Τετάρτη 3 Απριλίου 2024

ΡΕ ΚΑΡΒΕΛΑ....''ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ'' !!! [ video ]

«Χαμός» επικράτησε στη συνέντευξη του Νίκου Καρβέλα στη Νίκη Λυμπεράκη. Ο τύπος αυτός σε πολλά σημεία της συνέντευξης ήταν επιθετικός και ειρωνικός απέναντι στη δημοσιογράφο, της είπε μάλιστα πως η συζήτηση μαζί της «ήταν λίγο απογοητευτική» και αρκετές φορές απαίτησε να μην τον διακόπτει με ερωτήσεις, όσο μιλάει. Η συνέντευξη σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως, με τους περισσότερους να υπερασπίζονται τη δημοσιογράφο για την υπομονή της. Μιλώντας για το πολιτικό τοπίο της χώρας το οποίο αποκάλεσε «βόθρο», η Νίκη Λυμπεράκη ζήτησε περισσότερες διευκρινίσεις για να τεκμηριώσει την άποψή του, προκαλώντας τον εκνευρισμό του. Πιο συγκεκριμένα της είπε: «Πιάνεσαι από μία λέξη. Δεν θα μου λες τι θα λέω. Με έφερες εδώ να πω αυτό που θέλω. Δεν σε ρώτησα εσένα, εσύ ρωτάς εμένα», με τη Νίκη Λυμπεράκη να προσθέτει: «Να λες ότι θέλεις. Εγώ επιτρέπεται να λέω; Χωράει και η δική μου γνώμη; Κανονικά στους θεσμούς οφείλουμε σεβασμό. Το αν δεν στέλνουμε τους κατάλληλους ανθρώπους να το συζητήσουμε. Με τον Καρβέλα να απαντάει πώς «Όταν ξεκίνησα να έρθω στην τηλεόραση, πίστευα ότι θα μιλήσω με έναν άνθρωπο ο οποίος δεν θα είναι όπως όλοι οι άλλοι. Δυστυχώς λες τα ίδια όπως όλοι οι άνθρωποι, οι οποίοι κιτρινίζουν την κουβέντα, πιανόμενοι από μία λέξη που είπα ότι η Βουλή είναι ένας βόθρος, ο οποίος βρωμάει και τον αισθάνονται 12 εκ. Έλληνες». Βγήκε ο Νίκος ο Καρβέλας ντέ, στο Μέγκα ρε μάγκες, να μας εξηγήσει το ότι ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης υπήρξαν γελοίοι. Εμείς δε, που τους θεωρούμε σπουδαίους, είμαστε πατριαρχικά ζώα. Ένα εγκεφαλικό κύτταρο μου είχε απομείνει και μόλις μου το έκαψε ο Καρβέλας. Αυτάάάάά......  Δώστε προσοχή τώρα στους....στίχοι....

Δεν υπάρχουν σχόλια: