Από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας, προκύπτει πως το 50,9% των καταναλωτών επιλέγει να ψωνίζει μόνο από μία αλυσίδα και το 49,1% σε περισσότερες από μία αλυσίδες, ενώ η πλειονότητα των shoppers ξοδεύει από 100 μέχρι 300 ευρώ το μήνα. Επιπλέον, προέκυψε πως οι πολλές προσφορές αυξάνουν το επίπεδο εγκατάλειψης. Δηλαδή shoppers που επηρεάζονται περισσότερο από τις πολλές και μεγάλες προσφορές δείχνουν να έχουν μικρότερη πιστότητα καταστήματος και να

Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη έρευνα, που είχε σαν στόχο να καταγράψει το νέο και διαφορετικό που έχει προκύψει στη συμπεριφορά που αναπτύσσει ο Έλληνας shopper το τελευταίο διάστημα, μετά την επιβολή των capital controls και να περιγράψει τους διαφορετικούς τύπους shopper και τη σχέση τους με τις διαφορετικές αλυσίδες, πραγματοποιήθηκε μέσα από 1.000 προσωπικές συνεντεύξεις στις αλυσίδες Γαλαξίας, My market, Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου