Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΝΑ ΝΤΟΥΦΕΚΑΝΕ....ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ !!! [ video ]

Στο live του Στέφανου Κασσελάκη εμφανίστηκε ο υπουργός Υγείας, Άδωνης Γεωργιάδης. Την συζήτηση με τον Άδωνη Γεωργιάδη γνωστοποίησε με δελτίο τύπου το κόμμα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ» του Στέφανου Κασσελάκη.

Σύμφωνα με τους «ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ», η εν λόγω συζήτηση αποτελεί ένα πεδίο αδιαμεσολάβητης αναμέτρησης σε δημοκρατικό διάλογο face to face με τους πολίτες.

Η πρόταση προς τον Άδωνη Γεωργιάδη έγινε από τον Τάιλερ Μακμπέθ, παρουσία του Στέφανου Κασσελάκη, στο vidcast του LGBT Center Greece στο YouTube. Ο σύζυγος του προέδρου των «Δημοκρατών», ο οποίος έχει εργαστεί στο παρελθόν σε δομές υγείας στις ΗΠΑ, είπε ότι θα ήθελε να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με τον υπουργό Υγείας για να συζητήσουν «όλες τις δυνατότητες» του ΕΣΥ.

Ο Άδωνης Γεωργιάδης, με ανάρτησή του στα social media, ευχαρίστησε τους Στέφανο Κασσελάκη και Τάιλερ Μάκμπεθ για την πρόσκληση, ελπίζοντας σε μία γόνιμη ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων για το ΕΣΥ.

Δείτε τη συζήτηση του Στέφανου Κασσελάκη και Άδωνι Γεωργιάδη:

Δεν υπάρχουν σχόλια: