Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, όπου τίποτα δεν δουλεύει σωστά και «νόμος
είναι το δίκιο του Έλληνα» ο Κ.Ο.Κ και η σωστή οδηγική συμπεριφορά είναι
ψιλά γράμματα, για τους ξενέρωτους. Ο Ελληνάρας ο σωστός λοιπόν δεν
δίνει μία για προτεραιότητες πεζών, διαχωριστικές λωρίδες, στοιχειώδη
περιβαλλοντική συνείδηση και άλλα τέτοια ευρωπαϊκά. Αντιθέτως, έχει τους
δικούς του κώδικες οδηγικής συμπεριφοράς τους οποίους τηρεί κατά γράμμα
κάθε φορά που βγαίνει σβάρνα στον δρόμο.
Ο Ελληνάρας οδηγός λοιπόν:
* Δεν ξέρει τα δικαιώματα των πεζών. Και αν τα ήξερε, δεν τον αφορούν οπότε δεν τους δίνει και τόση σημασία. Έτσι αγνοεί χαρακτηριστικά τις διαβάσεις οπουδήποτε και αν υπάρχουν και αρνείται πεισματικά να ελαττώσει ταχύτητα γιατί «έλα μωρέ πεζοί είναι θα περάσουν μετά από μένα». Επίσης δεν τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα το γεγονός ότι όταν αναβοσβήνει το πορτοκαλί βέλος στο φανάρι θα πρέπει να παραχωρήσει προτεραιότητα στους πεζούς αν έχουν εκείνοι πράσινο φανάρι και διάβαση. Και όταν του κάνουν παρατήρηση ανοίγει παράθυρο και βρίζει.
* Πετάει οποιοδήποτε σκουπίδι από το παράθυρο. Γιατί ο δρόμος είναι κτήμα του και στο κτήμα του μπορεί να πετάει ό,τι σκουπίδι θέλει: τσιγάρα, πακέτα από τσιγάρα, περιτυλίγματα, αποδείξεις διοδίων, σούπερ μάρκετ και οτιδήποτε του χαλάει την ατμόσφαιρα μέσα στο αυτοκίνητο και δεν έχει θέση εκεί.
* Δοκιμάζει σε καθημερινή βάση το νέο ηχοσύστημα που απέκτησε δίνοντας ένα σκασμό λεφτά, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες ανεβάζοντας την ένταση κάθε φορά που περνάει από περιοχή με κόσμο. Την ίδια στιγμή χαμηλώνει το παράθυρο και βάζει το τελευταίο καγκουρο-κλαμπο-χιτάκι για να ακούσουν όλοι την σούπερ ανάλυση των ηχείων του.
* Παραμένει σε μόνιμη βάση στην αριστερή λωρίδα, ακόμα και αν δεν πηγαίνει με παραπάνω από 60 χιλιόμετρα την ώρα. Στην τελική, τι θέλουν όλοι οι βιαστικοί και συνωστίζονται σε αυτήν; Τόσες λωρίδες υπάρχουν. Bonus η χρήση κινητού ενώ βρίσκεται στη λωρίδα αυτή και το σκρολάρισμα σε σελίδες του Facebook.
* Δεν έχει ιδέα τι στον Χάρο είναι η ΛΕΑ (λωρίδα έκτακτης ανάγκης). Για εκείνον είναι ακόμα μια λωρίδα για να χωθεί- προσπεράσει και να φτάσει στον προορισμό του πέντε λεπτά πιο γρήγορα. Φυσικά, οι υπόλοιποι που κάθονται υπομονετικά στις λωρίδες τους είναι βλακέντιοι και εκείνος ο «ψαγμένος». Το ίδιο άγνωστη είναι για εκείνον και η βοηθητική λωρίδα, την οποία βλέπει σαν ακόμα μια έξτρα λωρίδα για προσπέρασμα, μέχρι να κολλήσει δέκα μέτρα παραπέρα και να χειροτερέψει ακόμα περισσότερο την κίνηση.
* Δεν νοιάζεται ιδιαίτερα για τα δέκα αυτοκίνητα που περιμένουν υπομονετικά το φανάρι για να στρίψουν δεξιά ή αριστερά. Είναι εξυπνίδης και θα χωθεί μπροστά για να καθυστερήσει όλους τους υπόλοιπους περιμένοντάς τους να κορνάρουν για να ξεκινήσει.
* Κορνάρει απαραιτήτως στον μπροστινό σπάζοντας το φράγμα των 2 δεκάτων του δευτερολέπτου αφού ανοίξει το πράσινο φανάρι. Γιατί φυσικά ο μπροστινός είναι υποχρεωμένος να μαρσάρει σε όλη τη διάρκεια του κόκκινου και με το που θα ανοίξει το πράσινο να αφήσει ντεμπραγιάζ και να ξεχυθεί μπροστά σαν τον μακαρίτη τον Πωλ Γουόκερ στο Fast and Furious.
* Θεωρεί κάθε πεζοδρόμιο – διάβαση πεζών – διάβαση αναπήρων μια ακόμα δωρεάν θέση πάρκινγκ. Γιατί «πεζοί είναι από κάπου θα βρουν να περπατήσουν» και «αφού δεν έβρισκα πού να το αφήσω;». Φυσικά και θα διαμαρτυρηθεί όμως όταν του κόψουν κλήση από τη δημοτική αστυνομία ή την τροχαία και θα τρέξει σε κατάσταση αμόκ στο τμήμα για να του τη σβήσουν αραδιάζοντας ένα σωρό δικαιολογίες.
* Ενώ ξέρει ότι θα δε προλάβει να περάσει απέναντι λόγω αυξημένης κίνησης πριν ανάψει το κόκκινο, περνά κανονικά και καταλήγει να κάθεται μέσα στη μέση του κόμβου/ σταυροδρομίου ακινητοποιημένος προκαλώντας πανδαιμόνιο. Παράλληλα όμως, θα κορνάρει σαν τρελός στον μπροστινό του για να πάει δύο μέτρα μπροστά και να κλείσει τη διάβαση έτσι ώστε «να μην τον πιάσει το κόκκινο».
* Αν είναι οδηγός μηχανής θα πηγαίνει απαραιτήτως πάνω στη διαχωριστική γραμμή κλείνοντας δύο λωρίδες. Ακόμα καλύτερα, θα βγει στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσει σα να μη συμβαίνει τίποτα και θα συνεχίσει την πορεία του εκεί πηγαίνοντας κανονικά στην αντίθετη λωρίδα. Φυσικά και θα βρίσει όποιον του κάνει παρατήρηση, ενώ γυρνώντας σπίτι θα γκρινιάξει για το γεγονός ότι οι Έλληνες οδηγοί «δεν προσέχουν τα μηχανάκια». in2life.gr
Ο Ελληνάρας οδηγός λοιπόν:
* Δεν ξέρει τα δικαιώματα των πεζών. Και αν τα ήξερε, δεν τον αφορούν οπότε δεν τους δίνει και τόση σημασία. Έτσι αγνοεί χαρακτηριστικά τις διαβάσεις οπουδήποτε και αν υπάρχουν και αρνείται πεισματικά να ελαττώσει ταχύτητα γιατί «έλα μωρέ πεζοί είναι θα περάσουν μετά από μένα». Επίσης δεν τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα το γεγονός ότι όταν αναβοσβήνει το πορτοκαλί βέλος στο φανάρι θα πρέπει να παραχωρήσει προτεραιότητα στους πεζούς αν έχουν εκείνοι πράσινο φανάρι και διάβαση. Και όταν του κάνουν παρατήρηση ανοίγει παράθυρο και βρίζει.
* Πετάει οποιοδήποτε σκουπίδι από το παράθυρο. Γιατί ο δρόμος είναι κτήμα του και στο κτήμα του μπορεί να πετάει ό,τι σκουπίδι θέλει: τσιγάρα, πακέτα από τσιγάρα, περιτυλίγματα, αποδείξεις διοδίων, σούπερ μάρκετ και οτιδήποτε του χαλάει την ατμόσφαιρα μέσα στο αυτοκίνητο και δεν έχει θέση εκεί.
