθαλάσσιο μέτωπο την επαφή του με τη θάλασσα. Απαίτησε την διακοπή λειτουργίας του παλιού λιμένα, που ήταν εντός του κεντρικού αστικού ιστού και προκαλούσε τεράστια κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά προβλήματα. Αυτό που επιτεύχθηκε, να γίνει δηλαδή το νέο λιμάνι και να σταματήσει η λειτουργία του παλιού, μια χούφτα οικονομικοί παράγοντες μαζί με τους δανειστές έρχονται να το ακυρώσουν!                                               Δεν επιτρέπουν στον πατραϊκό λαό να ευχαριστηθεί το φυσικό του πλούτο, το «φιλέτο» της πόλης μας. Με ευθύνη της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και τους άλλους υπηρέτες των δανειστών και τους κατόχους του πλούτου, ο λαός εξοστρακίζεται από την αυλή του, τον ζωτικό του χώρο. Καταστρέφουν την Πάτρα! Ακυρώνουν την πολεοδομική ανασυγκρότηση της περιοχής, ώστε να αποτελέσει και η έκταση αυτή ενιαίο σύνολο.                  Με την ευρύτερη περιοχή ανάπλασης που θα καλύπτει τις ανάγκες των κατοίκων της πόλης και των επισκεπτών με μεγάλους ελεύθερους ανοιχτούς κοινόχρηστους χώρους, με πάρκα, πράσινο, παιδότοπους, ψυχαγωγία, πολιτιστικές, μορφωτικές, αθλητικές δραστηριότητες καθιστώντας με την υπογειοποίηση του τρένου, την πόλη μας από τις πιο όμορφες, εξασφαλίζοντας πρώτα και κύρια την ποιότητα ζωής των πατρινών, των παιδιών μας, το μέλλον μας.

 Μόλις πριν από τέσσερες ημέρες ο ΟΛΠΑ, δηλαδή το ΤΑΙΠΕΔ (οι δανειστές) αρνήθηκαν να επιτρέψουν την διέλευση του Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου «Φάνης Τσιμιγκάτος» από τον Βόρειο Λιμένα λόγω....''εκτέλεσης εργασιών''! Ο πατραϊκός λαός, η νεολαία καλούνται να πάρουν θέση, με την σωρευμένη εμπειρία τους, να γίνουν πρωταγωνιστές ακύρωσης του σχεδιασμού της ολιγαρχίας του πλούτου.                                                   Να ακυρώσουν τα σχέδια της κυβέρνησης της ΝΔ, που πρωταγωνιστεί, με τις επιλογές της, στην καταστροφή της πόλης μας, αλλά και όλων εκείνων που πορεύονται με μισόλογα ανάλογα με την περίσταση. Αυτός ο τόπος είναι δικός μας, των παιδιών μας δεν θα τον χαλαλίσουμε για τα οικονομικά συμφέροντα και τους υπηρέτες τους.

Υπερασπιζόμαστε την αυλή του σπιτιού μας. Συσπειρωνόμαστε γύρω από τους φορείς της πόλης μας και τη Δημοτική Αρχή που αγωνίζονται για να ακυρώσουν τα άθλια σχέδια των ομίλων του πλούτου. Και για να μη ξεχνιόμαστε.....
Τη Δευτέρα 22/6 στο Δημοτικό Συμβούλιο θα πέσουν οι μάσκες και θα αποκαλυφθεί ποιοί είναι με τον Πατραϊκό λαό και ποιοί με τους εχθρούς του λαού.
Οι κάθε λογής τζάμπα μάγκες θα υποχρεωθούν να τοποθετηθούν ξεκάθαρα γι΄ αυτό το μείζον θέμα ενώπιον του λαού από τον οποίο θα κριθούν!
Αν νομίζουν ότι θα κριθούν ως αστυνομικοί ερευνητές, φωτογράφοι ή ρεπόρτερς ψάχνοντας με τηλεφακό στα χόρτα, στα γήπεδα, στις παιδικές χαρές κ.ο.κ. για καμιά μικρή ατέλεια ή φυσιολογική φθορά πλανώνται πλάνη οικτρά.....

Διαβάστε περισσότερα »

Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

ΣΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ !!! [ video ]

Ένας γιος πήρε τον γέρο πατέρα του και πήγαν σε ένα πολύ σικ εστιατόριο για δείπνο.
Ο πατέρας ήταν πολύ γέρος και αδύναμος. Καθώς έτρωγε, τα φαγητά του έπεφταν και λέρωναν το πουκάμισο και το παντελόνι του.
Οι γύρω συνδαιτημόνες τους έβλεπαν με αποστροφή, ενώ ο γιος του συνέχιζε να τρώει απόλυτα ήρεμος.

Αφού τελείωσε το φαγητό του, ο γιός του τον πήρε στην τουαλέτα και καθάρισε τα υπολείμματα τροφίμων, του καθάρισε τους λεκέδες, του χτένισε τα μαλλιά και του διόρθωσε τα γυαλιά του. Όταν βγήκαν από την τουαλέτα όλο το εστιατόριο κοίταζε τον γιό και δεν μπορούσε να κατανοήσει πως ένα τόσο νέος μπορούσε να φέρεται έτσι και να εκτίθεται σε ένα τέτοιο κοινό.

Ο γιος πήρε αγγαζέ τον πατέρα του και στράφηκε πρός την έξοδο.

Εκείνη την στιγμή ένας γέρος μεταξύ των συνδαιτυμόνων φώναξε τον γιο και τον ρώτησε, «Δεν νομίζετε ότι έχετε αφήσει κάτι πίσω;».
Ο γιος απάντησε: «Όχι, κύριε, δεν έχω αφήσει κάτι».
Ο γέρος απάντησε,
«Ναι, έχετε! Αφήσατε ένα μάθημα για κάθε γιό και μία ελπίδα για κάθε πατέρα».
Σε ολόκληρο το εστιατόριο έπεσε βουβαμάρα.......
 

Διαβάστε περισσότερα »

ΛΑΡΙΣΑ : ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΨΗ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΨΗΦΩΝ ΡΟΜΑ. ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. ΣΤΕΛΛΑ ΜΠΙΖΙΟΥ !!! [ video ]

Πολιτικός σεισμός στη Λάρισα: Στο μικροσκόπιο η βουλευτής της ΝΔ, Στέλλα Μπίζιου, για εξαγορά ψήφων Ρομά από τους Βιλανάκηδες όπου φαίνεται να πλήρωσε. Γνωστό το πελατειακό κράτος στην Ελλάδα, σε βαθμό που δύσκολα προκαλεί κάτι φοβερή εντύπωση.                                                                  Ακόμα πιο γνωστό είναι, βέβαια, ότι πολιτευτές της ΝΔ και άλλων μεγάλων κομμάτων, το έχουν εκθρέψει, με τους χειρότερους τρόπους, ακόμη και πληρώνοντας για ψήφους ή προσφέροντας τα πιο απίθανα ανταλλάγματα.                    Κι ενώ όλα αυτά είναι, όπως είπαμε, σχεδόν «συνηθισμένα» εμφανίζεται η είδηση ότι η....πολιτεύτρια ζητά τα λεφτά της πίσω επειδή το νταραβέρι ψήφων δεν ήταν αποδοτικό. Αν κάτι έχουμε να πούμε είναι πως ΔΕΝ είναι η πρώτη φορά που το πελατειακό κράτος «συνεργάζεται» με διάφορους Βιλανάκηδες.Ποιοι είναι οι Βιλανακήδες που έπεσαν στα δίχτυα του «ελληνικού FBI»

Και κάτι ακόμα: Τελικά σε όλη αυτή την ιστορία εκείνη που… ΔΕΝ ήταν γνωστή ήταν η Στέλλα Μπίζιου, η γαλάζια πολιτεύτρια και πρώην βουλευτή της ΝΔ. Έτσι, χάρη στους Βιλανάκηδες,  κέρδισε ξανά τα 30 δευτερόλεπτα δημοσιότητας… Ο πατέρας της Στέλλας Μπίζιου έδωσε στους Βιλανάκηδες 200.000 ευρώ για 10.000 ψήφους Ρομά. Τελικά του πήγαν 5.000 οι οποίες προστέθηκαν στο ποσοστό της ΝΔ στις εθνικές εκλογές του 2023. 

Χαρακτηριστικά, ένα εκ των SMS φέρεται να αναφέρει (σ.σ. διατηρείται η ορθογραφία):

Ν. ΜΠ. (επιχειρηματίας):
«Ακούστε καλά παλιογύφτοι γιατί θα μπλέξετε άσχημα. Μου υποσχεθήκατε 10.000 ψήφους και δώσατε 5.000, άρα είστε λάθος και δεν βγήκαμε πρώτοι. Φέρτε πίσω τα λεφτά γιατί έχω μάθει το παρελθόν σας. Θα σας χρεώσω ληστεία. Ό,τι θέλω μπορώ να κάνω! Θα σας τελειώσω να ξέρετε. Έχω πολύ δυνατούς φίλους. Θα σας βάλω φυλακή όλους. Μέχρι και ο πρωθυπουργός της Ελλάδας είναι φίλος μου. Θα σας θάψω!» 

Ν. ΜΠ.:
«Φέρτε λεφτά μέχρι αύριο αν θέλετε να είστε καλά. 150.000 ευρώ. Αύριο το πρωί και όλα καλά! Αλλιώς για φυλακή είστε όλοι
».

Φυσικά, τα SMS θα εξεταστούν από πραγματογνώμονες που θα ορίσει η ελληνική Δικαιοσύνη, προκειμένου να αποδεχθεί ή όχι τη γνησιότητά τους. Αν αυτό συμβαίνει, είναι καταφανής η υπόσταση του αδικήματος της νόθευσης εκλογής και της δωροδοκίας εκλογέων και προκύπτουν αβίαστα ο ηθικός και οι φυσικοί αυτουργοί.

Μοιάζει με επένδυση και προσδοκώμενη απόδοση. Να σημειώσουμε ότι η Στυλιανή Μπίζιου έλαβε 16.468 ψήφους στον νομό Λάρισας και ήρθε 6η στη σειρά κατάταξης των εκλογών.                                                           Γιατί κανείς ΔΕΝ δίνει τέτοια ποσά αν δεν έχει ήδη υπολογίσει ότι, αν εκλεγεί, θα τα πάρει πίσω πολλαπλάσια. Όσο μας παρουσιάζεται η ΝΔ ως κυβέρνηση....''Άριστων'' τόσο θα αναπαράγεται ο ίδιος βούρκος και θα βλέπουμε την ίδια σαπίλαΛεφτά για ψήφους, ψήφοι για εξουσία, εξουσία για περισσότερα λεφτά….

Μάθανε ότι γ@μ@μ@στε πλακώσανε κι οι γύφτοι....

Διαβάστε περισσότερα »

Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΟΥ ''HORMUZ''. ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΙΒΑΝΟ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΙΡΑΝ !!! [ video ]

Τα βλέμματα της διεθνούς κοινότητας βρίσκονται στην Ελβετία, όπου βρίσκονται σε εξέλιξη διεργασίες για την επιβίωση της συμφωνίας ενώ το Ιράν έχει καταφέρει να επιβάλει τη δική του ατζέντα σε μια διαδικασία που πριν από λίγα χρόνια θα φάνταζε αδιανόητη. Σήμερα το απόγευμα του Σαββάτου 20/6/2026 έκλεισαν εκ νέου τα Στενά του Hormuz λόγω των συνεχιζόμενων στρατιωτικών επιχειρήσεων του Ισραήλ στον Λίβανο.
Μάλιστα η Τεχεράνη κάνει λόγο για ένα πρώτο βήμα απέναντι στην παραβίαση των συμφωνηθέντων και προειδοποιεί το Ισραήλ με αντίποινα. Το κείμενο της συμφωνίας Ιράν - ΗΠΑ προβλέπει ότι οι ΗΠΑ, το Ιράν και οι σύμμαχοί τους «κηρύσσουν την άμεση και μόνιμη παύση των στρατιωτικών επιχειρήσεων σε όλα τα μέτωπα, συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου», δεσμεύονται να ΜΗΝ ξεκινήσουν πόλεμο ή στρατιωτική επιχείρηση ο ένας εναντίον του άλλου και να διασφαλίσουν την εδαφική ακεραιότητα και κυριαρχία του Λιβάνου. Για την Τεχεράνη, ο τερματισμός των Ισραηλινών επιθέσεων κατά της Χεζμπολάχ, του σημαντικότερου συμμάχου της στην περιοχή, αποτελούσε από την αρχή βασική απαίτηση στις διαπραγματεύσεις για τον τερματισμό της τρίμηνης σύγκρουσης.                                        Μάλιστα, σύμφωνα με διπλωμάτη που έχει γνώση του θέματος και μίλησε στο CNN, το Ιράν ζήτησε εγγυήσεις ότι οι εχθροπραξίες στον Λίβανο θα σταματήσουν πριν επαναλάβει τις συνομιλίες με τις ΗΠΑ. 

Η άρνηση Νετανιάχου

Για την Ισραηλινή κυβέρνηση, ωστόσο, η απώλεια της ελευθερίας δράσης στον Λίβανο, σε μια περίοδο κατά την οποία επιδιώκει την περαιτέρω αποδυνάμωση της Χεζμπολάχ, θεωρείται αδιανόητη.

«Με όλο τον σεβασμό προς τους Αμερικανούς, το Ισραήλ πρέπει να καταστήσει σαφές σε ολόκληρο τον κόσμο ότι το αίμα των παιδιών μας και η ασφάλεια των πολιτών μας δεν προσφέρονται για θυσία», δήλωσε ο ακροδεξιός υπουργός Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ, Ιταμάρ Μπεν Γκβιρ, ενώ ανάλογες δηλώσεις έχει κάνει και ο Μπενιαμίν Νετανιάχου, ξεκαθαρίζοντας πως «η χώρα του δεν σκοπεύει να αποχωρήσει από τον Λίβανο»βάζοντας σε δοκιμασία τη σχέση του με τον Ντόναλντ Τραμπ.....  

  

bankingnews

Διαβάστε περισσότερα »

ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΣ : ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ !!! [ video ]

«Τα ΜΜΕ, έχουν έναν κατά κύριο λόγο στόχο: Να σπείρουν τον φόβο, τον αρνητικό εντυπωσιασμό. Από εκεί πηγάζει και η παράνοια των τελευταίων 24ωρων για τους λαγοκέφαλους. Με την όποια εμπειρία έχω στα ψάρια,  θα σας πω τα εξής. Η πιθανότητα,  η συντριπτική πλειοψηφία από όσους διαβάζετε τώρα αυτές τις γραμμές,  να συναντήσετε λαγοκέφαλο - και μάλιστα πολλών κιλών - είναι μάλλον μηδενική. Η δε πιθανότητα αυτός να έρθει και να σας δαγκώσει, αν δεν τον πειράξετε, είναι κι αυτή μηδενική.

Κυκλοφορεί ένα βίντεο αρκετά παλιό, που μια ελαφρόμυαλη επέλεξε να κάνει petting σε ένα πλάσμα το οποίο δεν είχε δει ποτέ ξανά στη ζωή της. Ακολούθησε το αναμενόμενο. Ο χρυσός κανόνας της φύσης, τον οποίο όλοι οι κάτοικοι των πόλεων αγνοούν: Δεν πλησιάζουμε / αγγίζουμε την άγρια πανίδα,  ειδικά αν δεν ξέρουμε με τι έχουμε να κάνουμε. Είναι και αυτό ένα άγριο ζώο, και για αυτό ακριβώς λέγονται άγρια: Δεν ξέρουμε πώς θα αντιδράσει. Όπως ήταν αναμενόμενο, το βίντεο αυτό έγινε viralκαι λανσαρίστηκε παντού, με ένα περιτύλιγμα τρόμου και χάους.

Οι πραγματικοί κίνδυνοι στις θάλασσες το καλοκαίρι, είναι οι χιλιάδες τουρίστες που κατεβαίνουν από τα Καρπάθια και το κράτος τους δίνει το δικαίωμα να χειρίζονται μηχανοκίνητα σκάφη με μια Υ/Δ, οι πραγματικοί κίνδυνοι είναι ο άναρχος υπερτουρισμός που έχει βουλιάξει τα πάντα εδώ και λίγα χρόνια με αποτέλεσμα κάθε βδομάδα να σκάνε αποχετεύσεις και βιολογικοί, μετατρέποντας τις εκεί θάλασσες σε θανάσιμες υγειονομικές βόμβες για εβδομάδες και παράλληλα εξαντλώντας μέχρι οριακής γραμμής τα υδάτινα αποθέματα.                                           Ο πραγματικός κίνδυνος είναι το ότι κάθε χρόνο, οι ελεύθερες παραλίες γίνονται όλο και λιγότερες, οι περιφράξεις και οι μπάρες να ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, εκεί που κάποτε είχε πεύκα και ρείκια, τώρα έχει σουίτες και γήπεδα γκολφ. Αν θέλετε λοιπόν οι δημοσιογράφοι να αναδείξτε κάτι, αυτά να προβάλλετε. Όχι ένα ψάρι που ζει στη… θάλασσα. Τολμάτε;

Διαβάστε περισσότερα »

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΙΑΚΑΝΤΑΡΗΣ : Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΜΕ ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ''ΣΚΟΠΙΑΝΟ'' !!! [ video ]

Ο Γιώργος Σιακαντάρης, Συντονιστής της Ομάδας Εργασίας του Ινστιτούτου του Αλέξη Τσίπρα σήμερα, ήταν όχι απλά αυστηρός κριτής (sic) αλλά και με διακριτό προσανατολισμό στον Κυριάκο Μητσοτάκη και την κεντροδεξιά! Την εποχή διακυβέρνησης του  Αλέξη Τσίπρα, μόνο επαίνους για το πρωθυπουργικό έργο δεν έδινε. Ίσα - ίσα έκανε μια ισχυρή αντιπολίτευση και όχι τόσο κομψά πολλές φορές. Ο Γιώργος Σιακαντάρης λοιπόν, το 2019 έγραφε στη «metarithmisi» ότι «το Μακεδονικό το κίνησε ο Α. Τσίπρας γιατί πιέστηκε από τους δυτικούς και το ΝΑΤΟ». Η περιβόητη «Συμφωνία των Πρεσπών» για την οποία κομπάζει ο Αλέξης Τσίπρας, καθαιρείται από τον νυν συνεργάτη του.

 Όταν τα έγραφε αυτά μάλιστα ο Σιακαντάρης, θυμίζουμε πως ήταν μια περίοδος κατά την οποία ο Αλέξης Τσίπρας, δεχόταν πιέσεις από παντού και το «Σκοπιανό» τον οδηγούσε σε πολιτική ήττα. Λίγο πολύ, αυτό «προφήτευε» τότε ο Γ. Σιακαντάρης: την απερχόμενη ήττα του Αλέξη Τσίπρα… Έγραφε «φοβάμαι όμως πως με αυτή τη στάση διακινδυνεύει τη διακυβέρνησή του. Και ένας πολιτικός δεν μένει στην ιστορία, αν καταφέρει να έρθει στην εξουσία, αλλά με το τι θα κάνει όταν έρθει στην εξουσία». Το ακόμα καλύτερο είναι πως εξήρε (;) τον Κυριάκο Μητσοτάκη τότε, χαρακτηρίζοντάς τον ηγέτη της ΝΔ, ο οποίος «με τη στάση που κράτησε θα έρθει στην εξουσία». Προειδοποιούσε - συμβούλευε δε «αλλά με τέτοιες απολυτότητες θα δυσκολευτεί πάρα πολύ όταν φύγει - κάποια στιγμή θα φύγει και αυτός - να αφήσει ένα κεντροδεξιό φιλελεύθερο αποτύπωμα στην ελληνική κοινωνία.
Ενα αποτύπωμα που τόσο έχει ανάγκη η χώρα
»
. Ο Σιακαντάρης λοιπόν, το ξαναλέμε, συνεργάτης του....''αριστερού'' Τσίπρα το 2026, έγραφε το 2019 πως η χώρα είχε ανάγκη ένα «κεντροδεξιό φιλελεύθερο αποτύπωμα». Θα αναρωτηθεί κανείς και εύλογα, «τι κάνει τότε με τον Τσίπρα; Περιμένει να αφήσει… κεντροδεξιό αποτύπωμα» στο rebranding του; Η κριτική του τότε προς τον Αλέξη Τσίπρα επεκτεινόταν και στη φράση που είχε χρησιμοποιήσει ο τότε πρωθυπουργός, λέγοντας «μπορεί οι Ευρωπαίοι να λένε ότι είμαστε όλοι Έλληνες, αλλά μάλλον κάποιοι Έλληνες δεν είναι και τόσο Έλληνες. Αυτοί που μας κυβερνούν». Πάνω σε αυτό σχολίαζε με μια δόση ειρωνείας ο Γ. Σιακαντάρης.
               «Ανατρίχιασαν με αυτήν τη φράση όσοι αριστεροί στο παρελθόν είχαν υποστεί διώξεις, φυλακίσεις και εκτοπισμούς με βασική την κατηγορία του «εθνοπροδότη», του «εαμοβούλγαρου» και του «ανθέλληνα». Δεν σταματούσε εκεί βέβαια καθώς κατηγορούσε τον....''αριστερό'' πρωθυπουργό ότι: «Διέκρινε εδώ και έκτοτε το εκμεταλλεύεται αριστοτεχνικά, μια ανώριμη κοινωνία πολιτών, η οποία δεν είναι σε θέση να προσπαθήσει να μπει στη θέση του άλλου, μια κοινωνία που όταν τα γεγονότα διαψεύδουν την άποψή της δεν επανεξετάσει τη δική της άποψη, αλλά κοιτάζει να κρύψει τα γεγονότα»Με τέτοιους φίλους, τι τους θες τους εχθρούς λοιπόν… Και όπου «φίλοι», βάλτε «στενοί συνεργάτες».                                            Υπενθυμίζουμε λοιπόν για να μη ξεχνιόμαστε ότι.....

1. Ο ΣΥΡΙΖΑ γιγαντώθηκε εκλογικά και κέρδισε τις εκλογές με αντιμνημονιακή ρητορική. Η ρητορική αυτή δεν έφτανε μέχρι τέλους. Για παράδειγμα δεν υπήρχε αίτημα για έξοδο από την ΕΕ, ούτε καν από το ευρώ.
2. Σύντομα αυτή η έστω λειψή αντιμνημονιακή ρητορική μετατράπηκε σε υποταγή στους δανειστές και στην ελληνική ολιγαρχία. Η έννοια της Αριστεράς δέχτηκε ένα διαλυτικό χτύπημα. Το τρίτο μνημόνιο και η αντιστροφή του δημοψηφίσματος του 2015 ήταν καταστροφικά για τον λαό και εγκληματικά για το λαϊκό κίνημα.
3. Οι κυβερνητική θητεία του ΣΥΡΙΖΑ έστρωσε το χαλί στη ΝΔ και οδήγησε στη συντηρητικοποίηση, στην απογοήτευση και στην αποπολιτικοποίηση. Ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ κατόπιν της ήττας του έσπασε σε αναρίθμητα κομμάτια και ακολούθησαν εκφυλιστικά φαινόμενα.
4. Ο εκφυλισμός του ΣΥΡΙΖΑ φτάνει σήμερα στο απόγειό του με την απόφαση για εκλογική στήριξη του Τσίπρα, του ανθρώπου δηλαδή που παρίστανε τα τελευταία χρόνια τον Βούδα ενώ απεργαζόταν τη δημιουργία του νέου κόμματος.
5. Η ερμηνεία για την πορεία του εν λόγω κόμματος βρίσκεται στην ίδια του τη φύση: εξέφραζε κατά κύριο λόγο μικροαστικά στρώματα (αν και στις εκλογές κέρδισε τμήματα της εργατικής τάξης), είναι απόγονος του ΚΚΕ Εσωτερικού και του Συνασπισμού που εξωράιζαν πάντα την ΕΟΚ - ΕΕ, οι λέξεις σοσιαλισμός, ιμπεριαλισμός, ολιγαρχία ακολούθησαν μια πορεία εξαφάνισης. Οι αναλύσεις όλο και λιγότερο γίνονταν στη βάση των ταξικών αντιθέσεων ενώ η συνδικαλιστική επιρροή στα συνδικάτα και τη νεολαία ήταν πάντα ισχνή. Με βάση όλα αυτά τα δεδομένα η πορεία ήταν προδιαγεγραμμένη. Αυτό που δεν μπορούσε να προβλέψει κάποιος ήταν η μορφή του εκφυλισμού και οι χρόνοι εκδήλωσής του.
Ο ΣΥΡΙΖΑ αν δεν υπήρχε έπρεπε να εφευρεθεί: έκανε τη βρόμικη δουλειά που δεν θα μπορούσε να κάνει ένα κλασικό αστικό δεξιό κόμμα. Όπως χαρακτηριστικά είχε πει ο μεγιστάνας Ανιέλι: «Υπάρχει ένα είδος Αριστεράς που είναι πιο χρήσιμη από τη Δεξιά. Πρόκειται για εκείνη την Αριστερά που μπορεί να κάνει όλα όσα δεν θα μπορούσε ποτέ να κάνει η Δεξιά».
Και αν υπάρχουν ακόμη αμφιβολίες για τον ρόλο που έπαιξε ο ΣΥΡΙΖΑ αρκεί να θυμηθούμε τα ταξίδια του Τσίπρα στις ΗΠΑ και την επίσκεψή του στη δεξαμενή σκέψης Brookings, το ευχαριστώ του Λάτση για το Ελληνικό.                                                          Έχει και συνέχεια όπως το αφορολόγητο των εφοπλιστών, τον «διαβολικά καλό Τραμπ», τα εγκώμια για τη Μέρκελ, την προετοιμασία για τη νέα συμφωνία που αφορούσε την παραμονή των αμερικανικών βάσεων, τη μη κατάργηση του ΕΝΦΙΑ, τον νόμο Αχτσιόγλου για τις απεργίες, τον νόμο Κατρούγκαλου για τις συντάξεις, τα καλά λόγια του ΣΕΒ για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, τα ΜΑΤ της Γεροβασίλη καθώς και την τωρινή υποστηρικτική γραμμή των ΜΜΕ που ελέγχονται σήμερα από Μαρινάκη και Μελισσανίδη για το νεοπαγές κόμμα ΕΛ.Α.Σ., κάτι που σημαίνει ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ μπαίνει κάτω από αυτή την υποστηρικτική ομπρέλα.
Και όπως λέει ο λαός «όλα τα άλλα είναι να' χαμε να λέγαμε»
Είναι όλα αυτό ένα κριτήριο για κάθε πραγματικά αριστερό και αγωνιστή να γυρίσει την πλάτη στις ξαναζεσταμένες αυταπάτες που σερβίρουν οι αποχωρήσαντες από τον ΣΥΡΙΖΑ, που τον θεωρούσαν κατόπιν πολύ «φιλελέ», ενώ τα πάντα επιβεβαιώνουν ότι το κόμμα τους χτίστηκε με τα ίδια μουχλιασμένα και σάπια σοσιαλδημοκρατικά υλικά. Καλά θα πάει κι αυτό! Να τον χαίρεστε κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ της....''Νέας Αριστεράς'' και της ''ΙΘΑΚΗΣ''. Μπορείτε και πιο κάτω διότι ο πάτος δεν έχει πάτο! Το ίδιο ισχύει και για την ξεφτίλα....
 
     
    ''ΑΝΕΜΟΜΑΖΩΜΑΤΑ - ΔΙΑΟΛΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ''.... 

  Με στοιχεία από

Documento

Διαβάστε περισσότερα »