Με βάση το σκεπτικό αυτό, η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου κατέληξε ότι η
Λάουρα Κοβέσι δεν είχε νομιμοποίηση να προσφύγει εκ μέρους των τριών
εισαγγελέων, απορρίπτοντας την αίτησή της ως απαράδεκτη. Η
ουσιαστική σύγκρουση Ελλάδας – EPPO για το ποιος έχει την αρμοδιότητα
ανανέωσης δεν έχει κλείσει πολιτικά ή ευρωπαϊκά. Το επόμενο πεδίο
φαίνεται πως θα είναι το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης......PATRINAKI
ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΨΟΦΙΑ ΨΑΡΙΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ....
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Ε.Ε. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΝΤΡΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ - Λ. ΚΟΒΕΣΙ !!! [ video ]
Με βάση το σκεπτικό αυτό, η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου κατέληξε ότι η
Λάουρα Κοβέσι δεν είχε νομιμοποίηση να προσφύγει εκ μέρους των τριών
εισαγγελέων, απορρίπτοντας την αίτησή της ως απαράδεκτη. Η
ουσιαστική σύγκρουση Ελλάδας – EPPO για το ποιος έχει την αρμοδιότητα
ανανέωσης δεν έχει κλείσει πολιτικά ή ευρωπαϊκά. Το επόμενο πεδίο
φαίνεται πως θα είναι το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης......ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 6 € ΤΟ ΚΙΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΕΕΕΕΕ ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ !!! [ video ]
Αύριο, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς, συγκαλεί ευρεία σύσκεψη με εκπροσώπους των αλιέων για την αντιμετώπιση των ξενικών ειδών στις ελληνικές θάλασσες, όπως ο λαγοκέφαλος που απειλούν τη βιωσιμότητα της ελληνικής αλιείας και το θαλάσσιο οικοοσύστημα, αλλά και το κόστος των καυσίμων, τον αθέμιτο ανταγωνισμό και άλλα ζητήματα του κλάδου. Ο λαγοκέφαλος, από τη στιγμή που ήρθε στη Μεσόγειο, ήρθε για να μείνει.
Το θέμα είναι πώς θα περιορίσουμε τον πληθυσμό του. Θα κάνουμε
στοχευμένη αλίευση σε περιόδους αναπαραγωγής. Είναι ένα τοξικό ψάρι. Υπάρχει ειδική διαχείριση και συγκεκριμένοι κανονισμοί. Δεν είναι απλώς
ότι πιάνω τους λαγοκέφαλους και τους πετάω. Πρέπει να καταμετρηθούν, να
τοποθετηθούν σε ειδικά ψυγεία και στη συνέχεια να οδηγηθούν σε υψικάμινο
για καύση. Τώρα που ξεμασκαρώθηκε το σκάνδαλο με τις επιδοτήσεις σε αγρότες και
κτηνοτρόφους και δεν μπορούν να κινηθούν με την ίδια ευκολία βάζουν
πλώρη για τους ψαράδες. Αμέσως
μετά την επικήρυξη του Λαγοκέφαλου ο Φραπές παρέδωσε στο λιμεναρχείο
Γρεβενών 5 τόνους και στο λιμεναρχείο Κοζάνης 9 τόνους ο Χασάπης.Σε ερώτηση του δημοσιογράφου πως την κατάφερε τέτοια ψαριά δήλωσε ότι τα πάντα είναι θέμα δολώματος .....
Ο Φραπές κράτησε...''σιγή ιχθύος''.....
Στην φωτο τα αλιεύματα (μερος) τα άλλα είναι σαν τα πρόβατα της Κρήτης.
Το πρόβλημα με τους λαγοκέφαλους στις
θάλασσες μας είναι πολύ σοβαρό όμως δεν είδαμε την κυβέρνηση του
Αυγενάκη και του Βορίδη με την ίδια ευαισθησία να επιδοτεί και τους
αγρότες που εγκατέλειψαν την παραγωγή σταφίδας στην Κρήτη και σε λίγο θα
παρατήσουν όλα τα αμπέλια τους γιατί τα κόστη καλλιέργειας είναι
δυσανάλογα μεγαλύτερα από τα έσοδα τους. Γενικά με τους πραγματικούς
αγρότες, που τους έχουμε ανάγκη για να τρώμε σωστά προϊόντα η ευαισθησία της κυβέρνησης που είναι;
Στο να αποδέχεται και να συνυπογράφει συμφωνίες εισαγωγών αγροτικών προϊόντων από την Ινδία και τη Λατινική Αμερική.....

Η Κα Μπαλτατζή, γιαγιά μιας 16χρονης εγγονής και ενός 15χρονου εγγονού, τα φωτογράφιζε να παίζουν με το νερό στην πολυσύχναστη και κοσμοπλημμυρισμένη παραλία του Τσαούση. Όταν παρατήρησε τη φωτογραφία στο σπίτι της, συνειδητοποίησε ότι στο νερό διαγραφόταν η μορφή ενός μεγάλου ψαριού, πιθανότατα Λαγοκέφαλου, λίγα μέτρα από τα παιδιά.«Ήταν μεγάλο σοκ» παραδέχτηκε η ίδια σε ραδιοφωνικό σταθμό της Πάτρας. Η Κα Μπαλτατζή ανέβασε το στιγμιότυπο στο Facebook, προσελκύοντας χιλιάδες σχόλια, τα περισσότερα από τα οποία συμφωνούν ότι ο εισβολέας στην οικογενειακή της φωτογραφία είναι Λαγοκέφαλος. Η παρουσία Λαγοκέφαλων δεν είναι συνηθισμένη στην περιοχή. Εντούτοις, κάποιοι άλλοι παρατηρητές σημειώνουν ότι κανείς δεν μπορεί να πει κάτι με βεβαιότητα χωρίς μία λεπτομερέστερη εικόνα. Το ψάρι, για παράδειγμα, μπορεί να είναι ένας Λούτσος, μια χελώνα Caretta - caretta ή ένα άκακο δελφίνι.
Πολλοί ψαράδες της περιοχής, αλλά και λουόμενοι λένε ότι πρόκειται όντως για Λαγοκέφαλο γιατί έχει κάνει επανειλημμένα την εμφανισή του αλλά δεν
πρόλαβαν να τον φωτογραφίσουν γιατί έριχναν παραγάδι. Ο Κος Σωτήρης Καραλόγλου μάλιστα, γνωστότατος ψαράς της περιοχής μας είπε χαρακτηριστικά. «Πρίν λίγες ημέρες ανέβαζα το παραγάδι που είχα ρίξει εδώ γύρω, όταν ξαφνικά
ήρθα μούτρα με μούτρα με τον Λαγοκέφαλο να μου τρώει μιά συναγρίδα.
Πέταξα την σημαδούρα και προσπάθησα να πιάσω το κινητό και να βγάλω μια σέλφι αλλά από τον τρόμο μου, μου έπεσε στη θάλασσα και έτσι δεν μπόρεσα να έχω ούτε τηλέφωνο, ούτε ένα αποδεικτικό στοιχείο από το συμβάν». Βέβαια, η Κα Μπαλτατζή είπε στα εγγόνια της της ότι η παράξενη μορφή στη φωτογραφία είναι δελφίνι, γιατί
μένει κοντά
στην παραλία Τσαούση και συνηθίζει να πηγαίνει για μπάνιο σχεδόν
σε καθημερινή βάση.
Σύμφωνα
με πληροφορίες που έχει το οικολογικό περιοδικό ''Η Τσούχτρα μου κι εγώ'' ο τεράστιος Λαγοκέφαλος έχει εμφανιστεί και σε άλλες πολυσύχναστες παραλίες της Αχα'ι'ας όπως
Ψαθόπυργο, Αγ. Βασίλειο, Ροδινή, Καστελόκαμπο, Ρίον και Αραχωβίτικα. Συνήθως πλησιάζει τουρίστριες και παρέες νεαρών κοριτσιών.
Εάν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες τότε είναι ξεκάθαρο ότι έχουμε να κάνουμε με έναν επικίνδυνο Λαγοκέφαλο....

ΟΗΕ : ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΣΤΗ ΓΑΖΑ !!! [ video ]
Τα περισσότερα από 20.000 (!) σκοτωμένα παιδιά της Γάζας, δεν πέθαναν
τυχαία… Τέθηκαν ως στόχος βολής και εξόντωσης από τα δολοφονικά κτήνη
του ισραηλινού στρατού. Και αυτό ονομάζεται ''γενοκτονία''. Το Ισραήλ έχει θέσει σκόπιμα στο στόχαστρο παιδιά από την Παλαιστίνη στο πλαίσιο μιας συνεχιζόμενης γενοκτονίας που διαπράττει στη Γάζα, ανέφερε σήμερα, Τρίτη 23/6 μια ανεξάρτητη επιτροπή έρευνας του ΟΗΕ.
Η έκθεση της Ανεξάρτητης Διεθνούς Επιτροπής Έρευνας του ΟΗΕ για τα Κατεχόμενα Παλαιστινιακά Εδάφη,
συμπεριλαμβανομένης της Ανατολικής Ιερουσαλήμ και του Ισραήλ εξέτασε
τις παραβιάσεις εναντίον παιδιών από την Παλαιστίνη από την έναρξη της
επίθεσης του Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας. Η επιτροπή ανέφερε ότι εντόπισε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία «παιδιά από την Παλαιστίνη έχουν αποτελέσει σκόπιμα στόχο και σκοτωθεί από τις ισραηλινές δυνάμεις ασφαλείας», δήλωσε ο Σρινιβάσαν Μουραλίνταρ, ο Ινδός δικαστής και πρόεδρος της επιτροπής, σε δήλωση που συνοδεύει την έκθεση.
Αυτό, όπως αναφέρει η έκθεση, αποτελεί βασικό παράγοντα για την απόδειξη «της γενοκτονικής πρόθεσης των ισραηλινών Αρχών και των
δυνάμεων ασφαλείας να εξοντώσουν το ευρύτερο παλαιστινιακό πληθυσμό στη
Γάζα».
Υπήρχαν «εύλογοι λόγοι» για να συναχθεί το συμπέρασμα ότι οι Αρχές
και οι δυνάμεις ασφαλείας του Ισραήλ «συνέχισαν να διαπράττουν το
έγκλημα της γενοκτονίας» στη Γάζα, ανέφερε ακόμα.
Η επιτροπή, η οποία συστάθηκε από το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
του ΟΗΕ το 2021, εξέτασε, στο πλαίσιο της τελευταίας της έκθεσης, τα
εγκλήματα που πλήττουν τα παιδιά της Παλαιστίνης, καθώς και τον τρόπο με
τον οποίο οι συνθήκες διαβίωσης που επιβάλλει το Ισραήλ στη Γάζα
«οδηγούν σε θανάτους παιδιών που θα μπορούσαν να αποφευχθούν»......
ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026
ΠΑΤΡΑ : ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ. ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΣ ΤΕΡΑΣ ΜΗΚΟΥΣ 1 1/2 ΜΕΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΑΤΡΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΣΑΟΥΣΗ. ΑΝΑΣΤΑΤΟΙ ΟΙ ΛΟΥΟΜΕΝΟΙ !!! [ video ]


Η Κα Μπαλτατζή, γιαγιά μιας 16χρονης εγγονής και ενός 15χρονου εγγονού, τα φωτογράφιζε να παίζουν με το νερό στην πολυσύχναστη και κοσμοπλημμυρισμένη παραλία του Τσαούση. Όταν παρατήρησε τη φωτογραφία στο σπίτι της, συνειδητοποίησε ότι στο νερό διαγραφόταν η μορφή ενός μεγάλου ψαριού, πιθανότατα Λαγοκέφαλου, λίγα μέτρα από τα παιδιά.«Ήταν μεγάλο σοκ» παραδέχτηκε η ίδια σε ραδιοφωνικό σταθμό της Πάτρας. Η Κα Μπαλτατζή ανέβασε το στιγμιότυπο στο Facebook, προσελκύοντας χιλιάδες σχόλια, τα περισσότερα από τα οποία συμφωνούν ότι ο εισβολέας στην οικογενειακή της φωτογραφία είναι Λαγοκέφαλος. Η παρουσία Λαγοκέφαλων δεν είναι συνηθισμένη στην περιοχή. Εντούτοις, κάποιοι άλλοι παρατηρητές σημειώνουν ότι κανείς δεν μπορεί να πει κάτι με βεβαιότητα χωρίς μία λεπτομερέστερη εικόνα. Το ψάρι, για παράδειγμα, μπορεί να είναι ένας Λούτσος, μια χελώνα Caretta - caretta ή ένα άκακο δελφίνι.
Πολλοί ψαράδες της περιοχής, αλλά και λουόμενοι λένε ότι πρόκειται όντως για Λαγοκέφαλο γιατί έχει κάνει επανειλημμένα την εμφανισή του αλλά δεν
πρόλαβαν να τον φωτογραφίσουν γιατί έριχναν παραγάδι. Ο Κος Σωτήρης Καραλόγλου μάλιστα, γνωστότατος ψαράς της περιοχής μας είπε χαρακτηριστικά. «Πρίν λίγες ημέρες ανέβαζα το παραγάδι που είχα ρίξει εδώ γύρω, όταν ξαφνικά
ήρθα μούτρα με μούτρα με τον Λαγοκέφαλο να μου τρώει μιά συναγρίδα.
Πέταξα την σημαδούρα και προσπάθησα να πιάσω το κινητό και να βγάλω μια σέλφι αλλά από τον τρόμο μου, μου έπεσε στη θάλασσα και έτσι δεν μπόρεσα να έχω ούτε τηλέφωνο, ούτε ένα αποδεικτικό στοιχείο από το συμβάν». Βέβαια, η Κα Μπαλτατζή είπε στα εγγόνια της της ότι η παράξενη μορφή στη φωτογραφία είναι δελφίνι, γιατί
μένει κοντά
στην παραλία Τσαούση και συνηθίζει να πηγαίνει για μπάνιο σχεδόν
σε καθημερινή βάση.
Σύμφωνα
με πληροφορίες που έχει το οικολογικό περιοδικό ''Η Τσούχτρα μου κι εγώ'' ο τεράστιος Λαγοκέφαλος έχει εμφανιστεί και σε άλλες πολυσύχναστες παραλίες της Αχα'ι'ας όπως
Ψαθόπυργο, Αγ. Βασίλειο, Ροδινή, Καστελόκαμπο, Ρίον και Αραχωβίτικα. Συνήθως πλησιάζει τουρίστριες και παρέες νεαρών κοριτσιών.
Εάν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες τότε είναι ξεκάθαρο ότι έχουμε να κάνουμε με έναν επικίνδυνο Λαγοκέφαλο....

ΠΑΤΡΑ : ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ''CANADAIR'' ΡΟΥΦΗΞΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ''ΤΣΑΟΥΣΗ'' ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΩΝ !!!

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το Πυροσβεστικό Σώμα, ο χειριστής του αεροσκάφους, θεωρώντας ότι βρίσκεται σε ασφαλή απόσταση από την ακτή, δεν είδε τους ηλικιωμένους που κολυμπούσαν σε κυκλικό σχηματισμό ένα χιλιόμετρο μακριά από την παραλία,
με αποτέλεσμα να
πραγματοποιήσει την προσθαλάσσωση και να τους συλλέξει άθελά του στην
δεξαμενή του αεροσκάφους.
Οι ίδιοι, αντιλαμβανόμενοι τι είχε
συμβεί, άλλαξαν αμέσως πορεία και επέστρεψαν στην θαλάσσια περιοχή ''Τσαούση'' της Παραλίας Πατρών, αποτρέποντας έτσι την τραγική εξέλιξη, του να ριφθούν
οι συνταξιούχοι από αέρος στη δασική περιοχή της Καλλιθέας, όπου εμαίνετο η φωτιά.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, οι συνταξιούχοι απεγκλωβίστηκαν σώοι από την δεξαμενή του αεροσκάφους και επέστρεψαν κολυμπώντας στην παραλία, όπου τους περίμενε εκδρομικό πούλμαν με το οποίο οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας της Πάτρας για έλεγχο, συγοτραγουδώντας ''ίπι ίπι ούμε σας ευχαριστούμε'' !!! Ρωτήσαμε κάποιες από τις συνταξιούχους για το περιστατικό, οι οποίες μας είπαν....
Κα Πόλυ : Δέν
περίμενα ποτέ ότι θα μου συμβεί κάτι τέτοιο τώρα και πίσω - πίσω. Από
τον φόβο μου άρχισα να φωνάζω στους πιλότους στα Κινέζικα και Ρώσικα
χωρίς ποτέ να έχω κάνει ούτε ένα μάθημα σ' αυτές τις γλώσσες. Επίσης απ'
τον φόβο μου ξέχασα την συνταγή για τα γιαπράκια τα Βεροιώτικα. Δεν
μπορώ να θυμηθώ αν γίνονται με αμπελόφυλλα ή με πλατανόφυλλα. Χρόνια
τώρα κολυμπάω σ' αυτή την περιοχή. Από μικρή ήθελα να γνωρίσω πιλότο,
αλλά όχι με τέτοιο τρόπο. Ο Θεός και οι πιλότοι έβαλαν το χέρι τους. Κα Νίνα : Τι
να σας πώ που τρέμω ολόκληρη. Κι εγώ κολυμπάω χρόνια εδώ, αυτό το
πράγμα ούτε στον εχθρό σας. Εγώ από το σόκ που έπαθα, δεν θυμάμαι αν το
όνομα της ανιψιάς μου είναι Μάρθα ή Μάγδα και του ανιψιού μου Χρήστος ή
Χριστόφορος.Κα Νένα : Αν δεν ήταν οι φίλες μου Πόλυ και Νίνα να με κρατήσουν στην επιφάνεια θα είχα πνιγεί μέσα στη δεξαμενή του αεροπλάνου. Ήταν τέτοια η ταραχή μου που ξέχασα ξαφνικά να κολυμπάω, και ποιός μου χάρισε την STRELITZIA AUGUSTA που έχω στον κήπο μου. Κα Χρυσάνθη : Είπα τον Δεσπότη Παναγιώτη. Ξαφνικά άσπρισαν τα κατάξανθα μαλλιά μου. Τέτοια είναι ακόμα η ταραχή μου που ξέχασα την συνταγή για το ζυμωτό ψωμί και την σπανακόπιτα που φημίζονται στην περιοχή. Θα το σκεφτώ αν θα ξανακάνω μπάνιο στη θάλασσα.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ''Patrinaki.com'' Αγνοείται μόνο μια γιαγιά 87
ετών. Οι πληροφορίες μας επίσης αναφέρουν ότι κλέφτηκε με
τον έναν από τους πιλότους.... Η Μοίρα Ειδικών Επιχειρήσεων & Αεροπυρόσβεσης ερευνά το γεγονός μήπως οι χειριστές του αεροπλάνου ενήργησαν κατ'εντολή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη έτσι ώστε να απαλαγούν τα ταμεία τους από την καταβολή των συντάξεών τους.
ΠΑΤΡΑ : ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ ΚΩΣΤΑ ΠΕΛΕΤΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΑΠΕΙΧΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΣΒΟΛΗ - ΨΩΜΑ !!! [ video ]
Με εισηγητή τον Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, συζητήθηκε και εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, το θέμα: «Μέτρα προς επίτευξη της επιθυμίας του Πατραϊκού λαού, η διέλευση του τρένου από την Πάτρα να είναι υπόγεια και στην επιφάνειά του να διαμορφωθεί γραμμικό πάρκο και να αποδοθεί η χερσαία ζώνη του βόρειου λιμένα στον Δήμο Πατρέων. Εξέταση των συνεπειών του master plan του Ο.Λ.ΠΑ. στο νέο λιμάνι και μέτρα αντιμετώπισής τους».
Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
«Το Δημοτικό μας Συμβούλιο διαχρονικά, εκφράζοντας την βούληση του πατραϊκού λαού, απαιτούσε και συνεχίζει να απαιτεί από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, το παλιό λιμάνι όπως και το υπόλοιπο παραλιακό μέτωπο, να αποδοθεί στον Δήμο Πατρέων, δηλαδή στον ιδιοκτήτη του, που είναι ο πατραϊκός λαός. Η έκταση αυτή αποτελεί ζωτικής σημασίας χώρο για την απρόσκοπτη επαφή του με το υγρό στοιχείο, τη θάλασσα. Αποτελεί το φυσικό περιβάλλον, που πρέπει να υπερασπίσουμε από την ιδιωτικοποίηση και την παράδοση σε επιχειρηματικούς ομίλους, που είναι στους σχεδιασμούς των κατόχων του πλούτου, και του ΤΑΙΠΕΔ. Η απαίτησή μας για οριστική παραχώρηση, για την ελεύθερη πρόσβαση και την δωρεάν χρήση ώστε να ικανοποιηθούν οι λαϊκές ανάγκες στην ξεκούραση, την αναψυχή, στον πολιτισμό και τον αθλητισμό, ικανοποιήθηκε εν μέρει με τις πρωτοβουλίες και τη δημιουργία του Νότιου Πάρκου, αλλά και την νομική του παραχώρηση τον Ιούλιο του 2018. Από την παραχώρηση εξαιρέθηκε το Βόρειο 1 Δήμος Πατρέων Αρ.Εσωτ.Αλλ : 9863 / 2026 Ημ/νία: 19/06/2026 (παλιό) λιμάνι που παρέμεινε στο ΤΑΙΠΕΔ και τον Ο.Λ.ΠΑ. Δεν υλοποιήθηκε η μεταφορά όλων των λειτουργιών και εγκαταστάσεων στο νέο λιμάνι, προκειμένου να ενταχθεί στην ανάπλαση της παραλιακής ζώνης και αυτού του υπερπολύτιμου χώρου. Έγινε το αντίθετο. Το υπερταμείο - ΤΑΙΠΕΔ θεωρώντας τον χώρο οικονομικό φιλέτο, χαρτοφυλάκιο, προχώρησαν τα οικονομικά τους σχέδια, στοχεύοντας στην προσέλκυση επενδυτών με παραχώρηση δραστηριοτήτων, για να αντλήσουν πλούτο. Με την σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης της Ν.Δ. και με αποφάσεις των κυβερνητικών οργάνων παρεμβαίνουν νομοθετικά (master plan) και καθορίζοντας τις χερσαίες και θαλάσσιες ζώνες της, οικοδομικά τετράγωνα και χρήσεις εντός αυτής της περιοχής. Τους εξασφάλισαν και 12,5 εκατ. ευρώ, χρήματα του ελληνικού λαού, για να κάνουν όλα τα αναγκαία έργα, χωρίς να βάλουν οι ίδιοι, δεκάρα τσακιστή. Η κερδοσκοπική προσέγγιση της κυβέρνησης και του ΤΑΙΠΕΔ, υπερισχύει της ζωής του πατραϊκού λαού, των αναγκών του, του μέλλοντος των παιδιών του. Προβάλλουν ότι θα έρθει «ανάπτυξη» και νέες θέσεις εργασίας, δημιουργώντας μια νέα οικονομική δραστηριότητας στην χερσαία ζώνη του παλιού λιμένα. Οι εργαζόμενοι και οι βιοπαλαιστές επαγγελματίες και έμποροι δεν έχουν να περιμένουν τίποτα θετικό από την «ανάπτυξη» που ευαγγελίζονται η κυβέρνηση και οι επιχειρηματικοί όμιλοι. Η κερδοφορία και η ανάπτυξη των «επενδυτών» πατάνε πάνω στην αύξηση της εκμετάλλευσης των εργαζομένων και το τσάκισμα των βιοπαλαιστών επαγγελματιών. Τα κέρδη πηγαίνουν στις τσέπες όσων κατέχουν ήδη τον πλούτο, με τα λαϊκά προβλήματα να οξύνονται και τους εργαζόμενους να είναι αντιμέτωποι με τα ευέλικτα ωράρια εργασίας, τα 13ωρα, τα αυξημένα εργατικά «ατυχήματα» και τη μείωση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και την αδυναμία των λαϊκών οικογενειών να βγάλουν το μήνα, στο σπίτι, το γραφείο, στα μαγαζιά τους. Προσπαθούν να πείσουν τον πατραϊκό λαό, ότι η μαρίνα για μέγα γιότ θα φέρει πλούσιους τουρίστες. Όλοι μας γνωρίζουμε ότι ο κάθε επισκέπτης, δεν έρχεται στην Πάτρα για να δει τσιμεντένια τείχη και «πλωτά παλάτια». Έρχεται για τον φυσικό πλούτο του τόπου, για να έρθει σε επαφή με την πολιτιστική κληρονομιά της Πάτρας και της γύρω περιοχής. Το εγκεκριμένο πλέον master plan και οι περιβαλλοντικές μελέτες που προωθούν, δεν αποτελούν σχέδιο «ανάπτυξης» για την πόλη μας. Η κυβέρνηση με τους.......Η Συνέχεια ΕΔΩ....https://e-patras.gr/.../dimotiko-symboylio-egkrithike-i...
ΤΗΝ ΕΠΙΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΥ ΠΡΟΣ 4,73 € ΤΟ ΚΙΛΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. ΠΟΣΟΙ ΤΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ !!! [ video ]
Ο λαγοκέφαλος, από τη στιγμή που ήρθε στη Μεσόγειο, ήρθε για να μείνει. Το θέμα είναι πώς θα περιορίσουμε τον πληθυσμό του. Θα κάνουμε στοχευμένη αλίευση σε περιόδους αναπαραγωγής. Είναι ένα τοξικό ψάρι. Υπάρχει ειδική διαχείριση και συγκεκριμένοι κανονισμοί. Δεν είναι απλώς ότι πιάνω τους λαγοκέφαλους και τους πετάω. Πρέπει να καταμετρηθούν, να τοποθετηθούν σε ειδικά ψυγεία και στη συνέχεια να οδηγηθούν σε υψικάμινο για καύση.
Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων υιοθέτησε την
«επικήρυξή» του από τους ψαράδες σε μία τιμή μεγαλύτερη των 4,73 ευρώ το
κιλό που έχει υιοθετήσει η Κύπρος. Τώρα που ξεμασκαρώθηκε το σκάνδαλο με τις επιδοτήσεις σε αγρότες και
κτηνοτρόφους και δεν μπορούν να κινηθούν με την ίδια ευκολία βάζουν
πλώρη για τους ψαράδες. Αμέσως
μετά την επικήρυξη του Λαγοκέφαλου ο Φραπές παρέδωσε στο λιμεναρχείο
Γρεβενών 5 τόνους και στο λιμεναρχείο Κοζάνης 9 τόνους ο Χασάπης.Σε ερώτηση του δημοσιογράφου πως την κατάφερε τέτοια ψαριά δήλωσε ότι τα πάντα είναι θέμα δολώματος .....
Ο Φραπές κράτησε...''σιγή ιχθύος''.....
Στην φωτο τα αλιεύματα (μερος) τα άλλα είναι σαν τα πρόβατα της Κρήτης.
Το πρόβλημα με τους λαγοκέφαλους στις
θάλασσες μας είναι πολύ σοβαρό όμως δεν είδαμε την κυβέρνηση του
Αυγενάκη και του Βορίδη με την ίδια ευαισθησία να επιδοτεί και τους
αγρότες που εγκατέλειψαν την παραγωγή σταφίδας στην Κρήτη και σε λίγο θα
παρατήσουν όλα τα αμπέλια τους γιατί τα κόστη καλλιέργειας είναι
δυσανάλογα μεγαλύτερα από τα έσοδα τους.
Γενικά με τους πραγματικούς αγρότες, που τους έχουμε ανάγκη για να τρώμε σωστά προϊόντα η ευαισθησία της κυβέρνησης που είναι;
Στο να αποδέχεται και να συνυπογράφει συμφωνίες εισαγωγών αγροτικών προϊόντων από την Ινδία και τη Λατινική Αμερική;
















