Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ''QATARGATE'' & ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ.....''ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ'' !!! [ video ]

Σφοδρή επίθεση σε όσους επιχειρούν να συνδέσουν το όνομά του με την υπόθεση του Qatargate εξαπέλυσε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, κάνοντας λόγο για μια υπόθεση χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο και υποστηρίζοντας ότι όλες οι αμοιβές που έλαβε ήταν απολύτως νόμιμες, δηλωμένες και φορολογημένες στην Ελλάδα. Ο πρώην Επίτροπος ανέφερε ότι συμμετείχε ως τιμητικό μέλος σε διεθνές φόρουμ με αμοιβή 5.000 ευρώ τον μήνα, υπογραμμίζοντας ότι τα ποσά αυτά δηλώνονταν κανονικά στην Ελλάδα. «Είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα η οποία δηλώνεται και φορολογείται;» διερωτήθηκε, απορρίπτοντας κάθε υπόνοια παράνομης δραστηριότητας.Αποτελέσματα εκλογών: Εκτός Βουλής ο Δημήτρης Αβραμόπουλος - ΤΟ ΒΗΜΑ                                                     Σύμφωνα με αυτή τη συλλογιστική, δεν υπάρχει τίποτα το επιλήψιμο στο γεγονός ότι ένας πρώην Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πρώην υπουργός και επί δεκαετίες κορυφαίο πολιτικό πρόσωπο, λάμβανε επί μήνες χιλιάδες ευρώ χωρίς όπως υποστηρίζει να του ζητηθεί να κάνει το παραμικρό. Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια πρωτοποριακή αντίληψη περί πολιτικής και επαγγελματικής δραστηριότητας. Συνήθως κάποιος αμείβεται επειδή προσφέρει υπηρεσίες. Εδώ καλούμαστε να αποδεχθούμε το αντίθετο, ότι τα χρήματα κατέφθαναν αφειδώς χωρίς καμία απολύτως προσδοκία ανταλλάγματος. Σχεδόν ως πράξη φιλανθρωπίαςΗ υπεράσπιση αυτή θυμίζει αναπόφευκτα παλαιότερες εξηγήσεις που ακούστηκαν σε άλλες πολύκροτες υποθέσεις της πολιτικής ζωής.Πρόσωπα Archives - Βαθύ Κόκκινο                    Μόνο που τώρα η αφήγηση μοιάζει ακόμη πιο τολμηρή. Δεν υπάρχουν, λέει, υπηρεσίες. Δεν υπάρχουν υποχρεώσεις. Δεν υπάρχουν δεσμεύσεις. Υπάρχουν μόνο χρήματα που εμφανίζονται με αξιοθαύμαστη συνέπεια κάθε μήναΠραγματικά, πρόκειται για μια νέα σχολή πολιτικής οικονομίας. Η αμοιβή χωρίς εργασία, χωρίς καθήκοντα, χωρίς αποτέλεσμα και χωρίς ερωτήσεις. Από τις ιστορίες με τα αδιευκρίνιστα  500ευρα της φουκαριάρας της πεθεράς του, που εμφανίζονταν μυστηριωδώς, την παραγγελία 16 εκατομμυρίων εμβολίων για την γρίπη των χοίρων από την Novartisπεράσαμε στα μηνιαία χιλιάρικα που επίσης εμφανίζονταν χωρίς αντάλλαγμα.Αβραμόπουλος και... κόρη ναυάρχου | Protagon.gr                                                   Η εξέλιξη είναι πράγματι εντυπωσιακή. Φυσικά, επειδή ο Αβραμόπουλος είναι εν ενεργεία βουλευτής της ΝΔ, το ένταλμα δεν μπορεί να εκτελεστεί απευθείας. Χρειάζεται πρώτα η Βουλή να σηκώσει το τηλέφωνο και να αποφασίσει αν θα αρθεί η ασυλία του. Ο ίδιος, με το γνωστό του ύφος, βγήκε και δήλωσε ότι «το θέμα έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια», ότι όλα είναι «αβάσιμα και ύποπτα» και – κορυφή του θράσους – ότι ζητάει ο ίδιος να αρθεί η ασυλία του για «να υπερασπιστεί τον εαυτό του». ΟΧΙ Για τα πόμολα ΔΕΝ ανέφερε κάτι........

Διαβάστε περισσότερα »

ΠΑΤΡΑ : ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΜΕΤΩΠΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ !!! [ video ]

Με εισηγητή τον Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, συζητήθηκε και εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, το θέμα: «Μέτρα προς επίτευξη της επιθυμίας του Πατραϊκού λαού, η διέλευση του τρένου από την Πάτρα να είναι υπόγεια και στην επιφάνειά του να διαμορφωθεί γραμμικό πάρκο και να αποδοθεί η χερσαία ζώνη του βόρειου λιμένα στον Δήμο Πατρέων. Εξέταση των συνεπειών του master plan του Ο.Λ.ΠΑ. στο νέο λιμάνι και μέτρα αντιμετώπισής τους».

Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ  

Το Δημοτικό μας Συμβούλιο διαχρονικά, εκφράζοντας την βούληση του Πατραϊκού λαού, απαιτούσε και συνεχίζει να απαιτεί από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, το παλιό λιμάνι όπως και το υπόλοιπο παραλιακό μέτωπο, να αποδοθεί στον Δήμο Πατρέων, δηλαδή στον ιδιοκτήτη του, που είναι ο  Πατραϊκός λαός. Η έκταση αυτή αποτελεί ζωτικής σημασίας χώρο για την απρόσκοπτη επαφή του με το υγρό στοιχείο, τη θάλασσα. Αποτελεί το φυσικό περιβάλλον, που πρέπει να υπερασπίσουμε από την ιδιωτικοποίηση και την παράδοση σε επιχειρηματικούς ομίλους, που είναι στους σχεδιασμούς των κατόχων του πλούτου, και του ΤΑΙΠΕΔ.                   Το  Υπερταμείο - ΤΑΙΠΕΔ θεωρώντας τον χώρο οικονομικό φιλέτο - χαρτοφυλάκιο, προχώρησαν τα οικονομικά τους σχέδια, στοχεύοντας στην προσέλκυση επενδυτών με παραχώρηση δραστηριοτήτων, για να αντλήσουν πλούτο. Με την σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης της Ν.Δ. και με αποφάσεις των κυβερνητικών οργάνων παρεμβαίνουν νομοθετικά (master plan) και καθορίζοντας τις χερσαίες και θαλάσσιες ζώνες της, οικοδομικά τετράγωνα και χρήσεις εντός αυτής της περιοχής.

 Παράλληλα οι ζώνες που χωρίζεται το Νότιο Λιμάνι με βάση το master plan περιλαμβάνουν: ζώνη χερσαίας εναπόθεσης (dry-berth), εμπορικής και βιομηχανικής δραστηριότητας για τη διαχείριση σκαφών, ενεργειακό κόμβο LNG (με χωροθέτηση εγκαταστάσεων Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου στην οποία περιλαμβάνεται και μονάδα επαναεριοποίησης), εμπορικό τμήμα για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) και γενικού φορτίου), ζώνη ακτοπλοΐας. Προβλέπεται η δημιουργία μιας ειδικής βάσης στο λιμάνι της Πάτρας που θα εξυπηρετεί έρευνες και εργασίες για υδρογονάνθρακες (πετρέλαιο και φυσικό αέριο) στη θάλασσα, με το λιμάνι να λειτουργεί και ως κέντρο υποστήριξης θαλάσσιων ενεργειακών έργων, με δεδομένη και τη συμφωνία για ερευνητική γεώτρηση στο οικόπεδο 2 του Βορειοδυτικού Ιονίου. Σε αυτή την πρόβλεψη εντάσσεται και η εγκατάσταση προσωρινών εγκαταστάσεων διαχείρισης Λάσπης Εξορύξεων (mud plant).
Η λιμενική αυτή εγκατάσταση διαχειρίζεται ειδικά υγρά γεώτρησης πετρελαίου ή φυσικού αερίου, ενώ προσωρινές εγκαταστάσεις τέτοιου είδους προβλέπονται και τον Βόρειο Λιμένα. Απόβλητα που περιέχουν πολλές επικίνδυνες ουσίες (από βαρέα μέταλλα έως και καρκινογόνους πολυαρωματικούς υδρογονάνθρακες), ενώ σε περίπτωση διαρροών μολύνεται το υπέδαφος, τα υπόγεια ύδατα, η θάλασσα, ενώ υπάρχει ο κίνδυνος έκλυσης αερίων. Όλες αυτές οι εγκαταστάσεις, του LNG, αλλά και των μειγμάτων εξορύξεων είναι μέσα σε κατοικημένη περιοχή, δίπλα από τα σχολεία και τους χώρους αναψυχής που παίζουν τα παιδιά μας, που ο Πατραϊκός λαός ζει και εργάζεται. 
  Το Δημοτικό Συμβούλιο με ομόφωνες αποφάσεις του, μαζί με τον  Πατραϊκό λαό και τους φορείς του, με το δίκιο τους μπροστά και τη μαχητική διεκδίκηση όλων των προηγούμενων χρόνων, κατάφεραν να αποσπάσουν τη δέσμευση της Κυβέρνησης, του αρμόδιου Υπουργείου και του ίδιου του Πρωθυπουργού, για την υπογειοποίηση 5,2 χιλιομέτρων της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, εντός του αστικού ιστού της Πάτρας. Μάλιστα, η δέσμευση αυτή είχε περάσει και στη φάση της υλοποίησης, καθώς προχώρησε ο ανταγωνιστικός διάλογος, για την ανάδειξη αναδόχου για το έργο, συνεχίζοντας τη διεκδίκηση για την υπογειοποίηση και του τμήματος από το Ρίο έως την οδό Κανελλοπούλου.
 Οι εξελίξεις για τη μη χρηματοδότηση του έργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ΔΕΝ  αλλάζει τη σταθερή διεκδίκηση της πόλης μας και φυσικά θεωρούμε ότι απ’ την πλευρά της Κυβέρνησης πρέπει να αναζητηθούν εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης και σε κάθε περίπτωση, να μην υπάρξει ΟΥΤΕ ΣΚΕΨΗ για «διχοτομικές» λύσεις, στη λογική του....
«δήθεν ρεαλισμού», λόγω απόρριψης του αιτήματος. Άλλωστε, τα έργα που εγκρίθηκαν απ’ την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δείχνουν καθαρά ότι όταν εξυπηρετούνται συγκεκριμένες προτεραιότητες, π.χ.  οι πολεμικοί  σχεδιασμοί. Ο Πατραϊκός λαός, σε όλη αυτή την πορεία, είχε απέναντί του και τους....διάφορους «καλοθελητές» του συστήματος και στην πόλη μας, όσους ΔΕΝ μπορούν να διανοηθούν ότι μπορείς να διεκδικείς, σε σύγκρουση με μεγάλα συμφέροντα.
 Είναι αυτονόητο, ότι η πόλη μας ΔΕΝ μπορεί να διχοτομηθεί σε όλο της το μήκος, επειδή το κεντρικό κράτος και οι κυβερνήσεις αρνούνται να δουν τι είναι σημαντικό και τι όχι για το μέλλον των επόμενων αιώνων! Και είναι γνωστό, ότι στην πραγματικότητα αμφισβητείται και το τμήμα που η Κυβέρνηση έκανε αποδεκτό για υπογειοποίηση.                    Η Ε.Ε., στα πλαίσια των προτεραιοτήτων της από την συμμετοχή της, και της χώρας μας στις πολεμικές συγκρούσεις, με κυνικότατο τρόπο απέρριψε την χρηματοδότηση του. Είναι προφανέστατο, ότι ΔΕΝ θα αποδεχθούμε να πληρώσει η πόλη μας τις συνέπειες κάθε επικίνδυνης και αντιλαϊκής πολιτικής, που για τις ανάγκες του λαού μας, θα επιδιώκουμε την ανατροπή της. 
Η Συνέχεια ΕΔΩ....https://e-patras.gr/.../dimotiko-symboylio-egkrithike-i...
                                     Η λίστα με τις δέκα μεγαλύτερες υπογειοποιημένες διαδρομές του τρένου, είναι:
1.Σήραγγα Καλλιδρόμου, μήκους 9 χιλιόμετρα. Ακούσατε ποτέ κανέναν να μιλάει για φαραωνικό έργο ;
2. Σήραγγα Όθρυος, μήκους 7 χιλιόμετρα, ισχύει το ίδιο
3. Τεμπών 5 χλμ
4. Περάματος, 3,5 χλμ
5. Πλαταμώνα, 2,6 χλμ
6. Κακιάς Σκάλας, 2,4 χλμ


Δείτε, επίσης, ότι 4 από τις 10 μεγαλύτερες υπογειοποιήσεις έχουν γίνει στην Αιγιάλεια.
7. Παναγοπούλας, 4,4 χλμ
8. Αιγίου, 3,5 χλμ
9. Πλατάνου, 2,7 χλμ
10. Τράπεζας, 2,2 χλμ
Μόνο αυτές οι δέκα πιο μεγάλες σήραγγες έχουν μήκος 42 χιλιόμετρα.



Το παρακάτω βίντεο είναι βασισμένο στην αρχική φωτορεαλιστική απεικόνιση της παρουσίασης της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή Σεπολίων που ήδη εκτελείται απο την ΕΡΓΟΣΕ. ΑΥΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΣ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΡΙΟΝ. ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ....

Διαβάστε περισσότερα »

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑ'Ι'ΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΛΑΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ !!! [ video ]

Να ζητήσει συγγνώμη για τα όσα είπε για τους Ρομά κάλεσε την Αφροδίτη Λατινοπούλου ο Βασίλης Παϊτέρης. Η πρόεδρος της Φωνής Λογικής κατέθεσε μήνυση για όσα είπε ο γνωστός τραγουδιστής σε τηλεοπτική τους αντιπαράθεση. Ο Β. Παϊτέρης δήλωσε ότι δεν σκοπεύει να ανταπαντήσει με μήνυση, συνέχισε όμως τα περιπαικτικά σχόλιά του κατά της Λατινοπούλου.                «Πάμε για καφέ να τα βρούμε όλα. Δεν κρατάμε εμείς χαρακτηρισμούς. Αν έρθει και ζητήσει συγγνώμη, δεν έχουμε κανέναν, να έρθει να τη βάλουμε στη Βουλή. 700.000 είμαστε, θα την ψηφίσουμε όλοι μαζί» σχολίασε χαρακτηριστικά μιλώντας στον ΑΝΤ1.                                    Υπενθυμίζεται ότι σε τηλεοπτική τους αντιπαράθεση η Λατινοπούλου χρησιμοποίησε τον όρο «γύφτος». Ο Β .Παϊτέρης απάντησε με ένα υπονοούμενο για την Λατινοπούλου σχολιάζοντας: «Έχει γύφτικη ομορφιά. Μήπως η μητέρα της αγόρασε χαλί από έναν γύφτο και δεν το πλήρωσε;»

«Για δευτερόλεπτα αισθάνθηκε ότι είναι γύφτισσα και την ενόχλησε»

Ο τραγουδιστής ξεκαθάρισε ότι δεν θα ζητήσει συγγνώμη από την πρόεδρο της Φωνής Λογικής. «Για δευτερόλεπτα αισθάνθηκε ότι είναι γύφτισσα και την ενόχλησε.              Εμείς που μας λέει τόσα χρόνια «οι γύφτοι και οι γύφτοι και είναι παράνομοι» τι να πούμε;» παρατήρησε χαρακτηριστικά. Μάλιστα, ο Β. Παϊτέρης δεν απέφυγε να σχολιάσει και το βιντεοκλίπ όπου εμφανίζεται νεότερη η Λατινοπούλου και επανήλθε στην επικαιρότητα, μετά την αντιπαράθεση. Συγκεκριμένα, δήλωσε ότι....«θα ήταν μεγάλη ''τιμή'' και ''χαρά'' του να συμμετάσχει και σε δικό του μουσικό βιντεοκλίπ».....

    documento
Διαβάστε περισσότερα »

ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ Η ''HAPPY TRAVELER'' ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΖΩΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ !!! [ video ]

Στο ΠΑΣΟΚ αναζητούσαν μία «μεταγραφή» η οποία θα τους απέδιδε άμεσο εκλογικό κέρδος και φαίνεται πως την βρήκαν. Η Θεοδώρα Τζάκρη είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στο ΠΑΣΟΚ. Πρόκειται για μια κίνηση που πολλοί στο Χαριλάου Τρικούπη χαρακτηρίζουν ως την καλύτερη μεταγραφή που έχει κάνει ή πρόκειται να κάνει το Κίνημα τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με στενούς συνεργάτες της, η Θεοδώρα Τζάκρη είχε εκφράσει έντονη δυσαρέσκεια με την προχθεσινή κίνηση του Στέφανου Κασσελάκη να πραγματοποιήσει συνέντευξη με τον Άδωνη Γεωργιάδη.                  Όπως αναφέρουν, δεν είχε καν ενημερωθεί εκ των προτέρων για αυτή την επιλογή και εξεπλάγη αρνητικά τόσο από την απόφαση όσο και από τον τρόπο που εξελίχθηκε η συζήτηση. Το περιστατικό αυτό φέρεται να επιτάχυνε τις διεργασίες για την αποχώρησή της από τους «Δημοκράτες» και την επιστροφή της στο ΠΑΣΟΚΌπως καταλαβαίνετε, τώρα που ολοκληρώθηκαν οι....«εορταστικές εκδηλώσεις» στη Χαριλάου Τρικούπη για την υποδοχή του....«τιτανοτεράστιου» Νικόλα Φαραντούρη, μαθαίνουμε ότι ξεκινούν τα… προεόρτια, για μια άλλη persona της πολιτικής μας ζωής, μάλλον μία....''happy traveler'' των κομμάτων.

 Και το όνομα αυτής Θεοδώρα ΤζάκρηΝαί κυρίες και κύριοι, αυτός ο ογκόλιθος της πολιτικής ζωής του τόπου, η Τζάκρη επιστρέφει στο ΠΑΣΟΚ. Όχι ακόμη αλλά έτσι ακούγεται. Μη το κάνεις Θοδώρα....θα φαρμακωθώ.... Η Τζάκρη εκλέγχτηκε πρώτη φορά δημοτική σύμβουλος στην Πέλλα το 1998το 2004  μετάπηδησε στο κοινοβουλίο με το  ΠΑΣΟΚΤο 2014 και αφού το μνημονιακό ΠΑΣΟΚ κατέρρευσε μεταπηδα στον ΣΥΡΙΖΑ. το 2024 και αφού ο ΣΥΡΙΖΑ καταρρέει μεταπηδά στο κόμμα του Κασελάκη ελπίζοντας πως αυτό θα αντικαταστήσει σε δύναμη και δυναμική τον ΣΥΡΙΖΑ.

Μάλιστα δάκρυσε η Τζάκρη στο συνέδριο του Κασσελάκη.
Μόνο όταν ψήφιζε τα τρία μνημόνια με την δεξιά ΔΕΝ δάκρυσε.
Δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο και βλέποντας το ΠΑΣΟΚ να φιγουράρει ξανά στην 2η θέση ετοιμάζει τις αποσκευές για εκεί.
Βλέπουμε μια κοινοβουλευτική σταδιοδρομία της συγκεκριμένης βουλευτού που "παίζει στα σιγουράκια".
Ποντάρει πάντα σε κόμματα που θεωρεί σίγουρα πως θα πάρουν την εξουσία
Τα κόμματα όμως γιατί την δέχονται;
Γιατί διαθέτει μια εκλογική βάση στην Πέλλα πολύ ισχυρή, την λες και "στρατό"
Πως έχτισε όμως αυτή την εκλογική βάση;
Με το να διατηρεί μια συνεχή φυσική επαφή με αυτήν, να της κάνει όλα τα χατήρια ή τουλάχιστον να δίνει κραυγαλέες μάχες γι αυτήν, όπως με τον ''Καλλικράτη'' όπου έκανε σαματά για να ικανοποιηθούν αιτήματα των τοπικών κοινοτήτων.
Επίσης όπου παίζει φυσική η άλλη καταστροφή (φωτιές, χαλάζι) σκάει πρώτη και με κραυγαλέο τρόπο.
Διατηρεί ένα πολύ καλό δίκτυο προπαγάνδας του εαυτού της και μέσα απ τα social media ενώ παράλληλα διαθέτει και τον δικό της στρατό σε επίπεδο στελεχών.Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΣΤΕΙΑ ΤΖΑΚΡΗ
Με την αποχώρηση της απ τον ΣΥΡΙΖΑ  κατευθείαν και αμέσως αποχώρησαν 1000 στελέχη απ την κομματική οργάνωση Πέλλας.
Για την υπόλοιπη χώρα μοιάζει σαν μια αστεία φιγούρα πολιτικού τυχοδιώκτη απ τα μακρινά 50ς, για τους κατοίκους της Πέλλας όμως φαντάζει σαν ένα "εργαλείο" που θα κάνει την δουλειά τους.
Για τα κόμματα είναι η χρυσή μεταγραφή που θα φέρει χιλιάδες ψήφους.
Το ένα και μοναδικό ερώτημα είναι το εξής
Μετά το ΠΑΣΟΚ σε ποιο κόμμα θα πάει.......

Διαβάστε περισσότερα »

ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΝΑ ΝΤΟΥΦΕΚΑΝΕ....ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ !!! [ video ]

Στο live του Στέφανου Κασσελάκη εμφανίστηκε ο υπουργός Υγείας, Άδωνης Γεωργιάδης. Την συζήτηση με τον Άδωνη Γεωργιάδη γνωστοποίησε με δελτίο τύπου το κόμμα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ» του Στέφανου Κασσελάκη.

Σύμφωνα με τους «ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ», η εν λόγω συζήτηση αποτελεί ένα πεδίο αδιαμεσολάβητης αναμέτρησης σε δημοκρατικό διάλογο face to face με τους πολίτες.

Η πρόταση προς τον Άδωνη Γεωργιάδη έγινε από τον Τάιλερ Μακμπέθ, παρουσία του Στέφανου Κασσελάκη, στο vidcast του LGBT Center Greece στο YouTube. Ο σύζυγος του προέδρου των «Δημοκρατών», ο οποίος έχει εργαστεί στο παρελθόν σε δομές υγείας στις ΗΠΑ, είπε ότι θα ήθελε να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με τον υπουργό Υγείας για να συζητήσουν «όλες τις δυνατότητες» του ΕΣΥ.

Ο Άδωνης Γεωργιάδης, με ανάρτησή του στα social media, ευχαρίστησε τους Στέφανο Κασσελάκη και Τάιλερ Μάκμπεθ για την πρόσκληση, ελπίζοντας σε μία γόνιμη ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων για το ΕΣΥ.

Δείτε τη συζήτηση του Στέφανου Κασσελάκη και Άδωνι Γεωργιάδη:

Διαβάστε περισσότερα »

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2026. ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ''ΡΑΛΛΥ ΤΩΝ ΘΕΩΝ''. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ - ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ !!! [ video ]

Η Ελλάδα φιλοξενεί τον όγδοο γύρο του φετινού WRC. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και φέτος διεξάγεται Ιούνιο, μήνα που τον έχουν συνηθίσει οι φίλοι των ράλλυ. Η εκκίνηση είναι προγραμματισμένη για την Πέμπτη στις 19:05 για την EKO Super Special Stage στο Ellinikon Sports Park. Η πρόσβαση για τους θεατές αναμένεται να ανοίξει στις 16:00, με την είσοδο στους ειδικούς χώρους θέασης να είναι δωρεάν.

  • Οι συμμετοχές
  • Πρόγραμμα Παρασκευής 26 Ιουνίου
  • Πρόγραμμα Σαββάτου 27 Ιουνίου
  • Πρόγραμμα Κυριακής 28 Ιουνίου
  • Με επίκεντρο το Λουτράκι, υπερειδική διαδρομή στο The Ellinikon Sports Park, θαλάσσια μεταφορά των πληρωμάτων και ειδικές διαδρομές που εκτείνονται από τη Στερεά Ελλάδα έως την Πελοπόννησο, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026 αναδεικνύει διαφορετικές όψεις της χώρας μέσα από ένα μοναδικό αγωνιστικό σκηνικό.ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το πρόγραμμα σοκ ΤΟ ΠΑΡΟΝ                                                 Με 58 πληρώματα από όλο τον κόσμο, 12 αυτοκίνητα Rally1 και μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του WRC στη γραμμή της εκκίνησης, η Ελλάδα ετοιμάζεται για έναν από τους πιο απαιτητικούς και εμβληματικούς αγώνες του θεσμού.Στο The Ellinikon Sports Park η Υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026 -  acropolisrally.gr                                                  Η φετινή διοργάνωση αναδεικνύει μια διαφορετική εικόνα της Ελλάδας. Από το σύγχρονο αστικό περιβάλλον του The Ellinikon και τις ακτές του Κορινθιακού Κόλπου έως τα βουνά της Αρκαδίας, της Φωκίδας και της Φθιώτιδας, το Ράλλυ των Θεών ή ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συνδέει τόπους και εικόνες που προβάλλονται σε εκατομμύρια θεατές σε ολόκληρο τον κόσμο......

    Διαβάστε περισσότερα »

    Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

    ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Ε.Ε. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΝΤΡΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ - Λ. ΚΟΒΕΣΙ !!! [ video ]

    Η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου απέρριψε ως απαράδεκτη την προσφυγή της Ευρωπαίας Γενικής Εισαγγελέως, Λάουρα Κοβέσι, η οποία ζητούσε την πενταετή ανανέωση της θητείας τριών εισαγγελέων που υπηρετούν στο ελληνικό γραφείο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας. Το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι η προσφυγή της Λ. Κοβέσι δεν μπορούσε να εξεταστεί επί της ουσίας, καθώς το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο προβλέπει ότι δικαίωμα προσφυγής έχουν αποκλειστικά οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι δικαστικοί λειτουργοί.              Με βάση το σκεπτικό αυτό, η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου κατέληξε ότι η Λάουρα Κοβέσι δεν είχε νομιμοποίηση να προσφύγει εκ μέρους των τριών εισαγγελέων, απορρίπτοντας την αίτησή της ως απαράδεκτη. Η ουσιαστική σύγκρουση Ελλάδας – EPPO για το ποιος έχει την αρμοδιότητα ανανέωσης δεν έχει κλείσει πολιτικά ή ευρωπαϊκά. Το επόμενο πεδίο φαίνεται πως θα είναι το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης......

    Διαβάστε περισσότερα »

    ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 6 € ΤΟ ΚΙΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΕΕΕΕΕ ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ !!! [ video ]

    Η ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, οι αλιείς και επιστημονικοί φορείς αναζητούν λύσεις για το για το «κυνήγι» λαγοκέφαλου κι αυτό γιατί, όπως επισημαίνουν, ο πραγματικός κίνδυνος δεν είναι για τους λουόμενους, όσο για το θαλάσσιο οικοσύστημα και το γεγονός ότι κινδυνεύουν να χαθούν για πάντα τα ψάρια που αποτελούν τη βάση της μεσογειακής διατροφής εδώ και 3.000 χρόνια.
     Ο «πόλεμος» προς το παρόν εστιάζεται στις Βρυξέλλες, όπου η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να πείσει την Κομισιόν ότι το ποσό της επιδότησης που έχει εφαρμοστεί στην Κύπρο για το «κυνήγι» του λαγοκέφαλου δεν μπορεί πια να σταθεί ως κίνητρο στην Ελλάδα. Το σχέδιο της κυβέρνησης, το οποίο έχει κατατεθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αναμένει έγκριση, θέλει να επιδοτούνται οι αλιείς, για να «κυνηγήσουν» τον λαγοκέφαλο, επιδοτούμενοι με τιμή που θα ξεπερνά τα 6 ευρώ το κιλό.
                                              Αύριο, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς, συγκαλεί ευρεία σύσκεψη με εκπροσώπους των αλιέων για την αντιμετώπιση των ξενικών ειδών στις ελληνικές θάλασσες, όπως ο λαγοκέφαλος που απειλούν τη βιωσιμότητα της ελληνικής αλιείας και το θαλάσσιο οικοοσύστημα, αλλά και το κόστος των καυσίμων, τον αθέμιτο ανταγωνισμό και άλλα ζητήματα του κλάδου.                     Ο λαγοκέφαλος, από τη στιγμή που ήρθε στη Μεσόγειο, ήρθε για να μείνει. Το θέμα είναι πώς θα περιορίσουμε τον πληθυσμό του. Θα κάνουμε στοχευμένη αλίευση σε περιόδους αναπαραγωγής. Είναι ένα τοξικό ψάρι. Υπάρχει ειδική διαχείριση και συγκεκριμένοι κανονισμοί. Δεν είναι απλώς ότι πιάνω τους λαγοκέφαλους και τους πετάω. Πρέπει να καταμετρηθούν, να τοποθετηθούν σε ειδικά ψυγεία και στη συνέχεια να οδηγηθούν σε υψικάμινο για καύση. Τώρα που ξεμασκαρώθηκε το σκάνδαλο με τις επιδοτήσεις σε αγρότες και κτηνοτρόφους και δεν μπορούν να κινηθούν με την ίδια ευκολία βάζουν πλώρη για τους ψαράδες.               Αμέσως μετά την επικήρυξη του Λαγοκέφαλου ο Φραπές παρέδωσε στο λιμεναρχείο Γρεβενών 5 τόνους και στο λιμεναρχείο Κοζάνης 9 τόνους ο Χασάπης.
    Σε ερώτηση του δημοσιογράφου πως την κατάφερε τέτοια ψαριά δήλωσε ότι τα πάντα είναι θέμα δολώματος .....
    Ο Φραπές κράτησε...''σιγή ιχθύος''.....
    Στην φωτο τα αλιεύματα (μερος) τα άλλα είναι σαν τα πρόβατα της Κρήτης.
     

    Το πρόβλημα με τους λαγοκέφαλους στις θάλασσες μας είναι πολύ σοβαρό όμως δεν είδαμε την κυβέρνηση του Αυγενάκη και του Βορίδη με την ίδια ευαισθησία να επιδοτεί και τους αγρότες που εγκατέλειψαν την παραγωγή σταφίδας στην Κρήτη και σε λίγο θα παρατήσουν όλα τα αμπέλια τους γιατί τα κόστη καλλιέργειας είναι δυσανάλογα μεγαλύτερα από τα έσοδα τους. Γενικά με τους πραγματικούς αγρότες, που τους έχουμε ανάγκη για να τρώμε σωστά προϊόντα η ευαισθησία της κυβέρνησης που είναι;

    Στο να αποδέχεται και να συνυπογράφει συμφωνίες εισαγωγών αγροτικών προϊόντων από την Ινδία και τη Λατινική Αμερική.....

    Έν τω μεταξύ, οι φήμες που κυκλοφορούσαν τις τελευταίες μέρες στόν πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου φαίνεται ότι βγαίνουν αληθινές! Φωτογραφία που αποδεικνύει την ύπαρξη τεράστιου Λαγοκέφαλου  στην Παραλία Πατρών, δημοσίευσε στο διαδίκτυο λουόμενη από την Παραλία Πατρών στη θέση Τσαούση!
    Η λήψη μίας ξεχωριστής οικογενειακής φωτογραφίας στις καλοκαιρινές διακοπές είναι τις περισσότερες φορές καλοδεχούμενη. Για την Κα Πόλυ Μπαλτατζή, όμως, το στιγμιότυπο από το μπάνιο της στην Παραλία Πατρών στη θέση Τσαούση, έκρυβε έναν επισκέπτη, την παρουσία του οποίου δεν είχε συνειδητοποιήσει καθώς απολάμβανε οικογενιακώς τη θάλασσα…
    Η Κα Μπαλτατζή, γιαγιά μιας 16χρονης εγγονής και ενός 15χρονου εγγονού, τα φωτογράφιζε να παίζουν με το νερό στην πολυσύχναστη 
    και κοσμοπλημμυρισμένη παραλία του Τσαούση. Όταν παρατήρησε τη φωτογραφία στο σπίτι της, συνειδητοποίησε ότι στο νερό διαγραφόταν η μορφή ενός μεγάλου ψαριού, πιθανότατα Λαγοκέφαλου, λίγα μέτρα από τα παιδιά.
    «Ήταν μεγάλο σοκ» παραδέχτηκε η ίδια σε ραδιοφωνικό σταθμό της Πάτρας. Η Κα Μπαλτατζή ανέβασε το στιγμιότυπο στο Facebook, προσελκύοντας χιλιάδες σχόλια, τα περισσότερα από τα οποία συμφωνούν ότι ο εισβολέας στην οικογενειακή της φωτογραφία είναι Λαγοκέφαλος.
     Η παρουσία Λαγοκέφαλων δεν είναι συνηθισμένη στην περιοχή. Εντούτοις, κάποιοι άλλοι παρατηρητές σημειώνουν ότι κανείς δεν μπορεί να πει κάτι με βεβαιότητα χωρίς μία λεπτομερέστερη εικόνα. Το ψάρι, για παράδειγμα, μπορεί να είναι ένας Λούτσος, μια χελώνα 
    Caretta - caretta ή ένα άκακο δελφίνι.                                           Πολλοί ψαράδες της περιοχής, αλλά και λουόμενοι λένε ότι πρόκειται όντως για Λαγοκέφαλο γιατί έχει κάνει επανειλημμένα την εμφανισή του αλλά δεν πρόλαβαν να τον φωτογραφίσουν γιατί έριχναν παραγάδι.
    Ο Κος Σωτήρης Καραλόγλου μάλιστα, γνωστότατος ψαράς της περιοχής μας είπε χαρακτηριστικά.
    «Πρίν λίγες ημέρες ανέβαζα το παραγάδι που είχα ρίξει εδώ γύρω, όταν ξαφνικά ήρθα μούτρα με μούτρα με τον Λαγοκέφαλο να μου τρώει μιά συναγρίδα.
                                             Πέταξα την σημαδούρα και προσπάθησα να πιάσω το κινητό και να βγάλω μια σέλφι αλλά από τον τρόμο μου, μου έπεσε στη θάλασσα και έτσι δεν μπόρεσα να έχω ούτε τηλέφωνο, ούτε ένα αποδεικτικό στοιχείο από το συμβάν».
     Βέβαια, η Κα Μπαλτατζή είπε στα εγγόνια της της ότι η παράξενη μορφή στη φωτογραφία είναι δελφίνι, γιατί μένει κοντά στην παραλία Τσαούση και συνηθίζει να πηγαίνει για μπάνιο σχεδόν σε καθημερινή βάση.
                         Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το οικολογικό περιοδικό ''Η Τσούχτρα μου κι εγώ'' ο τεράστιος Λαγοκέφαλος έχει εμφανιστεί και σε άλλες πολυσύχναστες παραλίες της Αχα'ι'ας όπως Ψαθόπυργο, Αγ. Βασίλειο, Ροδινή, Καστελόκαμπο, Ρίον και Αραχωβίτικα. Συνήθως πλησιάζει τουρίστριες και παρέες νεαρών κοριτσιών.
    Εάν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες
     τότε είναι ξεκάθαρο ότι έχουμε να κάνουμε με έναν επικίνδυνο Λαγοκέφαλο....
      
    Διαβάστε περισσότερα »