Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ ''Η ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΟΥΣΙΚΗ'' ΚΑΙ Ο ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΣ - ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΑ ΑΛΑΖΟΝΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ !!! [ video ]

Την Τετάρτη το βράδυ, η Βουλή τίμησε τον Σταύρο Ξαρχάκο σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο νότιο προαύλιο του κτιρίου. Τίτλος της εκδήλωσης, «Η ψυχή που έγινε μουσική». Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν πολιτικοί αρχηγοί (όχι όλοι) όπως ο Δημήτρης Κουτσούμπας, ο Σωκράτης Φάμελλος, η Ζωή Κωνσταντοπούλου και βουλευτές από όλους τους πολιτικούς χώρους. Από την αρχή της εκδήλωσης και για ένα μικρό διάστημα παρόντες ήταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης. Μετά έφυγαν και οι δύο με διαφορά ολίγων λεπτών. 

Ο Ξαρχάκος πήρε το μικρόφωνο για να μας εξηγήσει πως το επόμενο τραγούδι που θα ακούγαμε είναι νέο και θα το ερμηνεύσει η σύζυγός του, Ηρώ Σαΐα, σε στίχους Λίνας Νικολακοπούλου. «Ας είναι καλά που γράφει τόσο ωραία!» είπε. Τίτλος του «Αγάπη μου, Ελλάδα» και όλο το νόημα ήταν στο τελευταίο κουπλέ.Η ψυχή που έγινε μουσική»: Αφιερωματική μουσική εκδήλωση για τον Σταύρο  Ξαρχάκο στη Βουλή | 902 Mobile 

«Αυτά σου γράφω σήμερα, αγάπη μου Ελλάδα

Και μη ρωτάς τι προσπαθώ και μη ρωτάς τι ελπίζω

Γυρνάω, σου δίνω ένα φιλί

Τα βάσανα γκρεμίζω

Ετούτη η ζούγκλα ανήκει μόνο στα θηρία 

Κι όλοι κοιτάμε πού να πάμε διακοπές 

Τέσσερα χρόνια θες για μια ψηφοφορία

Ψηφίζεις το αύριο και βγαίνει πάλι χθες».Η ψυχή που έγινε μουσική» | ΡΕΠΟΡΤΑΖ | ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Ο πρωθυπουργός ενοχλήθηκε, σύμφωνα με την κοινή εκτίμηση των παρισταμένων, επειδή ο Σ. Ξαρχάκος του απηύθυνε στα μέσα της συναυλίας δραματική έκκληση να προστατέψει τη νεολαία από τον τζόγο. Δραματική μεν, ευγενική δε. Και πάντως καθόλου προσβλητική. «Δράττομαι της ευκαιρίας, κύριε πρωθυπουργέ, να σας θέσω ένα θέμα γνωρίζοντας το ενδιαφέρον σας για τη νεολαία και πολύ σας συγχαίρω γι’ αυτό» είπε εισαγωγικά ο Σ. Ξαρχάκος και αφού υπογράμμισε, καταχειροκροτούμενος, ότι, σύμφωνα με τον Πυθαγόρα, «τα θεμέλια μιας πολιτείας είναι η ανατροφή της νεολαίας», τόνισε: «Σας κάνω έκκληση, κύριε πρωθυπουργέ. Προστατέψτε τη νεολαία από τον τζόγο.🔵Η Βουλή των Ελλήνων τίμησε τον μεγάλο Σταύρο Ξαρχάκο σε μια λαμπρή συναυλία – Ν. Κακλαμάνης: «Σταύρο η Ελλάδα, οι Έλληνες και η Τέχνη σε ευγνωμονούν» Σε έναν εμβληματικό ναό τιμής για                                                Βλέπω αυτές τις διαφημίσεις κάθε μέρα στις τηλεοράσεις που έχουν και υποσημειώσεις γεμάτες φαρισαϊσμό όπως: ''Κίνδυνος εθισμού'' ''Κίνδυνος απώλειας περιουσίας'' Και το αποκορύφωμα: ''Παίξτε υπεύθυνα''». Τα περί ανειλημμένων υποχρεώσεων είναι φτηνές δικαιολογίεςΟ πρωθυπουργός ενοχλήθηκε κι έφυγε. Απλά ο άνθρωπος δεν έχει σχέση με τον πολιτισμό. Δεν μπορεί να αντιληφθεί το μέγεθος του Σταύρου Ξαρχάκου, όπως δεν μπορεί να αντιληφθεί κανένα καλλιτεχνικό μέγεθος. Επιπλέον, είναι αγιάτρευτα αλαζόνας και κακομαθημένος. Δεν μπορεί να καταλάβει ότι η εξουσία του είναι πολύ μικρή μπροστά στο μεγαλείο της τέχνης ενός Ξαρχάκου. Αν το καταλάβαινε, δεν θα ήταν ο Μητσοτάκης που ξέρουμε......Σταύρος Ξαρχάκος - Encore (Ξαρχάκος Medley) @ Ηρώδειο 5/10/2019

Διαβάστε περισσότερα »

ΝΙΚΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ : ΤΟΝ ΕΧΑΣΑΝ ΤΑ ''ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ'' ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΕ Η ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ !!! [ video ]

Σε τόνο αποφασιστικό και βαθιά εμψυχωτικό, ο Διευθυντής Ψηφιακής Επικοινωνίας του Πρωθυπουργού, Νίκος Ρωμανός, απευθυνόμενος στα μέλη της Νέας Δημοκρατίας είπε: «Η καρδιά της Παράταξης χτυπάει μέσα σε αυτή την αίθουσα! Και χτυπάει πιο δυνατά από ποτέ! Και όσο πιο δυνατά χτυπάει τόσο πιο δυνατά και τοξικά θα είναι και τα χτυπήματα από απέναντι!». Στρέφοντας τα βέλη του στην αντιπολίτευση, ο Νίκος Ρωμανός τόνισε: «Γιατί κάποιοι δεν αντέχουν την απόλυτη κυριαρχία του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας επί 10 και πλέον χρόνια.                                              Δεν αντέχουν την ιδέα της τρίτης τετραετίας του! Δεν αντέχουν να χτυπάει δυνατά η καρδιά της Παράταξής μας!»Απ' ότι φαίνεται όμως σε συμφωνία έχει έρθει ο Διονύσης Χατζηδάκης, βουλευτής της ΝΔ στα Νότια με τον νεοεισελθόντα στην περιφέρεια Νίκο Ρωμανό.
Ο δεύτερος χωρίς βοήθεια δεν θα μπορέσει να περπατήσει...

Κανονικά ο Ρωμανός δραστηριοποιήθηκε στα βόρεια προάστια όπου διαθέτει και επιχείρηση καφέ-εστιατορίου.
Όμως, εκεί τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα για να κατέβει. 
Έτσι αποφάσισε τα νότια προάστια και ήρθε σε συμφωνία με τον απερχόμενο Χατζηδάκη, ο οποίος πλέον θέλει να αποστρατευτεί.

 Ο Νίκος Ρωμανός θα ''κονταροχτυπηθεί'' με τον Τάσο Γαϊτάνη για μία βουλευτική έδρα, όμως, δεύτερος έχει καταφέρει να πάρει έδρα στο πρώτο γύρο των εκλογών του 2023.                                           Έτσι, αφού ξέφυγε από τα «Παρατράγουδα» της Αννίτας Πάνια, βρέθηκε δίπλα στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Ο Νίκος Ρωμανός είχε ξεκινήσει την… ''καριέρα'' του σε εκπομπές όπως αυτή της Χριστίνας Λαμπίρη. Εμεινε στην ιστορία για το μέγα άσμα «Ιεροσόλυμα» το οποίο όχι μόνο εκτέλεσε αλλά είχε γράψει και τους στίχους....Μαγιά υπάρχει. Άντε να δούμε ποιός άλλος θα πάρει σειρά.....  

Διαβάστε περισσότερα »

Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ''ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ'' ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ !!! [ video ]

Με την πράσινη μετάβαση να επιταχύνεται μετά τον πόλεμο στο Ιράν, λόγω της ιστορικής διαταραχής στην αγορά πετρελαίου, επανέρχεται επιτακτικά η ανάγκη για υποδομές αποθήκευσης, ειδικά στην Ελλάδα που έχει κάνει άλματα στα έργα ηλιακής και αιολικής ενέργειας αλλά υστερεί σε μπαταρίες. Έτσι, η επιπλέον ενέργεια που παράγει αποτελεί «φτηνό προϊόν» για γειτονικές χώρες όπως η Βουλγαρία και η Βόρεια Μακεδονία που διαθέτουν τις υποδομές αποθήκευσης - μπαταρίες για να την αξιοποιήσουν.

 Ενώ εταιρείες παραγωγής ρεύματος από ΑΠΕ κινδυνεύουν ακόμη και να χρεοκοπήσουν επειδή οι τιμές χονδρικής είναι χαμηλές ή και μηδενικές κάποιες ώρες κάθε μέρα, οι Ελληνες καταναλωτές δεν βλέπουν όφελος στον λογαριασμό τους. Αντιθέτως, επωφελούνται οι Βούλγαροι, καθώς το ρεύμα από ΑΠΕ που περισσεύει εξάγεται, αποθηκεύεται σε μπαταρίες και καταναλώνεται όποτε το χρειάζονται. Πόσο μ... (αφελείς) είμαστε. Γιατί; Διότι πληρώνουμε αδρά το "κόλπο με την Βουλγαρία". Ποιο είναι το κόλπο;

Πουλάμε το πλεονάζον ρεύμα μας από ΑΠΕ στην Βουλγαρία διότι δεν έχουμε υποδομές αποθήκευσής του. Έτσι όταν βραδιάζει ή όταν πέφτει ο αέρας και το χρειαζόμαστε, η Βουλγαρία μας το ξαναπουλάει. Η ΔΕΗ το ανακατεύει αυτό το ρεύμα με ελάχιστο ρεύμα από φυσικό αέριο και μας το ξαναπουλάει 3 φορές ακριβότερο, σαν να παράγεται όλο από φυσικό αέριο. Με το κόλπο αυτό κερδίζει η ΔΕΗ που το πουλά 2 φορές, μια στη Βουλγαρία και μια σε εμάς, κερδίζει η Βουλγαρία, πληρώνουμε εμείς.
Γιατί γίνεται όλο αυτό; 
  1. Επειδή οι μεγάλοι παραγωγοί ΑΠΕ δεν θέλουν να γίνουν εγκαταστάσεις αποθήκευσης στην Ελλάδα και θέλουν να καταπιούν τους μικρούς, των οποίων το ρεύμα με την αποθήκευση θα έπαιρνε αξία, ενώ με το "κόλπο της Βουλγαρίας" οι μικροί πνίγονται στα χρέη.
  2. Επειδή οι εισαγωγείς LNG καθορίζουν τις τιμές. Η αποθήκευση θα τους ακύρωνε και θα έριχνε τις τιμές του ρεύματος αφού η ενέργεια που παράγεται από τις ΑΠΕ είναι πολλαπλάσια σε σχέση με τις ανάγκες της χώρας. ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ: οι εισαγωγείς LNG είναι σε γενικές γραμμές οι ίδιοι με τους μεγάλους παραγωγούς ΑΠΕ. ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ: Ακούγεται ότι κάποιος από τους μεγάλους ετοιμάζεται να επενδύσει σε εγκαταστάσεις αποθήκευσης στην Βουλγαρία. Αν ισχύει αυτό, τότε θα πουλάει το ρεύμα στον εαυτό του και μετά θα του το πουλάει πίσω για να το πουλάει σε εμάς σε τιμές ρεύματος από LNG.
Υπάρχει οργανωμένη χειραγώγηση; Αν υπάρχει, δεν υπάρχουν αποδείξεις. Αυτό που σίγουρα υπάρχει είναι εύλογα ερωτήματα σχετικά με το αν το ισχύον μοντέλο λειτουργεί προς όφελος του ανταγωνισμού και του καταναλωτή ή αν ευνοεί σκανδαλωδώς όσους κατέχουν δεσπόζουσα θέση στην αγορά. Και βέβαια υπάρχει και η ανάγκη για δημόσια συζήτηση και τεκμηριωμένες απαντήσεις.
Βλέπετε κανέναν πρόθυμο να την ανοίξει; Μπα.....


Διαβάστε περισσότερα »

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ''QATARGATE'' & ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ.....''ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ'' !!! [ video ]

Σφοδρή επίθεση σε όσους επιχειρούν να συνδέσουν το όνομά του με την υπόθεση του Qatargate εξαπέλυσε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, κάνοντας λόγο για μια υπόθεση χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο και υποστηρίζοντας ότι όλες οι αμοιβές που έλαβε ήταν απολύτως νόμιμες, δηλωμένες και φορολογημένες στην Ελλάδα. Ο πρώην Επίτροπος ανέφερε ότι συμμετείχε ως τιμητικό μέλος σε διεθνές φόρουμ με αμοιβή 5.000 ευρώ τον μήνα, υπογραμμίζοντας ότι τα ποσά αυτά δηλώνονταν κανονικά στην Ελλάδα. «Είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα η οποία δηλώνεται και φορολογείται;» διερωτήθηκε, απορρίπτοντας κάθε υπόνοια παράνομης δραστηριότητας.Αποτελέσματα εκλογών: Εκτός Βουλής ο Δημήτρης Αβραμόπουλος - ΤΟ ΒΗΜΑ                                                     Σύμφωνα με αυτή τη συλλογιστική, δεν υπάρχει τίποτα το επιλήψιμο στο γεγονός ότι ένας πρώην Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πρώην υπουργός και επί δεκαετίες κορυφαίο πολιτικό πρόσωπο, λάμβανε επί μήνες χιλιάδες ευρώ χωρίς όπως υποστηρίζει να του ζητηθεί να κάνει το παραμικρό. Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια πρωτοποριακή αντίληψη περί πολιτικής και επαγγελματικής δραστηριότητας. Συνήθως κάποιος αμείβεται επειδή προσφέρει υπηρεσίες. Εδώ καλούμαστε να αποδεχθούμε το αντίθετο, ότι τα χρήματα κατέφθαναν αφειδώς χωρίς καμία απολύτως προσδοκία ανταλλάγματος. Σχεδόν ως πράξη φιλανθρωπίαςΗ υπεράσπιση αυτή θυμίζει αναπόφευκτα παλαιότερες εξηγήσεις που ακούστηκαν σε άλλες πολύκροτες υποθέσεις της πολιτικής ζωής.Πρόσωπα Archives - Βαθύ Κόκκινο                    Μόνο που τώρα η αφήγηση μοιάζει ακόμη πιο τολμηρή. Δεν υπάρχουν, λέει, υπηρεσίες. Δεν υπάρχουν υποχρεώσεις. Δεν υπάρχουν δεσμεύσεις. Υπάρχουν μόνο χρήματα που εμφανίζονται με αξιοθαύμαστη συνέπεια κάθε μήναΠραγματικά, πρόκειται για μια νέα σχολή πολιτικής οικονομίας. Η αμοιβή χωρίς εργασία, χωρίς καθήκοντα, χωρίς αποτέλεσμα και χωρίς ερωτήσεις. Από τις ιστορίες με τα αδιευκρίνιστα  500ευρα της φουκαριάρας της πεθεράς του, που εμφανίζονταν μυστηριωδώς, την παραγγελία 16 εκατομμυρίων εμβολίων για την γρίπη των χοίρων από την Novartisπεράσαμε στα μηνιαία χιλιάρικα που επίσης εμφανίζονταν χωρίς αντάλλαγμα.Αβραμόπουλος και... κόρη ναυάρχου | Protagon.gr                                                   Η εξέλιξη είναι πράγματι εντυπωσιακή. Φυσικά, επειδή ο Αβραμόπουλος είναι εν ενεργεία βουλευτής της ΝΔ, το ένταλμα δεν μπορεί να εκτελεστεί απευθείας. Χρειάζεται πρώτα η Βουλή να σηκώσει το τηλέφωνο και να αποφασίσει αν θα αρθεί η ασυλία του. Ο ίδιος, με το γνωστό του ύφος, βγήκε και δήλωσε ότι «το θέμα έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια», ότι όλα είναι «αβάσιμα και ύποπτα» και – κορυφή του θράσους – ότι ζητάει ο ίδιος να αρθεί η ασυλία του για «να υπερασπιστεί τον εαυτό του». ΟΧΙ Για τα πόμολα ΔΕΝ ανέφερε κάτι........

Διαβάστε περισσότερα »

ΠΑΤΡΑ : ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΜΕΤΩΠΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ !!! [ video ]

Με εισηγητή τον Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, συζητήθηκε και εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, το θέμα: «Μέτρα προς επίτευξη της επιθυμίας του Πατραϊκού λαού, η διέλευση του τρένου από την Πάτρα να είναι υπόγεια και στην επιφάνειά του να διαμορφωθεί γραμμικό πάρκο και να αποδοθεί η χερσαία ζώνη του βόρειου λιμένα στον Δήμο Πατρέων. Εξέταση των συνεπειών του master plan του Ο.Λ.ΠΑ. στο νέο λιμάνι και μέτρα αντιμετώπισής τους».

Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ  

Το Δημοτικό μας Συμβούλιο διαχρονικά, εκφράζοντας την βούληση του Πατραϊκού λαού, απαιτούσε και συνεχίζει να απαιτεί από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, το παλιό λιμάνι όπως και το υπόλοιπο παραλιακό μέτωπο, να αποδοθεί στον Δήμο Πατρέων, δηλαδή στον ιδιοκτήτη του, που είναι ο  Πατραϊκός λαός. Η έκταση αυτή αποτελεί ζωτικής σημασίας χώρο για την απρόσκοπτη επαφή του με το υγρό στοιχείο, τη θάλασσα. Αποτελεί το φυσικό περιβάλλον, που πρέπει να υπερασπίσουμε από την ιδιωτικοποίηση και την παράδοση σε επιχειρηματικούς ομίλους, που είναι στους σχεδιασμούς των κατόχων του πλούτου, και του ΤΑΙΠΕΔ.                   Το  Υπερταμείο - ΤΑΙΠΕΔ θεωρώντας τον χώρο οικονομικό φιλέτο - χαρτοφυλάκιο, προχώρησαν τα οικονομικά τους σχέδια, στοχεύοντας στην προσέλκυση επενδυτών με παραχώρηση δραστηριοτήτων, για να αντλήσουν πλούτο. Με την σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης της Ν.Δ. και με αποφάσεις των κυβερνητικών οργάνων παρεμβαίνουν νομοθετικά (master plan) και καθορίζοντας τις χερσαίες και θαλάσσιες ζώνες της, οικοδομικά τετράγωνα και χρήσεις εντός αυτής της περιοχής.

 Παράλληλα οι ζώνες που χωρίζεται το Νότιο Λιμάνι με βάση το master plan περιλαμβάνουν: ζώνη χερσαίας εναπόθεσης (dry-berth), εμπορικής και βιομηχανικής δραστηριότητας για τη διαχείριση σκαφών, ενεργειακό κόμβο LNG (με χωροθέτηση εγκαταστάσεων Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου στην οποία περιλαμβάνεται και μονάδα επαναεριοποίησης), εμπορικό τμήμα για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) και γενικού φορτίου), ζώνη ακτοπλοΐας. Προβλέπεται η δημιουργία μιας ειδικής βάσης στο λιμάνι της Πάτρας που θα εξυπηρετεί έρευνες και εργασίες για υδρογονάνθρακες (πετρέλαιο και φυσικό αέριο) στη θάλασσα, με το λιμάνι να λειτουργεί και ως κέντρο υποστήριξης θαλάσσιων ενεργειακών έργων, με δεδομένη και τη συμφωνία για ερευνητική γεώτρηση στο οικόπεδο 2 του Βορειοδυτικού Ιονίου. Σε αυτή την πρόβλεψη εντάσσεται και η εγκατάσταση προσωρινών εγκαταστάσεων διαχείρισης Λάσπης Εξορύξεων (mud plant).
Η λιμενική αυτή εγκατάσταση διαχειρίζεται ειδικά υγρά γεώτρησης πετρελαίου ή φυσικού αερίου, ενώ προσωρινές εγκαταστάσεις τέτοιου είδους προβλέπονται και τον Βόρειο Λιμένα. Απόβλητα που περιέχουν πολλές επικίνδυνες ουσίες (από βαρέα μέταλλα έως και καρκινογόνους πολυαρωματικούς υδρογονάνθρακες), ενώ σε περίπτωση διαρροών μολύνεται το υπέδαφος, τα υπόγεια ύδατα, η θάλασσα, ενώ υπάρχει ο κίνδυνος έκλυσης αερίων. Όλες αυτές οι εγκαταστάσεις, του LNG, αλλά και των μειγμάτων εξορύξεων είναι μέσα σε κατοικημένη περιοχή, δίπλα από τα σχολεία και τους χώρους αναψυχής που παίζουν τα παιδιά μας, που ο Πατραϊκός λαός ζει και εργάζεται. 
  Το Δημοτικό Συμβούλιο με ομόφωνες αποφάσεις του, μαζί με τον  Πατραϊκό λαό και τους φορείς του, με το δίκιο τους μπροστά και τη μαχητική διεκδίκηση όλων των προηγούμενων χρόνων, κατάφεραν να αποσπάσουν τη δέσμευση της Κυβέρνησης, του αρμόδιου Υπουργείου και του ίδιου του Πρωθυπουργού, για την υπογειοποίηση 5,2 χιλιομέτρων της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, εντός του αστικού ιστού της Πάτρας. Μάλιστα, η δέσμευση αυτή είχε περάσει και στη φάση της υλοποίησης, καθώς προχώρησε ο ανταγωνιστικός διάλογος, για την ανάδειξη αναδόχου για το έργο, συνεχίζοντας τη διεκδίκηση για την υπογειοποίηση και του τμήματος από το Ρίο έως την οδό Κανελλοπούλου.
 Οι εξελίξεις για τη μη χρηματοδότηση του έργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ΔΕΝ  αλλάζει τη σταθερή διεκδίκηση της πόλης μας και φυσικά θεωρούμε ότι απ’ την πλευρά της Κυβέρνησης πρέπει να αναζητηθούν εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης και σε κάθε περίπτωση, να μην υπάρξει ΟΥΤΕ ΣΚΕΨΗ για «διχοτομικές» λύσεις, στη λογική του....
«δήθεν ρεαλισμού», λόγω απόρριψης του αιτήματος. Άλλωστε, τα έργα που εγκρίθηκαν απ’ την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δείχνουν καθαρά ότι όταν εξυπηρετούνται συγκεκριμένες προτεραιότητες, π.χ.  οι πολεμικοί  σχεδιασμοί. Ο Πατραϊκός λαός, σε όλη αυτή την πορεία, είχε απέναντί του και τους....διάφορους «καλοθελητές» του συστήματος και στην πόλη μας, όσους ΔΕΝ μπορούν να διανοηθούν ότι μπορείς να διεκδικείς, σε σύγκρουση με μεγάλα συμφέροντα.
 Είναι αυτονόητο, ότι η πόλη μας ΔΕΝ μπορεί να διχοτομηθεί σε όλο της το μήκος, επειδή το κεντρικό κράτος και οι κυβερνήσεις αρνούνται να δουν τι είναι σημαντικό και τι όχι για το μέλλον των επόμενων αιώνων! Και είναι γνωστό, ότι στην πραγματικότητα αμφισβητείται και το τμήμα που η Κυβέρνηση έκανε αποδεκτό για υπογειοποίηση.                    Η Ε.Ε., στα πλαίσια των προτεραιοτήτων της από την συμμετοχή της, και της χώρας μας στις πολεμικές συγκρούσεις, με κυνικότατο τρόπο απέρριψε την χρηματοδότηση του. Είναι προφανέστατο, ότι ΔΕΝ θα αποδεχθούμε να πληρώσει η πόλη μας τις συνέπειες κάθε επικίνδυνης και αντιλαϊκής πολιτικής, που για τις ανάγκες του λαού μας, θα επιδιώκουμε την ανατροπή της. 
Η Συνέχεια ΕΔΩ....https://e-patras.gr/.../dimotiko-symboylio-egkrithike-i...
                                     Η λίστα με τις δέκα μεγαλύτερες υπογειοποιημένες διαδρομές του τρένου, είναι:
1.Σήραγγα Καλλιδρόμου, μήκους 9 χιλιόμετρα. Ακούσατε ποτέ κανέναν να μιλάει για φαραωνικό έργο ;
2. Σήραγγα Όθρυος, μήκους 7 χιλιόμετρα, ισχύει το ίδιο
3. Τεμπών 5 χλμ
4. Περάματος, 3,5 χλμ
5. Πλαταμώνα, 2,6 χλμ
6. Κακιάς Σκάλας, 2,4 χλμ


Δείτε, επίσης, ότι 4 από τις 10 μεγαλύτερες υπογειοποιήσεις έχουν γίνει στην Αιγιάλεια.
7. Παναγοπούλας, 4,4 χλμ
8. Αιγίου, 3,5 χλμ
9. Πλατάνου, 2,7 χλμ
10. Τράπεζας, 2,2 χλμ
Μόνο αυτές οι δέκα πιο μεγάλες σήραγγες έχουν μήκος 42 χιλιόμετρα.



Το παρακάτω βίντεο είναι βασισμένο στην αρχική φωτορεαλιστική απεικόνιση της παρουσίασης της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή Σεπολίων που ήδη εκτελείται απο την ΕΡΓΟΣΕ. ΑΥΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΣ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΡΙΟΝ. ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ....

Διαβάστε περισσότερα »

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑ'Ι'ΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΛΑΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ !!! [ video ]

Να ζητήσει συγγνώμη για τα όσα είπε για τους Ρομά κάλεσε την Αφροδίτη Λατινοπούλου ο Βασίλης Παϊτέρης. Η πρόεδρος της Φωνής Λογικής κατέθεσε μήνυση για όσα είπε ο γνωστός τραγουδιστής σε τηλεοπτική τους αντιπαράθεση. Ο Β. Παϊτέρης δήλωσε ότι δεν σκοπεύει να ανταπαντήσει με μήνυση, συνέχισε όμως τα περιπαικτικά σχόλιά του κατά της Λατινοπούλου.                «Πάμε για καφέ να τα βρούμε όλα. Δεν κρατάμε εμείς χαρακτηρισμούς. Αν έρθει και ζητήσει συγγνώμη, δεν έχουμε κανέναν, να έρθει να τη βάλουμε στη Βουλή. 700.000 είμαστε, θα την ψηφίσουμε όλοι μαζί» σχολίασε χαρακτηριστικά μιλώντας στον ΑΝΤ1.                                    Υπενθυμίζεται ότι σε τηλεοπτική τους αντιπαράθεση η Λατινοπούλου χρησιμοποίησε τον όρο «γύφτος». Ο Β .Παϊτέρης απάντησε με ένα υπονοούμενο για την Λατινοπούλου σχολιάζοντας: «Έχει γύφτικη ομορφιά. Μήπως η μητέρα της αγόρασε χαλί από έναν γύφτο και δεν το πλήρωσε;»

«Για δευτερόλεπτα αισθάνθηκε ότι είναι γύφτισσα και την ενόχλησε»

Ο τραγουδιστής ξεκαθάρισε ότι δεν θα ζητήσει συγγνώμη από την πρόεδρο της Φωνής Λογικής. «Για δευτερόλεπτα αισθάνθηκε ότι είναι γύφτισσα και την ενόχλησε.              Εμείς που μας λέει τόσα χρόνια «οι γύφτοι και οι γύφτοι και είναι παράνομοι» τι να πούμε;» παρατήρησε χαρακτηριστικά. Μάλιστα, ο Β. Παϊτέρης δεν απέφυγε να σχολιάσει και το βιντεοκλίπ όπου εμφανίζεται νεότερη η Λατινοπούλου και επανήλθε στην επικαιρότητα, μετά την αντιπαράθεση. Συγκεκριμένα, δήλωσε ότι....«θα ήταν μεγάλη ''τιμή'' και ''χαρά'' του να συμμετάσχει και σε δικό του μουσικό βιντεοκλίπ».....

    documento
Διαβάστε περισσότερα »

ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ Η ''HAPPY TRAVELER'' ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΖΩΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ !!! [ video ]

Στο ΠΑΣΟΚ αναζητούσαν μία «μεταγραφή» η οποία θα τους απέδιδε άμεσο εκλογικό κέρδος και φαίνεται πως την βρήκαν. Η Θεοδώρα Τζάκρη είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στο ΠΑΣΟΚ. Πρόκειται για μια κίνηση που πολλοί στο Χαριλάου Τρικούπη χαρακτηρίζουν ως την καλύτερη μεταγραφή που έχει κάνει ή πρόκειται να κάνει το Κίνημα τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με στενούς συνεργάτες της, η Θεοδώρα Τζάκρη είχε εκφράσει έντονη δυσαρέσκεια με την προχθεσινή κίνηση του Στέφανου Κασσελάκη να πραγματοποιήσει συνέντευξη με τον Άδωνη Γεωργιάδη.                  Όπως αναφέρουν, δεν είχε καν ενημερωθεί εκ των προτέρων για αυτή την επιλογή και εξεπλάγη αρνητικά τόσο από την απόφαση όσο και από τον τρόπο που εξελίχθηκε η συζήτηση. Το περιστατικό αυτό φέρεται να επιτάχυνε τις διεργασίες για την αποχώρησή της από τους «Δημοκράτες» και την επιστροφή της στο ΠΑΣΟΚΌπως καταλαβαίνετε, τώρα που ολοκληρώθηκαν οι....«εορταστικές εκδηλώσεις» στη Χαριλάου Τρικούπη για την υποδοχή του....«τιτανοτεράστιου» Νικόλα Φαραντούρη, μαθαίνουμε ότι ξεκινούν τα… προεόρτια, για μια άλλη persona της πολιτικής μας ζωής, μάλλον μία....''happy traveler'' των κομμάτων.

 Και το όνομα αυτής Θεοδώρα ΤζάκρηΝαί κυρίες και κύριοι, αυτός ο ογκόλιθος της πολιτικής ζωής του τόπου, η Τζάκρη επιστρέφει στο ΠΑΣΟΚ. Όχι ακόμη αλλά έτσι ακούγεται. Μη το κάνεις Θοδώρα....θα φαρμακωθώ.... Η Τζάκρη εκλέγχτηκε πρώτη φορά δημοτική σύμβουλος στην Πέλλα το 1998το 2004  μετάπηδησε στο κοινοβουλίο με το  ΠΑΣΟΚΤο 2014 και αφού το μνημονιακό ΠΑΣΟΚ κατέρρευσε μεταπηδα στον ΣΥΡΙΖΑ. το 2024 και αφού ο ΣΥΡΙΖΑ καταρρέει μεταπηδά στο κόμμα του Κασελάκη ελπίζοντας πως αυτό θα αντικαταστήσει σε δύναμη και δυναμική τον ΣΥΡΙΖΑ.

Μάλιστα δάκρυσε η Τζάκρη στο συνέδριο του Κασσελάκη.
Μόνο όταν ψήφιζε τα τρία μνημόνια με την δεξιά ΔΕΝ δάκρυσε.
Δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο και βλέποντας το ΠΑΣΟΚ να φιγουράρει ξανά στην 2η θέση ετοιμάζει τις αποσκευές για εκεί.
Βλέπουμε μια κοινοβουλευτική σταδιοδρομία της συγκεκριμένης βουλευτού που "παίζει στα σιγουράκια".
Ποντάρει πάντα σε κόμματα που θεωρεί σίγουρα πως θα πάρουν την εξουσία
Τα κόμματα όμως γιατί την δέχονται;
Γιατί διαθέτει μια εκλογική βάση στην Πέλλα πολύ ισχυρή, την λες και "στρατό"
Πως έχτισε όμως αυτή την εκλογική βάση;
Με το να διατηρεί μια συνεχή φυσική επαφή με αυτήν, να της κάνει όλα τα χατήρια ή τουλάχιστον να δίνει κραυγαλέες μάχες γι αυτήν, όπως με τον ''Καλλικράτη'' όπου έκανε σαματά για να ικανοποιηθούν αιτήματα των τοπικών κοινοτήτων.
Επίσης όπου παίζει φυσική η άλλη καταστροφή (φωτιές, χαλάζι) σκάει πρώτη και με κραυγαλέο τρόπο.
Διατηρεί ένα πολύ καλό δίκτυο προπαγάνδας του εαυτού της και μέσα απ τα social media ενώ παράλληλα διαθέτει και τον δικό της στρατό σε επίπεδο στελεχών.Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΣΤΕΙΑ ΤΖΑΚΡΗ
Με την αποχώρηση της απ τον ΣΥΡΙΖΑ  κατευθείαν και αμέσως αποχώρησαν 1000 στελέχη απ την κομματική οργάνωση Πέλλας.
Για την υπόλοιπη χώρα μοιάζει σαν μια αστεία φιγούρα πολιτικού τυχοδιώκτη απ τα μακρινά 50ς, για τους κατοίκους της Πέλλας όμως φαντάζει σαν ένα "εργαλείο" που θα κάνει την δουλειά τους.
Για τα κόμματα είναι η χρυσή μεταγραφή που θα φέρει χιλιάδες ψήφους.
Το ένα και μοναδικό ερώτημα είναι το εξής
Μετά το ΠΑΣΟΚ σε ποιο κόμμα θα πάει.......

Διαβάστε περισσότερα »