Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

RALLY ACROPOLIS...2η ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ S.LOEB !!!

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ με Citroen κρατούσε την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης στο Ράλι Ακρόπολις μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή, στην οποία τερμάτισε έκτος, με αποτέλεσμα ο Σεμπάστιαν Λεμπ να «σκαρφαλώσει» στην κορυφή. Τρίτος, μετά το τέλος και της δεύτερης ημέρας, είναι ο Νορβηγός Πίτερ Σόλμπερκ και 4ος ο Φινλανδός Μίκο Χίρβονεν.


Ο Οζιέ πήγε στην πρώτη βραδινή ειδική διαδρομή του Ακρόπολις μετά από χρόνια έχοντας πλεονέκτημα 15,1'' από τον συμπατριώτη του Σεμπάστιαν Λεμπ, όμως εκεί τα... θαλάσσωσε, καθώς έμεινε στην 6η θέση, τη στιγμή που ο Λεμπ τερμάτισε δεύτερος, πίσω από τον Γιάρι Λάτβαλα. Πλέον, ο Λεμπ είναι πρώτος στη γενική κατάταξη, έχοντας όμως μόλις 2,2'' δευτερόλεπτα από τον Οζιέ. Αυτό σημαίνει, ότι στην αυριανή τρίτη και τελευταία ημέρα ο αγώνας αναμένεται ακόμα πιο συναρπαστικός. Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στον Λάμπρο Αθανασούλα, ο οποίος κετατάγη 5ος στην τελευταία ειδική διαδρομή.

Σούπερ ξεκίνημα ο Οζιέ


Ο 28χρονος Γάλλος Σεμπαστιάν Οζιέ έκανε εκπληκτική εκκίνηση στη δεύτερη ημέρα του Ράλι, καθώς κέρδισε και τις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές. Στην πρώτη (Κλένια-Μυκήνες 1), o έκανε χρόνο 1:51.17, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το συμπατριώτη του παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ (1:51.57) και στην τρίτη τον Νορβηγό Ματς Όστμπεργκ με Ford Fiesta (1:51.58). O Σόλμπεργκ έχασε σημαντικό χρόνο στην πρώτη ειδική, τερματίζοντας 8ος, καθώς ξεκίνησε πρώτος και είχε να αντιμετωπίσει γλιστερό έδαφος.
 
Στη δεύτερη ειδική (Γυμνό 1) ο Γάλλος ήταν και πάλι ταχύτερος, με χρόνο 2:10.12, ενώ ο Λεμπ ήρθε δεύτερος  με 2:10.31. Τρίτος αυτή τη φορά ήταν ο Φινλανδός Μίκο Χιρβόνεν, κάνοντας 2:10.35.  Μετά και το τέλος της δεύτερης ειδικής η διαφορά του πρωτοπόρου Σόλμπεργκ με τον Οζιέ είχε μειωθεί στα 19,8’’. «Πολύ σκληρή ειδική. Η ανάρτηση μου φάνηκε ότι μαλάκωσε προς το τέλος. Μάλλον υπερθερμάνθηκαν τα αμορτισέρ», δήλωσε ο Οζιέ.
 
Στην τρίτη ειδική διαδρομή της ημέρας (Κεφαλάρι) και 9η στο σύνολο ο Οζιέ έκανε και πάλι τον καλύτερο χρόνο, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τη διαφορά (στα 5,4’’) από τον Σόλμπεργκ, που έμεινε στην τέταρτη θέση. «Πολύ καλό το πρωινό! Σχεδόν τέλειο, είμαι πολύ χαρούμενος» τόνισε ο Οζιέ. Δεύτερος αναδείχθηκε ο Χίρβονεν και τρίτος ο Λεμπ. Αξιοσημείωτο, ότι την 6η θέση στην ειδική αυτή κατέκτησε ο Λάμπρος Αθανασσούλας.
 
Στην τέταρτη ειδική διαδρομή (Κλένια-Μυκήνες 2) ο Οζιέ έμεινε στη δεύτερη θέση πίσω από τον 26χρονο Φινλανδό Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, όμως στη γενική κατάταξη πέρασε πρώτος, ξεπερνώντας τον Σόλμπεργκ, που και πάλι έμεινε σε ρηχά νερά. Μάλιστα, μετά το τέλος και της πέμπτης ειδικής διαδρομής (και 11ης συνολικά) ο Νορβηγός έπεσε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης, πίσω από τον Λεμπ (πρώτος στην πέμπτη ειδική) και τον πρωτοπόρο Οζιέ.
 
Στην προτελευταία ειδική της ημέρας, ο Οζιέ έκανε εκ νέου τον καλύτερο χρόνο και ξέφυγε με 15,1’’ διαφορά από τον Λεμπ, ο οποίος ήταν τρίτος. Δεύτερος στην 12η ειδική (και έκτη της ημέρας) ήταν ο Λάτβαλα. Συνέχισε τις καλές εμφανίσεις ο Αθανασσούλας, που πέτυχε τον 8ο καλύτερο χρόνο.
 
Οι πρώτοι 10 μετά τη δεύτερη ημέρα:
 
1. Λεμπ, Citroen, 3:20:27.6 
2. Οζιέ,Citroen, +2.2 
3. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, +20.9 
4. Χιρβόνεν, Ford, + 22.4 
5. Χ. Σόλμπεργκ, Ford,+3:58.9 
6. Γουίλσον, Ford, +5:30.2 
7. Ραϊκόνεν, Citroen, +6:55.4 
8. Χάνινεν, Ford, +8:55.0                ΠΗΓΗ    enet.gr   

Δεν υπάρχουν σχόλια: