Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023

ΣΚΗΝΕΣ ΡΟΚ ΣΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕ'Ι'ΚΟ. ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ Ο ΟΡΚΟΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ !!! [ video ]

Για την απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη να μην της δώσει υπουργείο, μετά τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας το 2019, μίλησε η Ντόρα Μπακογιάννη, αποκαλύπτοντας ότι στεναχωρήθηκε ιδιαίτερα, κάτι το οποίο, όπως είπε, έκανε γνωστό και στον ίδιο. "Που να πάρει, είμαι τόσα χρόνια στην πολιτική, είμαι η μόνη βουλευτής που έχει εκλεγεί πρώτη σε τρεις διαφορετικές περιφέρειες, δεν μου αξίζει" σκέφτηκα. Μετά, μου πέρασε, βρήκα τα πατήματά μου και τώρα το απολαμβάνω. Σε ανθρώπινο επίπεδο, ε βέβαια και το είπα στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Μου είπε "ξέρεις πρέπει να γίνει έτσι γιατί αυτό πιστεύω", σεβαστό. Βασική προϋπόθεση στα κόμματα είναι ότι την άποψη του αρχηγού σου τη σέβεσαι. Το Κυριάκο τον βλέπω πάντα σαν αδελφό μου, σαν πρωθυπουργό μου και τον κρίνω μάλιστα πολύ πιο αυστηρά. Άλλες φορές με ακούει, άλλες όχι. Εγώ για τον Κυριάκο έχω βάλει τον πήχη ψηλά, πάρα πολύ. Τον δικό μου πήχη τον ξεπέρασε, πολλές φορές με εξέπληξε". Σε ερώτηση αν είναι Παναθηναϊκός απάντησε: «Ήμουνα. Έγινα Πανιώνιος γιατί αλλιώς θα έμενα στο ράφι». (σ.σ. ο σύζυγός της Ισίδωρος Κούβελος από το 89 έως το 95 υπηρέτησε ως γενικός αρχηγός και αντιπρόεδρος Τ.Α.Κ. στο Τμήμα Μπάσκετ του Πανιωνίου, με την ομάδα να κατακτά πολλές διεθνείς διακρίσεις (Κυπελλούχος Ελλάδας 1991, συμμετοχή στα ημιτελικά του Κυπέλλου Κόρατς και στην Ευρωλίγκα).

Και πρόσθεσε: «Ήταν υποχρεωτικό να γίνω Πανιώνιος. Ορκίστηκα στα λάβαρα του Πανιωνίου. Ήταν μεγάλος έρωτας και πλέον δεν αστειεύομαι. Την πρώτη φορά που με πήγε στο γήπεδο, οι Πάνθηρες ήταν σε ένα κλουβί και δεν καταλάβαινα γιατί έβριζαν αλλά μου εξήγησαν ότι δεν ήταν για μένα αλλά για τον διαιτητή». Απολαύστε την....

Δεν υπάρχουν σχόλια: