Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

ΑΑΔΕ : 2.600 Ε ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΗΝ 90ΧΡΟΝΗ ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥΖΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΑΓΕ ΤΕΡΛΙΚΙΑ....ΧΩΡΙΣ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΜΗΧΑΝΗ !!!

Δεν έχουν τέλος οι περιπέτειες για την 90χρονη γιαγιά από τη Θεσσαλονίκη που συνελήφθη τέλη Μαρτίου επειδή πούλαγε τερλίκια σε λαϊκή αγορά. Μετά τη σύλληψη και τους αστυνομικούς... ήρθε και «ραβασάκι» από την εφορία! Η....ΑΑΔΕ λοιπόν επέβαλλε 2.600 ευρω πρόστιμο στην 90χρονη που πουλούσε τερλίκια στην Θεσσαλονίκη για να συμπληρώσει το πενιχρό εισοδημά της.
Μετά τους αστυνομικούς ήρθαν οι… εφοριακοί! Η ΑΑΔΕ ζητάει από την 90χρονη 2.600 ευρώ, γιατί… δεν είχε ταμειακή μηχανή! Δεκαετίες τώρα διαγράφουν χρέη ζάπλουτων και μεγιστάνων,τα τερλίκια της 90χρονης μας έφτασαν στην χρεοκοπία, οχι οι κλοπές και η ρεμούλα των κομμάτων ούτε η διαφθορά και οι μίζες.
Τρώνε τον άμπακο όλες οι κομματοσυμμορίες, εκατομμύρια των εκατομμυρίων,είμαστε τελευταίοι παντού και πρώτοι στην μίζα και την ρεμούλα,η 90χρονη τα φταίει όλα.
Αυτοί που βλέπουν τις λίστες των απανταχού φοροφυγάδων να παραγράφονται και να χάνονται δισεκατομμύρια, βρήκαν να εισπράξουν μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα το πρόστιμο της γιαγιάς.
Θέλουμε να μάθουμε, λοιπόν, ποιοι είναι αυτοί....''οι τόσο συνεπείς υπάλληλοι'' που συνέταξαν και έστειλαν αυτό το πρόστιμο.
Να μάθουμε ποιοι είναι πίσω από τη σταύρωση της γιαγιάς.
Μπουρδελοχώρα που θα χαθεί και έτσι πρέπει να γίνει.
«Είμαι 90 χρονών και ελπίζω ότι θα βρείτε να κατάσχετε τα 2.600 ευρώ που μου καταλογίσατε αστραπιαία, από τα έξοδα της κηδείας μου ή κατάσχοντας το φέρετρό μου». Αν ήμουν εγώ η 90χρονη θα ξύριζα το τριχωτό ....μου
Θα το έβαζα σε μια συστημένη επιστολή και θα το ταχυδρομούσα στην ΑΑΔΕ

Άντε και γαμηθείτε επιτέλους όλοι σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: