Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

RALLY ACROPOLIS...TEΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ !!!

Σεμπαστιάν κέρδισε το 57ο ράλι Ακρόπολις, όχι όμως ο Γάλλος Λεμπ, αλλά ο συμπατριώτης του Οζιέ! Ο 28χρονος οδηγός της Σιτροέν, υπερίσχυσε σε ένα αγώνα με πολλές ανατροπές του περσινού παγκόσμιου πρωταθλητή Λεμπ (και 7 φορές συνολικά πρωταθλητή κόσμου) Λεμπ, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Φινλανδός Μίκο Χίρβονεν.
Ο συνολικός χρόνος του Οζιέ ήταν 4:04:44.3 ενώ συνοδηγός ήταν του ο Ζουλιάν Ινγκρασιά. Η γαλλική μονομαχία των δυο αυτοκινήτων της Σιτροέν, έφτασε στην κορύφωση της χτες βράδυ όταν πήρε κεφάλι ο Λεμπ. Στη σημερινή προτελευταία ειδική διαδρομή ο Οζιέ αύξησε τη διαφορά του στα 10,5 δευτερόλεπτα κι εκεί ήταν πλέον ξεκάθαρο πως δεν θα έχανε την πρωτιά.

Στην τελευταία σούπερ ειδική διαδρομή που έγινε στο Λουτράκι ο 28χρονος είχε και πάλι καλύτερο χρόνο κατά 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Γάλλο παγκόσμιο πρωταθλητή (2:22,7) κι έτσι διατήρησε τη θέση του. Τρίτος τόσο στην τελευταία ειδική όσο και στην γενική κατάταξη ήταν ο Μίκο Χίρβονεν. 


Ήταν η τρίτη φετινή νίκη σε WRC του Οζιέ που είχε κερδίσει για τελευταία φορά πριν από δυο μήνες στην Ιορδανία. Παράλληλα ήταν η 6η συνεχόμενη για τη Σιτροέν, που είχε χάσει μόνο στο εναρκτήριο ράλι της σεζόν στη Σουηδίας (Χίρβονεν με Φορντ). Ο Σεμπαστιάν Λεμπ που τερμάτισε δεύτερος ανέβηκε για 100ή φορά στο βάθρο των νικητών.


Την καλύτερη θέση από ελληνικής πλευράς πήρε ο Λάμπρος Αθανάσουλας (Ford Fiesta RS) που κατετάγη 19ος με 4:40:08.7.


«Ήταν πολύ ωραίος αγώνας, αλλά δύσκολο να βρεις ρυθμό από την αρχή. Χθες, στη δεύτερη τουλίπα, οδηγήσαμε πολύ καλά, πιέσαμε και σήμερα φθάσαμε σε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα», δήλωσε μετά το τέλος τυο αγώνα ο μεγάλος νικητής, ενώ ο Λεμπ πρόσθεσε: «Δεν ξέρω γιατί χάσαμε. Προσπάθησα όσο πιο σκληρά μπορούσα. Είμαι ικανοποιημένος από την οδήγησή μου. Όλη η ομάδα δούλεψε πολύ καλά. Δεν μπορούσαμε περισσότερο. Μια ιδιωτική ομάδα είναι πάντα μια ιδιωτική ομάδα».


Το επόμενο Ράλι θα διεξαχθεί στη Φινλανδία, από τις 28 ως τις 30 Ιουλίου, ενώ στη βαθμολογία εξακολουθεί να βρίσκεται μπροστά ο Λεμπ με 146 βαθμούς, όμως τον πλησίασε ο Χίρβονεν που έχει 129 και τρίτος έρχεται ο Οζιέ με 124.


Οι οκτώ πρώτοι της τελικής κατάταξης:

1. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία)            CITROEN DS3 WRC      4:04:44.3
2. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία)            CITROEN DS3 WRC      4:04:54.8   +10.5
3. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία)           FORD Fiesta RS WRC   4:04:57.8   +13.4
4. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία)          CITROEN DS3 WRC      4:05:23.1   +38.7
5. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία)        FORD Fiesta RS WRC   4:10:09.0   +5:24.7
6. Μάθιου Γουίλσον (Βρετανία)          FORD Fiesta RS WRC   4:11:39.0   +6:54.6
7. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία)           CITROEN DS3 WRC      4:13:13.7   +8:29.3
8. Γιούχο Χάνινεν (Φινλανδία)          SKODA Fabia S2000    4:16:19.0   +11:34.6


Οι νικητές ανά ειδική διαδρομή:

SS1 Θήβα 1: Π. Σόλμπεργκ
SS2 Ελάτεια: Π. Σόλμπεργκ
SS3 Ελευθεροχώρι: Π. Σόλμπεργκ
SS4 Ρεγκίνι: Π. Σόλμπεργκ
SS5 Θήβα 2: Οζιέ
SS6 Μαυρολίμνη: Λεμπ
SS7 Κλένια Μυκήνες 1: Οζιέ
SS8 Γυμνό 1: Οζιέ
SS9 Κεφαλάρι 1: Οζιέ
SS10 Κλένια Μυκήνες 2: Λάτβαλα
SS11 Γυμνό 2: Λεμπ
SS12 Κεφαλάρι 2: Οζιέ
SS13 Νέα Πολιτεία: Λάτβαλα
SS14 Άγιοι Θεόδωροι 1: Λάτβαλα
SS15 Νέα Πίσια 1: Λάτβαλα
SS16 Άγιοι Θεόδωροι 2: Χίρβονεν
SS17 Νέα Πίσια 2: Λάτβαλα
Power Stage Νέο Λουτράκι: Οζιέ


Η συνολική βαθμολογία των 10 πρώτων οδηγών:

1. Σεμπαστιάν Λεμπ 146
2. Μίκο Χίρβονεν 129
3. Σεμπαστιάν Οζιέ 124
4. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα 76
5. Πίτερ Σόλμπεργκ 73
6. Μαντς Εστμπεργκ 48
7. Μάθιου Γουίλσον 36
8. Κίμι Ραϊκόνεν 24
9. Φεντερίκο Βιγιάγκρα 20
10. Χένινγκ Σόλμπεργκ 20


Η συνολική βαθμολογία των κατασκευαστών

1. Citroen 250
2. Ford 195
3. M-Sport Stobart Ford 87
4. Petter Solberg WR Team 61
5. Munchi’s Ford WR Team 32
6. ICE 1 Racing 34
7. Team Abu Dhabi 19
8. FERM Power Tools 14
9. Monster 8
10. Brazil WR Team 1
                  ΠΗΓΗ    
enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: