Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ . ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ ΠΡΩΤΗ Η ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΣΚΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟ....ΚΑΛΣΟΝ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ !!!

Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης μετά το επεισόδιο με την Λίανα Κανέλλη υποστήριξε πως η βουλευτής του ΚΚΕ ήταν εκείνη που τον χτύπησε πρώτη και εκείνος αμύνθηκε. Μάλιστα ο κ.Κασιδιάρης υποστήριξε πως θα κάνει μήνυση κατά της Λιάνας Κανέλλη.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής τόνισε «Πρώτη με χτύπησε η Λιάνα Κανέλλη και αμύνθηκα και γι' αυτό θα μηνυθεί». Μάλιστα υποστήριξε ακόμα πως αν δεν προβληθεί το βίντεο από την αρχή του, θα καταθέσει μήνυση και σε βάρος του ΑΝΤ1.
Βεβαίως, ο κ. Κασιδιάρης δεν απαντά πως ένας άνθρωπος που όπως λέει βρισκόταν σε νόμιμη άμυνα, δραπέτευσε χτυπώντας -όπως καταγγέλει ο ΑΝΤ1- όποιον έβρισκε μπροστά του, ούτε εξηγεί πως ένας εκλεγμένος εκπρόσωπος κόμματος καταλήγει να βιαιοπραγεί σε συναδέλφους του και μάλιστα σε μια γυναίκα. Η επίθεση του Ηλία Κασιδιάρη σε δύο εκλεγμένες εκπροσώπους του ελληνικού κοινοβουλίου εισήγαγε βίαια σήμερα την Ελλάδα στον σκοτεινό, βίαιο κόσμο της Χρυσής Αυγής. Η συμπεριφορά αυτή του εκπροσώπου του κόμματος του Νίκου Μιχαλολιάκου φέρνει στην επιφάνεια τη βία που συγκροτεί την ναζιστική ιδεολογία.        

ΜΑRΤΙΝ ΝΙΕΜΟLLER . «Στη Γερμανία οι ναζιστές πρώτα ήρθαν για τους κομμουνιστές, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Μετά ήρθαν για τους Εβραίους, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Μετά ήρθαν για τους συνδικαλιστές, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής. Μετά ήρθαν για τους καθολικούς, εγώ ήμουν προτεστάντης και γι' αυτό δεν μίλησα. Μετά ήρθαν για μένα, αλλά μέχρι τότε δεν είχε μείνει πια κανείς να μιλήσει για μένα..»


Δεν υπάρχουν σχόλια: