Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΠΑΤΡΑ : ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ. ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΣ ΤΕΡΑΣ ΜΗΚΟΥΣ 1 1/2 ΜΕΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΑΤΡΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΣΑΟΥΣΗ. ΑΝΑΣΤΑΤΟΙ ΟΙ ΛΟΥΟΜΕΝΟΙ !!! [ video ]

Οι φήμες που κυκλοφορούσαν τις τελευταίες μέρες στόν πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου φαίνεται ότι βγαίνουν αληθινές!              Φωτογραφία που αποδεικνύει την ύπαρξη τεράστιου Λαγοκέφαλου  στην Παραλία Πατρών, δημοσίευσε στο διαδίκτυο λουόμενη από την Παραλία Πατρών στη θέση Τσαούση!

Η λήψη μίας ξεχωριστής οικογενειακής φωτογραφίας στις καλοκαιρινές διακοπές είναι τις περισσότερες φορές καλοδεχούμενη. Για την Κα Πόλυ Μπαλτατζή, όμως, το στιγμιότυπο από το μπάνιο της στην Παραλία Πατρών στη θέση Τσαούση, έκρυβε έναν επισκέπτη, την παρουσία του οποίου δεν είχε συνειδητοποιήσει καθώς απολάμβανε οικογενιακώς τη θάλασσα…
Η Κα Μπαλτατζή, γιαγιά μιας 16χρονης εγγονής και ενός 15χρονου εγγονού, τα φωτογράφιζε να παίζουν με το νερό στην πολυσύχναστη 
και κοσμοπλημμυρισμένη παραλία του Τσαούση. Όταν παρατήρησε τη φωτογραφία στο σπίτι της, συνειδητοποίησε ότι στο νερό διαγραφόταν η μορφή ενός μεγάλου ψαριού, πιθανότατα Λαγοκέφαλου, λίγα μέτρα από τα παιδιά.
«Ήταν μεγάλο σοκ» παραδέχτηκε η ίδια σε ραδιοφωνικό σταθμό της Πάτρας. Η Κα Μπαλτατζή ανέβασε το στιγμιότυπο στο Facebook, προσελκύοντας χιλιάδες σχόλια, τα περισσότερα από τα οποία συμφωνούν ότι ο εισβολέας στην οικογενειακή της φωτογραφία είναι Λαγοκέφαλος.
 Η παρουσία Λαγοκέφαλων δεν είναι συνηθισμένη στην περιοχή. Εντούτοις, κάποιοι άλλοι παρατηρητές σημειώνουν ότι κανείς δεν μπορεί να πει κάτι με βεβαιότητα χωρίς μία λεπτομερέστερη εικόνα. Το ψάρι, για παράδειγμα, μπορεί να είναι ένας Λούτσος, μια χελώνα 
Caretta - caretta ή ένα άκακο δελφίνι.                                           Πολλοί ψαράδες της περιοχής, αλλά και λουόμενοι λένε ότι πρόκειται όντως για Λαγοκέφαλο γιατί έχει κάνει επανειλημμένα την εμφανισή του αλλά δεν πρόλαβαν να τον φωτογραφίσουν γιατί έριχναν παραγάδι.
Ο Κος Σωτήρης Καραλόγλου μάλιστα, γνωστότατος ψαράς της περιοχής μας είπε χαρακτηριστικά.
«Πρίν λίγες ημέρες ανέβαζα το παραγάδι που είχα ρίξει εδώ γύρω, όταν ξαφνικά ήρθα μούτρα με μούτρα με τον Λαγοκέφαλο να μου τρώει μιά συναγρίδα.
                                         Πέταξα την σημαδούρα και προσπάθησα να πιάσω το κινητό και να βγάλω μια σέλφι αλλά από τον τρόμο μου, μου έπεσε στη θάλασσα και έτσι δεν μπόρεσα να έχω ούτε τηλέφωνο, ούτε ένα αποδεικτικό στοιχείο από το συμβάν».
 Βέβαια, η Κα Μπαλτατζή είπε στα εγγόνια της της ότι η παράξενη μορφή στη φωτογραφία είναι δελφίνι, γιατί μένει κοντά στην παραλία Τσαούση και συνηθίζει να πηγαίνει για μπάνιο σχεδόν σε καθημερινή βάση.
                        Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το οικολογικό περιοδικό ''Η Τσούχτρα μου κι εγώ'' ο τεράστιος Λαγοκέφαλος έχει εμφανιστεί και σε άλλες πολυσύχναστες παραλίες της Αχα'ι'ας όπως Ψαθόπυργο, Αγ. Βασίλειο, Ροδινή, Καστελόκαμπο, Ρίον και Αραχωβίτικα. Συνήθως πλησιάζει τουρίστριες και παρέες νεαρών κοριτσιών.
Εάν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες
 τότε είναι ξεκάθαρο ότι έχουμε να κάνουμε με έναν επικίνδυνο Λαγοκέφαλο....
  

ΠΑΤΡΑ : ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ''CANADAIR'' ΡΟΥΦΗΞΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ''ΤΣΑΟΥΣΗ'' ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΩΝ !!!

Ένα απίστευτο περιστατικό εκτυλίχθηκε χθές το μεσημέρι στη θαλάσσια περιοχή του Πατρα'ι'κού κόλπου όταν λόγω της φωτιάς στην Καλλιθέα κατεύθασαν στην περιοχή πυροσβεστικά τύπου ''CANADAIR'' και ελικόπτερα ''Air Crane''. Κατά την διάρκεια του ανεφοδιασμού του, ένα πυροσβεστικό αεροσκάφος τύπου ''CANADAIR'' συνέλεξε κατά λάθος ομάδα συνταξιούχων που κολυμπούσε σε απόσταση από την ακτή.
Το πυροσβεστικό αεροσκάφος τύπου ''CANADAIR'' εκτελούσε προγραμματισμένη προσθαλάσσωση στην περιοχή ''Τσαούση'' της Παραλίας Πατρών, προκειμένου να ανεφοδιαστεί με νερό.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το Πυροσβεστικό Σώμα, ο χειριστής του αεροσκάφους, θεωρώντας ότι βρίσκεται σε ασφαλή απόσταση από την ακτή, δεν είδε τους ηλικιωμένους που κολυμπούσαν σε κυκλικό σχηματισμό ένα χιλιόμετρο μακριά από την παραλία,                          με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει την προσθαλάσσωση και να τους συλλέξει άθελά του στην δεξαμενή του αεροσκάφους.

Ευτυχώς, το λάθος έγινε γρήγορα αντιληπτό καθώς οι ηλικιωμένοι, που συνέχισαν να κολυμπούν μέσα στη δεξαμενή, κατόρθωσαν να τραβήξουν την προσοχή των πιλότων με τις φωνές τους.                      Οι ίδιοι, αντιλαμβανόμενοι τι είχε συμβεί, άλλαξαν αμέσως πορεία και επέστρεψαν στην θαλάσσια περιοχή ''Τσαούση'' της Παραλίας Πατρών, αποτρέποντας έτσι την τραγική εξέλιξη, του να ριφθούν οι συνταξιούχοι από αέρος στη δασική περιοχή της Καλλιθέας, όπου εμαίνετο η φωτιά.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, οι συνταξιούχοι απεγκλωβίστηκαν σώοι από την δεξαμενή του αεροσκάφους και επέστρεψαν κολυμπώντας στην παραλία, όπου τους περίμενε εκδρομικό πούλμαν με το οποίο οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας της Πάτρας για έλεγχο, συγοτραγουδώντας ''ίπι ίπι ούμε σας ευχαριστούμε'' !!!
Ρωτήσαμε κάποιες από τις συνταξιούχους για το περιστατικό, οι οποίες μας είπαν....                                              Κα Πόλυ : Δέν περίμενα ποτέ ότι θα μου συμβεί κάτι τέτοιο τώρα και πίσω - πίσω. Από τον φόβο μου άρχισα να φωνάζω στους πιλότους στα Κινέζικα και Ρώσικα χωρίς ποτέ να έχω κάνει ούτε ένα μάθημα σ' αυτές τις γλώσσες. Επίσης απ' τον φόβο μου ξέχασα την συνταγή για τα γιαπράκια τα Βεροιώτικα. Δεν μπορώ να θυμηθώ αν γίνονται με αμπελόφυλλα ή με πλατανόφυλλα. Χρόνια τώρα κολυμπάω σ' αυτή την περιοχή. Από μικρή ήθελα να γνωρίσω πιλότο, αλλά όχι με τέτοιο τρόπο. Ο Θεός και οι πιλότοι έβαλαν το χέρι τους.  Κα Νίνα : Τι να σας πώ που τρέμω ολόκληρη. Κι εγώ κολυμπάω χρόνια εδώ, αυτό το πράγμα ούτε στον εχθρό σας. Εγώ από το σόκ που έπαθα, δεν θυμάμαι αν το όνομα της ανιψιάς μου είναι Μάρθα ή Μάγδα και του ανιψιού μου Χρήστος ή Χριστόφορος.
Κα Νένα : Αν δεν ήταν οι φίλες μου Πόλυ και Νίνα να με κρατήσουν στην επιφάνεια θα είχα πνιγεί μέσα στη δεξαμενή του αεροπλάνου. Ήταν τέτοια η ταραχή μου που ξέχασα ξαφνικά να κολυμπάω, και ποιός μου χάρισε την STRELITZIA AUGUSTA που έχω στον κήπο μου. Κα Χρυσάνθη : Είπα τον Δεσπότη Παναγιώτη. Ξαφνικά άσπρισαν τα κατάξανθα μαλλιά μου. Τέτοια είναι ακόμα η ταραχή μου που ξέχασα την συνταγή για το ζυμωτό ψωμί και την σπανακόπιτα που φημίζονται στην περιοχή. Θα το σκεφτώ αν θα ξανακάνω μπάνιο στη θάλασσα.                         Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ''Patrinaki.com'' Αγνοείται μόνο μια γιαγιά 87 ετών. Οι πληροφορίες μας επίσης αναφέρουν ότι κλέφτηκε με τον έναν από τους πιλότους....
Η Μοίρα Ειδικών Επιχειρήσεων & Αεροπυρόσβεσης ερευνά το γεγονός μήπως οι χειριστές του αεροπλάνου ενήργησαν κατ'εντολή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη έτσι ώστε να απαλαγούν τα ταμεία τους από την καταβολή των συντάξεών τους.
  tovatraxi
Διαβάστε περισσότερα »

ΠΑΤΡΑ : ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ ΚΩΣΤΑ ΠΕΛΕΤΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΑΠΕΙΧΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΣΒΟΛΗ - ΨΩΜΑ !!! [ video ]

Με εισηγητή τον Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, συζητήθηκε και εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, το θέμα: «Μέτρα προς επίτευξη της επιθυμίας του Πατραϊκού λαού, η διέλευση του τρένου από την Πάτρα να είναι υπόγεια και στην επιφάνειά του να διαμορφωθεί γραμμικό πάρκο και να αποδοθεί η χερσαία ζώνη του βόρειου λιμένα στον Δήμο Πατρέων. Εξέταση των συνεπειών του master plan του Ο.Λ.ΠΑ. στο νέο λιμάνι και μέτρα αντιμετώπισής τους».

Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ  

«Το Δημοτικό μας Συμβούλιο διαχρονικά, εκφράζοντας την βούληση του πατραϊκού λαού, απαιτούσε και συνεχίζει να απαιτεί από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, το παλιό λιμάνι όπως και το υπόλοιπο παραλιακό μέτωπο, να αποδοθεί στον Δήμο Πατρέων, δηλαδή στον ιδιοκτήτη του, που είναι ο πατραϊκός λαός. Η έκταση αυτή αποτελεί ζωτικής σημασίας χώρο για την απρόσκοπτη επαφή του με το υγρό στοιχείο, τη θάλασσα. Αποτελεί το φυσικό περιβάλλον, που πρέπει να υπερασπίσουμε από την ιδιωτικοποίηση και την παράδοση σε επιχειρηματικούς ομίλους, που είναι στους σχεδιασμούς των κατόχων του πλούτου, και του ΤΑΙΠΕΔ. Η απαίτησή μας για οριστική παραχώρηση, για την ελεύθερη πρόσβαση και την δωρεάν χρήση ώστε να ικανοποιηθούν οι λαϊκές ανάγκες στην ξεκούραση, την αναψυχή, στον πολιτισμό και τον αθλητισμό, ικανοποιήθηκε εν μέρει με τις πρωτοβουλίες και τη δημιουργία του Νότιου Πάρκου, αλλά και την νομική του παραχώρηση τον Ιούλιο του 2018. Από την παραχώρηση εξαιρέθηκε το Βόρειο 1 Δήμος Πατρέων Αρ.Εσωτ.Αλλ : 9863 / 2026 Ημ/νία: 19/06/2026 (παλιό) λιμάνι που παρέμεινε στο ΤΑΙΠΕΔ και τον Ο.Λ.ΠΑ. Δεν υλοποιήθηκε η μεταφορά όλων των λειτουργιών και εγκαταστάσεων στο νέο λιμάνι, προκειμένου να ενταχθεί στην ανάπλαση της παραλιακής ζώνης και αυτού του υπερπολύτιμου χώρου. Έγινε το αντίθετο.                    Το υπερταμείο - ΤΑΙΠΕΔ θεωρώντας τον χώρο οικονομικό φιλέτο, χαρτοφυλάκιο, προχώρησαν τα οικονομικά τους σχέδια, στοχεύοντας στην προσέλκυση επενδυτών με παραχώρηση δραστηριοτήτων, για να αντλήσουν πλούτο. Με την σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης της Ν.Δ. και με αποφάσεις των κυβερνητικών οργάνων παρεμβαίνουν νομοθετικά (master plan) και καθορίζοντας τις χερσαίες και θαλάσσιες ζώνες της, οικοδομικά τετράγωνα και χρήσεις εντός αυτής της περιοχής. Τους εξασφάλισαν και 12,5 εκατ. ευρώ, χρήματα του ελληνικού λαού, για να κάνουν όλα τα αναγκαία έργα, χωρίς να βάλουν οι ίδιοι, δεκάρα τσακιστή. Η κερδοσκοπική προσέγγιση της κυβέρνησης και του ΤΑΙΠΕΔ, υπερισχύει της ζωής του πατραϊκού λαού, των αναγκών του, του μέλλοντος των παιδιών του. Προβάλλουν ότι θα έρθει «ανάπτυξη» και νέες θέσεις εργασίας, δημιουργώντας μια νέα οικονομική δραστηριότητας στην χερσαία ζώνη του παλιού λιμένα.                    Οι εργαζόμενοι και οι βιοπαλαιστές επαγγελματίες και έμποροι δεν έχουν να περιμένουν τίποτα θετικό από την «ανάπτυξη» που ευαγγελίζονται η κυβέρνηση και οι επιχειρηματικοί όμιλοι. Η κερδοφορία και η ανάπτυξη των «επενδυτών» πατάνε πάνω στην αύξηση της εκμετάλλευσης των εργαζομένων και το τσάκισμα των βιοπαλαιστών επαγγελματιών. Τα κέρδη πηγαίνουν στις τσέπες όσων κατέχουν ήδη τον πλούτο, με τα λαϊκά προβλήματα να οξύνονται και τους εργαζόμενους να είναι αντιμέτωποι με τα ευέλικτα ωράρια εργασίας, τα 13ωρα, τα αυξημένα εργατικά «ατυχήματα» και τη μείωση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και την αδυναμία των λαϊκών οικογενειών να βγάλουν το μήνα, στο σπίτι, το γραφείο, στα μαγαζιά τους. Προσπαθούν να πείσουν τον πατραϊκό λαό, ότι η μαρίνα για μέγα γιότ θα φέρει πλούσιους τουρίστες. Όλοι μας γνωρίζουμε ότι ο κάθε επισκέπτης, δεν έρχεται στην Πάτρα για να δει τσιμεντένια τείχη και «πλωτά παλάτια». Έρχεται για τον φυσικό πλούτο του τόπου, για να έρθει σε επαφή με την πολιτιστική κληρονομιά της Πάτρας και της γύρω περιοχής. Το εγκεκριμένο πλέον master plan και οι περιβαλλοντικές μελέτες που προωθούν, δεν αποτελούν σχέδιο «ανάπτυξης» για την πόλη μας. Η κυβέρνηση με τους.......Η Συνέχεια ΕΔΩ....https://e-patras.gr/.../dimotiko-symboylio-egkrithike-i...

 

Διαβάστε περισσότερα »

ΤΗΝ ΕΠΙΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΥ ΠΡΟΣ 4,73 € ΤΟ ΚΙΛΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. ΠΟΣΟΙ ΤΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ !!! [ video ]

Ο λαγοκέφαλος, από τη στιγμή που ήρθε στη Μεσόγειο, ήρθε για να μείνει. Το θέμα είναι πώς θα περιορίσουμε τον πληθυσμό του. Θα κάνουμε στοχευμένη αλίευση σε περιόδους αναπαραγωγής. Είναι ένα τοξικό ψάρι.                                      Υπάρχει ειδική διαχείριση και συγκεκριμένοι κανονισμοί. Δεν είναι απλώς ότι πιάνω τους λαγοκέφαλους και τους πετάω. Πρέπει να καταμετρηθούν, να τοποθετηθούν σε ειδικά ψυγεία και στη συνέχεια να οδηγηθούν σε υψικάμινο για καύση.                                            Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων υιοθέτησε την «επικήρυξή» του από τους ψαράδες σε μία τιμή μεγαλύτερη των 4,73 ευρώ το κιλό που έχει υιοθετήσει η Κύπρος. Τώρα που ξεμασκαρώθηκε το σκάνδαλο με τις επιδοτήσεις σε αγρότες και κτηνοτρόφους και δεν μπορούν να κινηθούν με την ίδια ευκολία βάζουν πλώρη για τους ψαράδες
 Αμέσως μετά την επικήρυξη του Λαγοκέφαλου ο Φραπές παρέδωσε στο λιμεναρχείο Γρεβενών 5 τόνους και στο λιμεναρχείο Κοζάνης 9 τόνους ο Χασάπης.
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου πως την κατάφερε τέτοια ψαριά δήλωσε ότι τα πάντα είναι θέμα δολώματος .....
Ο Φραπές κράτησε...''σιγή ιχθύος''.....
Στην φωτο τα αλιεύματα (μερος) τα άλλα είναι σαν τα πρόβατα της Κρήτης.
 

Το πρόβλημα με τους λαγοκέφαλους στις θάλασσες μας είναι πολύ σοβαρό όμως δεν είδαμε την κυβέρνηση του Αυγενάκη και του Βορίδη με την ίδια ευαισθησία να επιδοτεί και τους αγρότες που εγκατέλειψαν την παραγωγή σταφίδας στην Κρήτη και σε λίγο θα παρατήσουν όλα τα αμπέλια τους γιατί τα κόστη καλλιέργειας είναι δυσανάλογα μεγαλύτερα από τα έσοδα τους.                                              Γενικά με τους πραγματικούς αγρότες, που τους έχουμε ανάγκη για να τρώμε σωστά προϊόντα η ευαισθησία της κυβέρνησης που είναι;

Στο να αποδέχεται και να συνυπογράφει συμφωνίες εισαγωγών αγροτικών προϊόντων από την Ινδία και τη Λατινική Αμερική;

Διαβάστε περισσότερα »

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ. ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ !!! [ video ]

Ενταλμα σύλληψης σε βάρος του Δημήτρη Αβραμοπουλου εκδόθηκε από τις εισαγγελικές αρχές των Βρυξελλών που διενεργούν έρευνα για το Qatargate.

Αμεσα η Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας θα διαβιβάσει τον φάκελο με τα στοιχεία στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου με τελικό προορισμό τη Βουλή, μέσω του Υπουργείου Δικαιοσύνης για να γίνει άρση της ασυλίας του. Σύμφωνα με δικαστηριακές πηγές ο Δ. Αβραμόπουλος μετέβη το μεσημέρι την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών. Πάντως όταν είχε ξεκινήσει η έρευνα για το Qatargate ο Δ. Αβραμόπουλος είχε υποστηρίξει πως όλες του οι ενέργειες ήταν απολύτως νόμιμες.

Το σκάνδαλο

Το Qatargate ξέσπασε στα τέλη του 2022 και συνδέεται με το Ευρωκοινοβούλιο. Η υπόθεση αφορά κατηγορίες ότι το Κατάρ, καθώς και άλλες χώρες, επιχείρησαν να επηρεάσουν αποφάσεις και θέσεις ευρωπαϊκών θεσμών μέσω χρηματισμού και παροχής παράνομων ωφελημάτων σε ευρωβουλευτές και συνεργάτες τους.
Η έρευνα ξεκίνησε από τις βελγικές αρχές, οι οποίες πραγματοποίησαν εφόδους σε κατοικίες και γραφεία προσώπων που συνδέονταν με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Κατά τις έρευνες βρέθηκαν μεγάλα χρηματικά ποσά σε μετρητά, γεγονός που ενίσχυσε τις υποψίες για δωροδοκία, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση. Ανάμεσα στα πρόσωπα που βρέθηκαν στο επίκεντρο της υπόθεσης ήταν η Εύα Καϊλή, τότε αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η οποία συνελήφθη και απομακρύνθηκε από τη θέση της.

Στην υπόθεση ενεπλάκησαν επίσης ο Pier Antonio Panzeri, πρώην ευρωβουλευτής από την Ιταλία, καθώς και άλλα πρόσωπα που δραστηριοποιούνταν σε μη κυβερνητικές οργανώσεις ή ως κοινοβουλευτικοί συνεργάτες.
Σύμφωνα με τις κατηγορίες των εισαγγελικών αρχών, το Κατάρ φέρεται να επιδίωξε να βελτιώσει την εικόνα του στην Ευρώπη, ιδιαίτερα ενόψει του 2022 FIFA World Cup, επηρεάζοντας πολιτικές συζητήσεις γύρω από τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις συνθήκες εργασίας στη χώρα. Το Κατάρ έχει αρνηθεί ότι συμμετείχε σε παράνομες ενέργειες, ενώ αρκετοί από τους κατηγορούμενους έχουν επίσης απορρίψει τις κατηγορίες ή έχουν υποστηρίξει την αθωότητά τους.

Το σκάνδαλο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς έθεσε υπό αμφισβήτηση τη διαφάνεια και την ακεραιότητα των ευρωπαϊκών θεσμών. Ως αποτέλεσμα, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προχώρησε σε συζητήσεις και μεταρρυθμίσεις για την ενίσχυση των κανόνων δεοντολογίας, του ελέγχου των λόμπι και της διαφάνειας στις επαφές των ευρωβουλευτών με ξένες κυβερνήσεις και οργανώσεις.....


Διαβάστε περισσότερα »

ΒΡΕΤΑΝΙΑ : ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΡΝΕΙΟ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΙΣ ΠΟΡΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ !!! [ video ]

Από το δημοψήφισμα του Brexit το 2016 μέχρι σήμερα, η Βρετανία έχει αλλάξει 6 πρωθυπουργούς. Ντέιβιντ Κάμερον, Τερέζα Μέι, Μπόρις Τζόνσον, Λιζ Τρας, Ρίσι Σούνακ και Κιρ Στάρμερ, ο οποίος σήμερα ανακοίνωσε την παραίτησή του. Μαζί με τους πρωθυπουργούς έγιναν και δεκάδες αλλαγές υπουργών, δημιουργώντας ένα περιβάλλον μόνιμης αστάθειας που, σύμφωνα με πρώην κυβερνητικούς αξιωματούχους, ακυρώνει κάθε δυνατότητα σοβαρού μακροπρόθεσμου σχεδιασμού. Κάνοντας απολογισμό της κυβερνητικής πορείας του ο Κιρ Στάρμερ, με διάγγελμα μπροστά στην Ντάουνινγκ Στριτ, ανακοίνωσε την παραίτησή του εστιάζοντας στη θέση της Βρετανίας στο διεθνές στερέωμα και κάνοντας μια αναφορά στην οικονομική κατάσταση στη χώρα του. «Τώρα τίθεται το ερώτημα: όχι ποιος είναι ο καλύτερος να αναλάβει την ηγεσία του εργατικού κόμματος, αλλά εάν είμαι εγώ ο καλύτερος. Άκουσα την απάντηση του κόμματός μου και παραιτούμαι», δήλωσε ο Στάρμερ. Όπως είπε ενημέρωσε σχετικά τον Βασιλειά Κάρολο για την απόφασή του, ανακοινώνοντας ότι η διαδικασία εκκινεί από τις 9 Ιουλίου και ότι θα παραμείνει στο τιμόνι της κυβέρνησης μέχρι να γίνει σταδιακά η αλλαγή. «Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι με στήριξαν αυτά τα χρόνια» δήλωσε σημειώνοντας ότι πλέον θα αφοσιωθεί στην οικογένειά του.....                                     Υπήρχε ένα αστείο που έλεγε, πως αν δεν πάνε καλά οι δουλειές για ένα πορνείο είναι η ώρα να αντικατασταθούν οι πόρνες, όχι τα κρεβάτια. Η κατάσταση είναι πλέον τόσο άσχημη εκεί στη Βρετανία, που ακόμα και η εναλλαγή των εκδιδόμενων έχει επίσης σταματήσει να αποδίδει.

Διαβάστε περισσότερα »

ΟΜΟΦΩΝΑ ΕΝΟΧΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ....Η ΑΝΝΑ Η ΜΙΣΕΛ ΚΑΙ Η ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ !!! [ video ]

Ομόφωνα ένοχη για παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και ένοχη κατά πλειοψηφία για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου κρίθηκε η πρώην ευρωβουλευτής Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου για τη διαρροή στοιχείων αποδήμων Ελλήνων ψηφοφόρων λίγο πριν τις ευρωεκλογές του 2024.

Το τριμελές πλημμελειοδικείο τής επέβαλε ποινή φυλάκισης 20 μηνών με τριετή αναστολή. Ένοχοι κρίθηκαν και οι υπόλοιποι τρεις κατηγορούμενοι για την υπόθεση. Ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλης Σταυριανουδάκης καταδικάστηκε σε ποινή φυλακισης 18 μηνών παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου                                                         Ο τότε γραμματέας Αποδήμων της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Θεοδωρόπουλος και ο τότε γραμματέας τοπικής αυτοδιοίκησης και διαχείρισης κρίσεων της Νέας Δημοκρατίας, Μένιος Κορομηλάς κηρύχθηκαν ένοχοι για παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και τους επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 8 και 12 μήνες αντιστοίχως με τριετή αναστολή. Και οι δύο κηρύχθηκαν ομόφωνα αθώοι για το αδίκημα της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου. Όπως καταλάβατε αν το ξανακάνει μέσα σε τρία χρόνια θα την μαλώσουν. Το δε πρόστιμο των 400.000 ευρώ στο ΥΠ.ΕΣ. για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων εκλογέων, το άφησε για εμάς, γιατί μας έχει σε υπόληψη.....

Διαβάστε περισσότερα »

ΤΟ ΕΥΠ GATE - ΤΟ ''PREDATOR'' ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ !!! [ video ]

«Τα κακόβουλα λογισμικά είχαν από κατασκευής κερκόπορτες (backdoors). Την ώρα που η τάδε κυβέρνηση παρακολουθεί το κινητό του τάδε δημοσιογράφου ή πολιτικού, το Ισραήλ, που της πούλησε το λογισμικό, είναι σε θέση να παρακολουθεί την εν λόγω κυβέρνηση, μαζεύοντας στοιχεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει αργότερα για να την εκβιάσει πολιτικά, εάν παραστεί ανάγκη». Αυτά γράφει στο νέο του βιβλίο ο Πέτρος Παπακωνσταντίνου, δημοσιογράφος της «Καθημερινής», θέτοντας μία από τις σοβαρότερες διαστάσεις της υπόθεσης των υποκλοπών: ποιος μπορούσε να έχει πρόσβαση στα δεδομένα που συγκέντρωνε το Predator; Σύμφωνα με πραγματογνώμονες της Διεθνούς Αμνηστίας, η Intellexa διατηρούσε τη δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης στα συστήματα Predator των πελατών της.                                                Η πρόσβαση φέρεται να έφτανε ακόμη και σε τμήματα όπου αποθηκεύονταν δεδομένα παρακολούθησης. Αυτό σημαίνει ότι στελέχη της εταιρείας θα μπορούσαν δυνητικά να βλέπουν πληροφορίες, φωτογραφίες και μηνύματα που είχαν εξαχθεί από τις μολυσμένες συσκευές. Από τη στιγμή που μεταξύ των στόχων του Predator βρίσκονταν υπουργοί της ελληνικής κυβέρνησης, το ερώτημα είναι αυτονόητο: έχει ρωτήσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον Μπενιαμίν Νετανιάχου εάν η ισραηλινή εταιρεία ή κρατικοί μηχανισμοί του Ισραήλ είχαν πρόσβαση στα ευαίσθητα δεδομένα Ελλήνων υπουργών; Άλλωστε, όπως έχει δηλώσει ο ίδιος, οι δύο ηγέτες είναι φίλοι. Λογικά, λοιπόν, θα μπορούσε να ζητήσει μια ξεκάθαρη απάντηση. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ωστόσο, αντί να απαντήσει στην ερώτηση, επέλεξε να επιτεθεί στον δημοσιογράφο. Μας κατηγόρησε ότι επιδιώκουμε να καταργήσουμε τη διάκριση των εξουσιών και να μετατρέψουμε τη δημοκρατία σε κάτι αντίστοιχο με «τα καθεστώτα που μας αρέσουν».

Ευτυχισμένο το 1958.

Το ζήτημα των υποκλοπών, βέβαια, δεν έχει τεθεί μόνο από ανθρώπους που θα μπορούσαν να κατηγορηθούν ως θιασώτες της Σοβιετικής Ένωσης. Ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, έχει χαρακτηρίσει την υπόθεση «καίριο πλήγμα στην καρδιά του κράτους Δικαίου», υποστηρίζοντας ότι παραμένουν σοβαρά αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με τη λειτουργία των θεσμών και την απόδοση ευθυνών.

Η επόμενη ερώτηση προς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο ήταν, επομένως, εξίσου σαφής:

«Βλέπουμε ότι την κριτική δεν ασκεί κάποιος που υποστηρίζει ολοκληρωτικά καθεστώτα, όπως μας είπατε, αλλά ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Πώς απαντά η κυβέρνηση στην κριτική ότι ούτε η Δικαιοσύνη ούτε οι κοινοβουλευτικές διαδικασίες έχουν δώσει μέχρι σήμερα πλήρεις απαντήσεις για την υπόθεση των υποκλοπών;»

Ακολουθεί ολόκληρη η απομαγνητοφώνηση: 

Διαβάστε περισσότερα »

ΠΑΤΡΑ : ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ....ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ !!! [ video ]

Ο πατραϊκός λαός διαχρονικά αγωνίζεται να διασφαλίσει στο κεντρικό παραθαλάσσιο μέτωπο την επαφή του με τη θάλασσα. Απαίτησε την διακοπή λειτουργίας του παλιού λιμένα, που ήταν εντός του κεντρικού αστικού ιστού και προκαλούσε τεράστια κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά προβλήματα. Αυτό που επιτεύχθηκε, να γίνει δηλαδή το νέο λιμάνι και να σταματήσει η λειτουργία του παλιού, μια χούφτα οικονομικοί παράγοντες μαζί με τους δανειστές έρχονται να το ακυρώσουν!                                               Δεν επιτρέπουν στον πατραϊκό λαό να ευχαριστηθεί το φυσικό του πλούτο, το «φιλέτο» της πόλης μας. Με ευθύνη της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και τους άλλους υπηρέτες των δανειστών και τους κατόχους του πλούτου, ο λαός εξοστρακίζεται από την αυλή του, τον ζωτικό του χώρο. Καταστρέφουν την Πάτρα! Ακυρώνουν την πολεοδομική ανασυγκρότηση της περιοχής, ώστε να αποτελέσει και η έκταση αυτή ενιαίο σύνολο.                  Με την ευρύτερη περιοχή ανάπλασης που θα καλύπτει τις ανάγκες των κατοίκων της πόλης και των επισκεπτών με μεγάλους ελεύθερους ανοιχτούς κοινόχρηστους χώρους, με πάρκα, πράσινο, παιδότοπους, ψυχαγωγία, πολιτιστικές, μορφωτικές, αθλητικές δραστηριότητες καθιστώντας με την υπογειοποίηση του τρένου, την πόλη μας από τις πιο όμορφες, εξασφαλίζοντας πρώτα και κύρια την ποιότητα ζωής των πατρινών, των παιδιών μας, το μέλλον μας.

 Μόλις πριν από τέσσερες ημέρες ο ΟΛΠΑ, δηλαδή το ΤΑΙΠΕΔ (οι δανειστές) αρνήθηκαν να επιτρέψουν την διέλευση του Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου «Φάνης Τσιμιγκάτος» από τον Βόρειο Λιμένα λόγω....''εκτέλεσης εργασιών''! Ο πατραϊκός λαός, η νεολαία καλούνται να πάρουν θέση, με την σωρευμένη εμπειρία τους, να γίνουν πρωταγωνιστές ακύρωσης του σχεδιασμού της ολιγαρχίας του πλούτου.                                                   Να ακυρώσουν τα σχέδια της κυβέρνησης της ΝΔ, που πρωταγωνιστεί, με τις επιλογές της, στην καταστροφή της πόλης μας, αλλά και όλων εκείνων που πορεύονται με μισόλογα ανάλογα με την περίσταση. Αυτός ο τόπος είναι δικός μας, των παιδιών μας δεν θα τον χαλαλίσουμε για τα οικονομικά συμφέροντα και τους υπηρέτες τους.

Υπερασπιζόμαστε την αυλή του σπιτιού μας. Συσπειρωνόμαστε γύρω από τους φορείς της πόλης μας και τη Δημοτική Αρχή που αγωνίζονται για να ακυρώσουν τα άθλια σχέδια των ομίλων του πλούτου. Και για να μη ξεχνιόμαστε.....
Τη Δευτέρα 22/6 στο Δημοτικό Συμβούλιο θα πέσουν οι μάσκες και θα αποκαλυφθεί ποιοί είναι με τον Πατραϊκό λαό και ποιοί με τους εχθρούς του λαού.
Οι κάθε λογής τζάμπα μάγκες θα υποχρεωθούν να τοποθετηθούν ξεκάθαρα γι΄ αυτό το μείζον θέμα ενώπιον του λαού από τον οποίο θα κριθούν!
Αν νομίζουν ότι θα κριθούν ως αστυνομικοί ερευνητές, φωτογράφοι ή ρεπόρτερς ψάχνοντας με τηλεφακό στα χόρτα, στα γήπεδα, στις παιδικές χαρές κ.ο.κ. για καμιά μικρή ατέλεια ή φυσιολογική φθορά πλανώνται πλάνη οικτρά.....

Διαβάστε περισσότερα »