* Δοκιμάζει σε καθημερινή βάση το νέο ηχοσύστημα που απέκτησε δίνοντας ένα σκασμό λεφτά, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες ανεβάζοντας την ένταση κάθε φορά που περνάει από περιοχή με κόσμο. Την ίδια στιγμή χαμηλώνει το παράθυρο και βάζει το τελευταίο καγκουρο-κλαμπο-χιτάκι για να ακούσουν όλοι την σούπερ ανάλυση των ηχείων του.
* Παραμένει σε μόνιμη βάση στην αριστερή λωρίδα, ακόμα και αν δεν πηγαίνει με παραπάνω από 60 χιλιόμετρα την ώρα. Στην τελική, τι θέλουν όλοι οι βιαστικοί και συνωστίζονται σε αυτήν; Τόσες λωρίδες υπάρχουν. Bonus η χρήση κινητού ενώ βρίσκεται στη λωρίδα αυτή και το σκρολάρισμα σε σελίδες του Facebook.
* Δεν έχει ιδέα τι στον Χάρο είναι η ΛΕΑ (λωρίδα έκτακτης ανάγκης). Για εκείνον είναι ακόμα μια λωρίδα για να χωθεί- προσπεράσει και να φτάσει στον προορισμό του πέντε λεπτά πιο γρήγορα. Φυσικά, οι υπόλοιποι που κάθονται υπομονετικά στις λωρίδες τους είναι βλακέντιοι και εκείνος ο «ψαγμένος». Το ίδιο άγνωστη είναι για εκείνον και η βοηθητική λωρίδα, την οποία βλέπει σαν ακόμα μια έξτρα λωρίδα για προσπέρασμα, μέχρι να κολλήσει δέκα μέτρα παραπέρα και να χειροτερέψει ακόμα περισσότερο την κίνηση.
* Δεν νοιάζεται ιδιαίτερα για τα δέκα αυτοκίνητα που περιμένουν υπομονετικά το φανάρι για να στρίψουν δεξιά ή αριστερά. Είναι εξυπνίδης και θα χωθεί μπροστά για να καθυστερήσει όλους τους υπόλοιπους περιμένοντάς τους να κορνάρουν για να ξεκινήσει.
* Κορνάρει απαραιτήτως στον μπροστινό σπάζοντας το φράγμα των 2 δεκάτων του δευτερολέπτου αφού ανοίξει το πράσινο φανάρι. Γιατί φυσικά ο μπροστινός είναι υποχρεωμένος να μαρσάρει σε όλη τη διάρκεια του κόκκινου και με το που θα ανοίξει το πράσινο να αφήσει ντεμπραγιάζ και να ξεχυθεί μπροστά σαν τον μακαρίτη τον Πωλ Γουόκερ στο Fast and Furious.
* Θεωρεί κάθε πεζοδρόμιο – διάβαση πεζών – διάβαση αναπήρων μια ακόμα δωρεάν θέση πάρκινγκ. Γιατί «πεζοί είναι από κάπου θα βρουν να περπατήσουν» και «αφού δεν έβρισκα πού να το αφήσω;». Φυσικά και θα διαμαρτυρηθεί όμως όταν του κόψουν κλήση από τη δημοτική αστυνομία ή την τροχαία και θα τρέξει σε κατάσταση αμόκ στο τμήμα για να του τη σβήσουν αραδιάζοντας ένα σωρό δικαιολογίες.
* Ενώ ξέρει ότι θα δε προλάβει να περάσει απέναντι λόγω αυξημένης κίνησης πριν ανάψει το κόκκινο, περνά κανονικά και καταλήγει να κάθεται μέσα στη μέση του κόμβου/ σταυροδρομίου ακινητοποιημένος προκαλώντας πανδαιμόνιο. Παράλληλα όμως, θα κορνάρει σαν τρελός στον μπροστινό του για να πάει δύο μέτρα μπροστά και να κλείσει τη διάβαση έτσι ώστε «να μην τον πιάσει το κόκκινο».
* Αν είναι οδηγός μηχανής θα πηγαίνει απαραιτήτως πάνω στη διαχωριστική γραμμή κλείνοντας δύο λωρίδες. Ακόμα καλύτερα, θα βγει στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσει σα να μη συμβαίνει τίποτα και θα συνεχίσει την πορεία του εκεί πηγαίνοντας κανονικά στην αντίθετη λωρίδα. Φυσικά και θα βρίσει όποιον του κάνει παρατήρηση, ενώ γυρνώντας σπίτι θα γκρινιάξει για το γεγονός ότι οι Έλληνες οδηγοί «δεν προσέχουν τα μηχανάκια». in2life.gr
Σε μια χώρα όπως η
Ελλάδα, όπου τίποτα δεν δουλεύει σωστά και «νόμος είναι το δίκιο του
Έλληνα» ο Κ.Ο.Κ και η σωστή οδηγική συμπεριφορά είναι ψιλά γράμματα, για
τους ξενέρωτους. Ο Ελληνάρας ο σωστός λοιπόν δεν δίνει μία για
προτεραιότητες πεζών, διαχωριστικές λωρίδες, στοιχειώδη περιβαλλοντική
συνείδηση και άλλα τέτοια ευρωπαϊκά. Αντιθέτως, έχει τους δικούς του
κώδικες οδηγικής συμπεριφοράς τους οποίους τηρεί κατά γράμμα κάθε φορά
που βγαίνει σβάρνα στον δρόμο.
Ο Ελληνάρας οδηγός λοιπόν:
* Δεν ξέρει τα δικαιώματα των πεζών. Και αν τα ήξερε, δεν τον αφορούν
οπότε δεν τους δίνει και τόση σημασία. Έτσι αγνοεί χαρακτηριστικά τις
διαβάσεις οπουδήποτε και αν υπάρχουν και αρνείται πεισματικά να
ελαττώσει ταχύτητα γιατί «έλα μωρέ πεζοί είναι θα περάσουν μετά από
μένα». Επίσης δεν τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα το γεγονός ότι όταν
αναβοσβήνει το πορτοκαλί βέλος στο φανάρι θα πρέπει να παραχωρήσει
προτεραιότητα στους πεζούς αν έχουν εκείνοι πράσινο φανάρι και διάβαση.
Και όταν του κάνουν παρατήρηση ανοίγει παράθυρο και βρίζει.
* Πετάει οποιοδήποτε σκουπίδι από το παράθυρο. Γιατί ο δρόμος είναι
κτήμα του και στο κτήμα του μπορεί να πετάει ό,τι σκουπίδι θέλει:
τσιγάρα, πακέτα από τσιγάρα, περιτυλίγματα, αποδείξεις διοδίων, σούπερ
μάρκετ και οτιδήποτε του χαλάει την ατμόσφαιρα μέσα στο αυτοκίνητο και
δεν έχει θέση εκεί.
* Δοκιμάζει σε καθημερινή βάση το νέο ηχοσύστημα που απέκτησε δίνοντας
ένα σκασμό λεφτά, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες ανεβάζοντας την
ένταση κάθε φορά που περνάει από περιοχή με κόσμο. Την ίδια στιγμή
χαμηλώνει το παράθυρο και βάζει το τελευταίο καγκουρο-κλαμπο-χιτάκι για
να ακούσουν όλοι την σούπερ ανάλυση των ηχείων του.
* Παραμένει σε μόνιμη βάση στην αριστερή λωρίδα, ακόμα και αν δεν
πηγαίνει με παραπάνω από 60 χιλιόμετρα την ώρα. Στην τελική, τι θέλουν
όλοι οι βιαστικοί και συνωστίζονται σε αυτήν; Τόσες λωρίδες υπάρχουν.
Bonus η χρήση κινητού ενώ βρίσκεται στη λωρίδα αυτή και το σκρολάρισμα
σε σελίδες του Facebook.
* Δεν έχει ιδέα τι στον Χάρο είναι η ΛΕΑ (λωρίδα έκτακτης ανάγκης). Για
εκείνον είναι ακόμα μια λωρίδα για να χωθεί- προσπεράσει και να φτάσει
στον προορισμό του πέντε λεπτά πιο γρήγορα. Φυσικά, οι υπόλοιποι που
κάθονται υπομονετικά στις λωρίδες τους είναι βλακέντιοι και εκείνος ο
«ψαγμένος». Το ίδιο άγνωστη είναι για εκείνον και η βοηθητική λωρίδα,
την οποία βλέπει σαν ακόμα μια έξτρα λωρίδα για προσπέρασμα, μέχρι να
κολλήσει δέκα μέτρα παραπέρα και να χειροτερέψει ακόμα περισσότερο την
κίνηση.
* Δεν νοιάζεται ιδιαίτερα για τα δέκα αυτοκίνητα που περιμένουν
υπομονετικά το φανάρι για να στρίψουν δεξιά ή αριστερά. Είναι εξυπνίδης
και θα χωθεί μπροστά για να καθυστερήσει όλους τους υπόλοιπους
περιμένοντάς τους να κορνάρουν για να ξεκινήσει.
* Κορνάρει απαραιτήτως στον μπροστινό σπάζοντας το φράγμα των 2 δεκάτων
του δευτερολέπτου αφού ανοίξει το πράσινο φανάρι. Γιατί φυσικά ο
μπροστινός είναι υποχρεωμένος να μαρσάρει σε όλη τη διάρκεια του
κόκκινου και με το που θα ανοίξει το πράσινο να αφήσει ντεμπραγιάζ και
να ξεχυθεί μπροστά σαν τον μακαρίτη τον Πωλ Γουόκερ στο Fast and
Furious.
* Θεωρεί κάθε πεζοδρόμιο – διάβαση πεζών – διάβαση αναπήρων μια ακόμα
δωρεάν θέση πάρκινγκ. Γιατί «πεζοί είναι από κάπου θα βρουν να
περπατήσουν» και «αφού δεν έβρισκα πού να το αφήσω;». Φυσικά και θα
διαμαρτυρηθεί όμως όταν του κόψουν κλήση από τη δημοτική αστυνομία ή την
τροχαία και θα τρέξει σε κατάσταση αμόκ στο τμήμα για να του τη σβήσουν
αραδιάζοντας ένα σωρό δικαιολογίες.
* Ενώ ξέρει ότι θα δε προλάβει να περάσει απέναντι λόγω αυξημένης
κίνησης πριν ανάψει το κόκκινο, περνά κανονικά και καταλήγει να κάθεται
μέσα στη μέση του κόμβου/ σταυροδρομίου ακινητοποιημένος προκαλώντας
πανδαιμόνιο. Παράλληλα όμως, θα κορνάρει σαν τρελός στον μπροστινό του
για να πάει δύο μέτρα μπροστά και να κλείσει τη διάβαση έτσι ώστε «να
μην τον πιάσει το κόκκινο».
* Αν είναι οδηγός μηχανής θα πηγαίνει απαραιτήτως πάνω στη διαχωριστική
γραμμή κλείνοντας δύο λωρίδες. Ακόμα καλύτερα, θα βγει στο αντίθετο
ρεύμα για να προσπεράσει σα να μη συμβαίνει τίποτα και θα συνεχίσει την
πορεία του εκεί πηγαίνοντας κανονικά στην αντίθετη λωρίδα. Φυσικά και θα
βρίσει όποιον του κάνει παρατήρηση, ενώ γυρνώντας σπίτι θα γκρινιάξει
για το γεγονός ότι οι Έλληνες οδηγοί «δεν προσέχουν τα μηχανάκια».
Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.in2life.gr/everyday/modernlife/article/388918/o-dekalogos-toy-ellhnara-odhgoy.html
Πηγή: www.in2life.gr
Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.in2life.gr/everyday/modernlife/article/388918/o-dekalogos-toy-ellhnara-odhgoy.html
Πηγή: www.in2life.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου