Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙ Ο....ΗΛΙΑΣ ΨΙΝΑΚΗΣ !!!

Ο λαός του Μαραθώνα με συγκίνησε πολύ. Ναι μεν κάθε κίνηση που κάνω είναι προϊόν δουλειάς και σοβαρού προγραμματισμού, αλλά το μέγεθος της αγάπης που εισέπραξα από τον κόσμο τολμώ να πω ότι με εξέπληξε. Πάντα πίστευα ότι και λόγω της θητείας μου στο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Αθηνών η αισθητική μου, το στυλ μου, η ομορφιά αλλά και η εμπειρία μου στα κοινά θα καθιστούσαν τη μάχη της δημαρχίας του Μαραθώνα ένα πραγματικό ντέρμπυ. Που να φανταστώ ότι η αγάπη του κόσμου θα με έστελνε καρφί στο δημαρχείο αφήνοντας την άλλη την τρελή τον Λουίζο να μαζεύει πασμίνες;

Θέλω λοιπόν να ξετυλίξω το κουβάρι των σχεδίων που έχω για την ιστορική τούτη πόλη. Σχέδια που θα κάνουν τους γνήσιους απόγονους του Γανυμήδη και του Φειδιππίδη να ξαναφουσκώσουν από περηφάνια και να λικνίσουν τα καλοσμιλεμένα τους στήθη σε λάγνους ρυθμούς. Σχέδια που θα κάνουν τους κάτοικους του Μαραθώνα, τους ηλιοκαμένους αυτούς λεβέντες, που τ' οργωμένο δέρμα τους το 'χει ποτίσει η αλμύρα και το 'χει μαστιγώσει αλύπητα το κύμα, που το κορμί τους έχει την δροσερή ευωδιά της θάλασσας, που τα τραχιά χέρια τους μπορούν να γίνουν μια ζεστή φωλιά για κάθε γυναίκα, να ξαναπεράσουν καλά στον τόπο τους βρε αδερφέ. Γιά όλα αυτά λοιπόν έχω να σας ανακοινώσω ότι μετά το κόμμα «Τελεία» που ανήγγειλε ο Γκλέτσος, ιδρύω και εγώ το κόμμα «Καύλα». Συγχωνεύονται και γίνονται ένα κόμμα. Το....«Τελεία και Καύλα». Αυτό είναι και το μήνυμα των εκλογώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: