Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές, οι συζητήσεις βρίσκονται ακόμα σε προκαταρκτικό στάδιο, ωστόσο το κυβερνητικό επιτελείο εκτιμά ότι οι συνθήκες είναι πλέον ώριμες για την κατασκευή του φρενταγωγού, ο οποίος θα αποφέρει σημαντικά οφέλη για την Ελλάδα, καθώς είναι η μόνη χώρα με τόσο μεγάλη εξειδίκευση στην παρασκευή φρέντο.
Υπολογίζεται ότι, αρχικά, ο αγωγός East Fred θα μπορούσε να μεταφέρει 15-20 εκατομμύρια τόνους φρέντο εσπρέσο το χρόνο ή 10 εκατομμύρια τόνους φρέντο καπουτσίνο, ο οποίος θα διοχετεύεται μέσω υποσταθμών στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.
Το έργο αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα, πιθανόν με κοινοπραξία των φρεντοπαραγωγικών εταιρειών της χώρας, όπως τα Everest, Γρηγόρης και Μικέλ, ενώ την εποπτεία του έργου αναμένεται να έχει ο ίδιος ο πρωθυπουργός, ο οποίος είναι γνωστός λάτρης του εσπρέσο.
Το Βατράχι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου