Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

ΒΑΡΥ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ.....ΠΑΝΑΘΗΝΑ'Ι'ΚΑΚΙΑ. ΕΙΧΑΝ ΕΝΤΟΝΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ !!!

Βαρύ πλέον το κλίμα μεταξύ των δύο έμπιστων συνεργατών! Ανοιχτό το ενδεχόμενο παραβίασης μελλοντικών εντολών Σαμαρά από τον διάσημο φίλαθλο του τριφυλλιού!

Δεν πίστευε στα αυτιά του ο Αντώνης Σαμαράς το απόγευμα του Σαββάτου όταν στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ο στενός συνεργάτης και εντολοδόχος του με το κωδικό όνομα Παναθηναϊκάκιας του ανακοίνωνε την πρόθεσή του να μην παρακολουθήσει την σημερινή κρίσιμη για την χώρα τηλεοπτική του συνέντευξη στη ΝΕΡΙΤ.
Ο Παναθηναϊκάκιας όπως αποκάλυψε στον πρωθυπουργό είχε εδώ και μέρες εξασφαλίσει εισητήριο για το μεγάλο ντέρμπι των αιωνίων στο ΣΕΦ το οποίο και επρόκειτο να παρακολουθήσει από τη θύρα επισήμων του σταδίου.
Ο Αντώνης Σαμαράς, παρά το γεγονός ότι αρχικώς έδειχνε να αντιλαμβάνεται την αιτία αδυναμίας του Παναθηναϊκάκια για μη παρακολούθηση του μεγάλου τηλεοπτικού γεγονότος, εν τούτοις εν συνεχεία εκδήλωσε την έντονη δυσαρέσκειά του με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα απροσδόκητο για τα δεδομένα της σχέσης τους πλήγμα. 
Αυτό που δημιουργεί τις μεγαλύτερες ανησυχίες στο Μαξίμου είναι ότι ο Παναθηναϊκάκιας μετά από αυτό το θερμό τηλεφωνικό επεισόδιο, δεν αποκλείει το γεγονός να πάψει πλέον να εκτελεί τις εντολές Σαμαρά σε κάθε είδους ζήτημα, όποτε αυτό κι αν προκύψει.
Ακολουθεί χαρακτηριστικό απόσπασμα της τηλεφωνικής συζήτησης που είχαν το απόγευμα του Σαββάτου οι δύο άνδρες:
Παναθηναϊκάκιας: Έλα αρχηγέ. Σήμερα πάω μπάσκετ γήπεδο να δω το ματσάκι με τον γαύρο. Άκουσα δίνεις interview στους δικούς μας της Nerit. Δυστυχώς αρχηγέ δεν προλαβαίνω να σε δω. Μην το πάρεις όμως προσωπικά. Σ’ αγαπάω.
Σαμαράς: Βρε αγόρι μου, στις 18:30 ξεκινάει η συνέντευξη. Βάλε να την δεις. Προλαβαίνεις. Και πες και σε όποιον άλλον γνωρίζεις να κάνει το ίδιο. Στο έχω ξαναπεί. Γουστάρω τυφλή υποταγή όπως λέει στο τραγούδι του ο Σάκης ο Ρουβάς.
Παναθηναϊκάκιας: Ρε Αντωνάκη, 18:00 πρέπει να μαι μέσα στη θύρα. Εάν θέλεις τόσο πολύ να τη δω να την βάλεις το βράδυ. Ντέρμπι είναι. Θα είναι φίσκα το γήπεδο. Δεν προλαβαίνω. Τις ευχές μου να εχεις. Μια χαρά θα τα πας.
Σαμαράς: Φιλαράκο, το ξέρεις πολύ καλά ότι το βράδυ μιλάω πάντα με τον Θεό και δεν γίνεται να την βάλω τότε. Τελοσπάντων. Να γνωρίζεις πως με απογοητεύεις πολύ σήμερα με την στάση σου.
Παναθηναϊκάκιας: Ρε αρχηγέ θα με τρελάνεις; Τόσες εντολές σου δεν έχω εκτελέσει μέχρι στιγμής στο άψε σβήσε; Έχεις και παράπανω κιόλας; Έλεος. Καλά θα δεις από αύριο.
Σαμαράς: Καλά. Θα δεις κι εσύ από αύριο. Δεν μασάω εγώ από τέτοιες προδοσίες. Πέρα από το ίδιο μου το κόμμα, δεν έχω προδώσει ποτέ κανέναν εγώ και το ξέρεις.
Παναθηναϊκάκιας: Κάνε ό,τι θες. Εξάλλου σε λίγες μέρες ο Τσίπρας θα είναι πρωθυπουργός. Δεν θα σε έχω επομένως και πολύ ανάγκη σε λίγο.        
ΠΗΓΗ     Komikotragiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: