Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

....ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ !!!



«Ορκίζομαι, να υπακούω στις παραινέσεις, συστάσεις, προτροπές, συμβουλές της Κριστίν Λαγκάρντ, της Αγγέλας Μέρκελ, του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε και κάθε Ευρωπαίου Τραπεζίτη. Να υπακούω στις οδηγίες του ΜΕΓΚΑ, ΣΚΑΙ και λοιπών καναλιών, καθώς και των εγκρίτων δημοσιογράφων, που πολλές φορές, αν όχι πάντα, είναι φανατικότεροι, του ΔΝΤ και της Τρόικας.
Ορκίζομαι να ευθυγραμμιστώ με όλες τις οδηγίες τους και να προσέλθω στην κάλπη, χωρίς θυμό. Αναγνωρίζω ότι ο θυμός είναι καταστρεπτικός για την χώρα μου, το πολιτικό σύστημα της, την οικονομική ανάπτυξή της και άλλες λέξεις. Ορκίζομαι να είμαι ψύχραιμος και μόνο ψύχραιμος, χωρίς ίχνος συναισθηματισμού, ακόμη και αν μου κόβουν τον μισθό, την σύνταξη, τις παροχές, ακόμη και αν μου κόβουν το χέρι, το πόδι, το κεφάλι. Αποκηρύσσω τους συναισθηματισμούς και προκρίνω την ψυχρή λογική, που μου υπαγορεύουν οι κατά συρροή εκβιαστές μου.
Ορκίζομαι να ξεχάσω όσα μου έχουν κάνει τα τελευταία 2 χρόνια, οι ξεπουλημένοι ηγέτες και να προσέλθω στην κάλπη αφού έχω μηδενίσει το κοντέρ της οργής και της αξιοπρέπειάς μου. Να καμαρώνω που πληρώνω και να πληρώνω για να καμαρώνω. Ορκίζομαι πατρίδα μου να είναι η πατρίδα τους.
Ορκίζομαι να ψηφίσω τα κόμματα, που μου προβάλουν τα καθεστωτικά ΜΜΕ, ως σοβαρά, ως μονόδρομο, ως την μόνη επιλογή, ως λύση ευθύνης. Δηλαδή ορκίζομαι να ψηφίσω, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΔΗΣΥ, ΔΡΑΣΗ, σαν βασικές επιλογές ή ένα σωρό άλλους μικρούς και «φρέσκους» σχηματισμούς, ή ακόμη και ΔΗΜΑΡ, ΛΑΟΣ, ή κάτι που μπορεί να το έχω ξεχάσει τώρα.
Ορκίζομαι να πειστώ και να πείθομαι συνεχώς, ότι όλοι αυτοί, που θέλουν το καλό των μνημονίων, θέλουν και το δικό μου καλό. Και ότι, οποιαδήποτε άλλη επιλογή, θα οδηγήσει σε ακυβερνησία, χάος, εμφύλιο, χρεοκοπία, ή ακόμη και σε Αρμαγεδδώνα. Ορκίζομαι να αναγνωρίζω ως υπέρτατο καλό το όφελος των τραπεζών και των διεθνών οικονομικών οίκων. Επίσης ορκίζομαι να μην θέλω το καλό μου.
Ορκίζομαι, να μην σκέφτομαι το μέλλον μου, όπως εγώ θέλω αλλά όπως όλοι αυτοί επιθυμούν και σχεδιάζουν. Το ίδιο ορκίζομαι και για το παρελθόν. Να μην διανοούμαι να αντιδράσω στο παραμικρό, να καταδικάζω οτιδήποτε χαλάει την ηρεμία, οτιδήποτε ξεφεύγει από το συνηθισμένο, οτιδήποτε αμφισβητεί την υπάρχουσα ισορροπία. Να λατρεύω την ομοιομορφία. Ορκίζομαι να μην θέλω να αλλάξει τίποτα, παρά μόνο κανάλι στην ΤΙΒΙ.
Ορκίζομαι, να αποδέχομαι, όλα τα μέτρα, όλα τα πακέτα μέτρων που θα πάρουν, στο άμεσο ή στο απώτερο μέλλον. Ορκίζομαι να υποδεχτώ με τον καλύτερο και θερμότερο τρόπο, τα μέτρα του Ιουνίου, καλωσορίζοντας τα με χαρά και ενθουσιασμό. Ορκίζομαι πάντα, να μην σκέφτομαι. Να καταναλώνω συνεχώς και αν δεν έχω λεφτά για να καταναλώνω, να ονειρεύομαι ότι καταναλώνω.
Ορκίζομαι, να θέλω μόνο αυτούς και μόνο αυτά. Τίποτα περισσότερο από την δική τους ικανοποίηση και ευχαρίστηση.
Ορκίζομαι να μην θέλω να είμαι εγώ. Και πάντα να είμαι αυτό που θέλουν αυτοί, να είμαι».

(Το παραπάνω κείμενο βρέθηκε λαξεμένο σε σκληρό υπολογιστή, το έτος 2456 μΧ και χρονολογείται από το έτος 2012, στην περιοχή της Ελλάδας)

Δεν υπάρχουν σχόλια: