Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΤΟ ''ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ''....ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΔΡΟΜΟΣ !!! [ video ]

Τέτοιο «αυτοδιοίκητο» είχαµε να δούµε από τη χούντα. Πέρα από τις δηλώσεις Μητσοτάκη για....''πειθάρχηση των φοιτητών στη νοµιµότητα που ο ίδιος κατασκεύασε'', το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε φιρµάνι που επιβάλλει στις διοικήσεις των πανεπιστηµίων να καθορίσουν εξεταστική µε το έωλο διαδικτυακό σύστηµα.
Ο… φιλελευθερισµός τρέχει από τα µπατζάκια τους, καθώς οι πανεπιστηµιακοί απαιτούν το συνταγµατικά κατοχυρωµένο αυτοδιοίκητο. Αυτό που έχει και η ∆ικαιοσύνη εννοούν; Οσο για τους φοιτητές, ας µείνουν µε τη χουντική εσάνς της απαγόρευσης του συνέρχεσθαι και του ανοίγειν πανό.

Αντισυνταγματική η λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων.
Εν ονόματι τίνος δημοσίου συμφέροντος οδηγούνται σε μαρασμό τα δημόσια πανεπιστήμια, ιδίως τα περιφερειακά και προς εξυπηρέτηση ποιων ιδιωτικών συμφερόντων παραβιάζεται τόσο απροκάλυπτα το Σύνταγμά μας;

«Αν ήμουν επιχειρηματίας δεν θα έριχνα λεφτά για να στήσω ιδιωτικό πανεπιστήμιο πριν από τη συνταγματική αναθεώρηση, αν ήμουν υπουργός Παιδείας θα ετοιμαζόμουν για ένα πολιτικό – νομικό φιάσκο και αν ήμουν δικαστής θα επιστράτευα όλη τη δικαστική μου αξιοπρέπεια και σοφία» αναφέρει ο Συνταγματολόγος Ξενοφών Κοντιάδης, σε ανάρτησή του σχετικά με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης, για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Ολόκληρη η ανάρτηση:

«Με αφορμή το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια μελέτησα αυτές τις μέρες προσεκτικά τις σχετικές αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας και του Δικαστηρίου της Ε.Ε. Αναρωτιέμαι πώς θα ξεπεραστούν ή θα αλλάξουν σκεπτικό για να επιτραπεί η ίδρυση ιδιωτικών ΑΕΙ.

Αν πάντως ήμουν επιχειρηματίας δεν θα έριχνα λεφτά για να στήσω ιδιωτικό πανεπιστήμιο πριν από τη συνταγματική αναθεώρηση, αν ήμουν υπουργός Παιδείας θα ετοιμαζόμουν για ένα πολιτικό - νομικό φιάσκο και αν ήμουν δικαστής θα επιστράτευα όλη τη δικαστική μου αξιοπρέπεια και σοφία.

Ευτυχώς παραμένω ένας απλός πανεπιστημιακός και δικηγόρος, που καλείται μόνο να πει τη γνώμη του χωρίς φόβο και πάθος».

Xenofon Contiades

«Και α και ου, και ΔΑΠ-ΝΔΦΚ» ουρλιάζει χοροπηδώντας ο υπουργός Άδωνης Γεωργιάδης σαν το τελευταίο κομματόσκυλο. «Και α και ου, και ΔΑΠ-ΝΔΦΚ» φωνάζει και χοροπηδάει δίπλα του σαν κατσίκι στα κατσάβραχα και ο Νίκος Παπαϊωάννου, πρώην πρύτανης του ΑΠΘ. Δεν υπάρχει σωτηρία σας λέω....

Δεν υπάρχουν σχόλια: