Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2024

ΚΑΡΦΙΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΞΕΛΕΓΗΣΑΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ !!! [ video ]

«Καρφιά» για τις νέες μεταγραφές στελεχών από το ΠΑΣΟΚ με πλέον πρόσφατη εκείνη της Εύης Χριστοφιλοπούλου, εξαπέλυσε ο Νικήτας Κακλαμάνης. Επαναλαμβάνοντας την κριτική του όσον αφορά την είσοδο πρώην στελεχών του ΠΑΣΟΚ στη Νέα Δημοκρατία σημείωσε: «Εγώ είμαι από τους αυτούς που είμαι στη Βουλή σχεδόν κάθε μέρα. Ακόμα ηχούν στα αυτιά μου το τι μας έλεγε παλιά η Ε. Χριστοφιλοπούλου στη Βουλή. Κατά συνέπεια άλλο είναι να επιλέγεις πολιτικές που προσελκύουν κόσμο που δεν σε ψήφιζε για να σε ψηφίσει και άλλο να παίρνεις στελέχη τα οποία στον κόσμο αυτόν δεν αντιπροσωπεύουν σχεδόν τίποτα. Το απέδειξαν και οι τελευταίες εκλογές, όπου δεν εξελέγησαν καν με το κόμμα που ήταν. Άλλο λοιπόν η διεύρυνση, η οποία πρέπει να είναι ισόρροπη, να είναι ισότιμη, ώστε να μην προσβάλλεται η πολιτική μήτρα της παράταξης που είναι η πατριωτική λαϊκή δεξιά, είτε αρέσει είτε όχι». Ο Νικήτας Κακλαμάνης αναφέρθηκε και στην ανακοίνωση του Ανδρέα Λοβέρδου για τη δημιουργία νέου κόμματος εκτιμώντας ότι δεν πρόκειται να πάρει τίποτα από τη Νέα Δημοκρατία «Δεν θα πάρει τίποτα από τη Νέα Δημοκρατία. Τίποτα. Του εύχομαι καλή επιτυχία. Οφείλω να του ευχηθώ κάθε επιτυχία στην προσπάθειά του, αλλά η Νέα Δημοκρατία δεν κινδυνεύει από ''κλαρινογαμπρούς''. Εγώ εκτιμώ ότι θα πάρει ένα μικρό ποσοστό από το ΠΑ.ΣΟ.Κ.».....

Δεν υπάρχουν σχόλια: