Η διαφημιστική καταχώρηση της εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, της μεγαλύτερης στη Γερμανία, στην οποία ενημερώνονται οι Έλληνες, ότι η εταιρεία δέχεται και πάλι δραχμές, μάλιστα νοικιάζει ένα γερμανικό αυτοκίνητα έναντι 26.900 δραχμών, προκάλεσε διαφοροποιημένα σχόλια. Ενώ στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook χαρακτηρίστηκε ως επιτυχημένη και επαινέθηκε, στο εξειδικευμένο διαδικτυακό τόπο με τα αρχικά w&v, (διαφημίστε και πουλήστε) χαρακτηρίζεται ως κακόγουστη και μάλιστα υπογραμμίζεται ότι ο κόσμος της διαφήμισης δεν διακρίνει την σπιρτάδα και την εξυπνάδα προηγούμενων διαφημίσεων της εταιρείας.
Όχι αστειάκια με την ελληνική κρίση
«Κάποτε»., αναφέρεται στην ιστοσελίδα της, «οι διαφημίσεις της Sixt ήταν υποδειγματικές και πρωτοποριακές, επειδή η εταιρεία άνοιγε νέους δρόμους με τόλμη και προσαρμόζοντας το περιεχόμενο των διαφημίσεών της στην πολιτική ατζέντα της ημέρας. Πού όμως βρίσκεται το τελευταίο στην περίπτωση των Ελλήνων; Από τότε που ξέσπασε η κρίση έχουν γίνει χιλιάδες αστεία σε βάρος τους. Πρωτότυπες διαφημιστικές καμπάνιες βλέπει κανείς σπάνια πια στη Sixt. Πριν από δέκα χρόνια η εικόνα της κυρίας Μέρκελ να οδηγεί Cabrio με τα μαλλιά καρφωμένα ξάφνιασε. Το ίδιο έγινε κι αργότερα. Η εταιρεία πρότεινε στην πρώην υπουργό Υγείας Ουλα Σμιτ να της δανείσει ένα αυτοκίνητο όταν το δικό της υπηρεσιακό «εξαφανίστηκε» στη Μαγιόρκα. Όμως υπάρχει μεγάλη διαφορά όταν κάνει αστεία κανείς με τα μαλλιά της Μέρκελ και όταν κοροϊδεύει μια χώρα που βυθίζεται στην κρίση. Και η διαφημιστική καταχώριση, ασφαλώς δεν πρόκειται να ενισχύσει τον κύκλο εργασιών της Sixt στην Ελλάδα.
Η ελληνική απάντηση
Εκπρόσωπος της εταιρείας δεν ήξερε, αν υπήρξαν έλληνες πελάτες που ανταποκρίθηκαν και ζήτησαν να ενοικιάσουν αυτοκίνητο με δραχμές, είπε πάντως ότι η εταιρεία του δεν θέλησε να αναμειχθεί στην τρέχουσα πολιτική. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 26.900 δραχμές για ενοικίαση ενός συγκεκριμένου γερμανικού αυτοκινήτου αντιστοιχούν σε 78 ευρώ, τη στιγμή που το ίδιο στο Μόναχο κοστρίζει από 98 ευρώ και πάνω. Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης. ΠΗΓΗ D.W.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου