Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΓΚΟΛΦ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ

                                          1.  ΚΑΘΕ ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΝΑ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΠΑΛΑΚΙΑ.    2.  Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΡΥΠΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.  3.  Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΓΚΟΛΦ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΠ ΕΞΩ   4.  ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΒΑΡΟ.Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣΤΗΣ ΤΡΥΠΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΧΕΙ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.  5.  Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΡΥΠΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΟΥ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ  6.  Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΡΥΠΑ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ .ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΡΥΠΑ.  7.  ΑΝ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΣΑΝ ΚΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΠΕΠΕΙΡΑΜΕΝΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΝ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΣΤΟ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΙΛΑΔΕΣ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ . 8.  ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ Η ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΝ ΑΛΛΑ ΓΗΠΕΔΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ.ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΡΥΠΩΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΥΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΕΤΟΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ.  9.  ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΔΙΑΒΡΟΧΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ.  10.  Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ  ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΕΝΟ ΙΔΙΩΣ ΑΝ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΣΑΝΤΙΣΤΗΚΑΝ ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΕΠΑΙΖΕ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ.  11.  Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΤΗΤΑ.ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ.  12.  Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΠΡΙΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΤΡΥΠΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟ .9.  13.  ΤΟ ΑΡΓΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΑΨΕΙ ΚΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΤΡΥΠΑΣ.  14.  ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΟ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΡΥΠΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΑΝΩΤΑ..................ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: