Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ ''Η ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΟΥΣΙΚΗ'' ΚΑΙ Ο ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΣ - ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΑ ΑΛΑΖΟΝΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ !!! [ video ]

Την Τετάρτη το βράδυ, η Βουλή τίμησε τον Σταύρο Ξαρχάκο σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο νότιο προαύλιο του κτιρίου. Τίτλος της εκδήλωσης, «Η ψυχή που έγινε μουσική». Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν πολιτικοί αρχηγοί (όχι όλοι) όπως ο Δημήτρης Κουτσούμπας, ο Σωκράτης Φάμελλος, η Ζωή Κωνσταντοπούλου και βουλευτές από όλους τους πολιτικούς χώρους. Από την αρχή της εκδήλωσης και για ένα μικρό διάστημα παρόντες ήταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης. Μετά έφυγαν και οι δύο με διαφορά ολίγων λεπτών. 

Ο Ξαρχάκος πήρε το μικρόφωνο για να μας εξηγήσει πως το επόμενο τραγούδι που θα ακούγαμε είναι νέο και θα το ερμηνεύσει η σύζυγός του, Ηρώ Σαΐα, σε στίχους Λίνας Νικολακοπούλου. «Ας είναι καλά που γράφει τόσο ωραία!» είπε. Τίτλος του «Αγάπη μου, Ελλάδα» και όλο το νόημα ήταν στο τελευταίο κουπλέ.Η ψυχή που έγινε μουσική»: Αφιερωματική μουσική εκδήλωση για τον Σταύρο  Ξαρχάκο στη Βουλή | 902 Mobile 

«Αυτά σου γράφω σήμερα, αγάπη μου Ελλάδα

Και μη ρωτάς τι προσπαθώ και μη ρωτάς τι ελπίζω

Γυρνάω, σου δίνω ένα φιλί

Τα βάσανα γκρεμίζω

Ετούτη η ζούγκλα ανήκει μόνο στα θηρία 

Κι όλοι κοιτάμε πού να πάμε διακοπές 

Τέσσερα χρόνια θες για μια ψηφοφορία

Ψηφίζεις το αύριο και βγαίνει πάλι χθες».Η ψυχή που έγινε μουσική» | ΡΕΠΟΡΤΑΖ | ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Ο πρωθυπουργός ενοχλήθηκε, σύμφωνα με την κοινή εκτίμηση των παρισταμένων, επειδή ο Σ. Ξαρχάκος του απηύθυνε στα μέσα της συναυλίας δραματική έκκληση να προστατέψει τη νεολαία από τον τζόγο. Δραματική μεν, ευγενική δε. Και πάντως καθόλου προσβλητική. «Δράττομαι της ευκαιρίας, κύριε πρωθυπουργέ, να σας θέσω ένα θέμα γνωρίζοντας το ενδιαφέρον σας για τη νεολαία και πολύ σας συγχαίρω γι’ αυτό» είπε εισαγωγικά ο Σ. Ξαρχάκος και αφού υπογράμμισε, καταχειροκροτούμενος, ότι, σύμφωνα με τον Πυθαγόρα, «τα θεμέλια μιας πολιτείας είναι η ανατροφή της νεολαίας», τόνισε: «Σας κάνω έκκληση, κύριε πρωθυπουργέ. Προστατέψτε τη νεολαία από τον τζόγο.🔵Η Βουλή των Ελλήνων τίμησε τον μεγάλο Σταύρο Ξαρχάκο σε μια λαμπρή συναυλία – Ν. Κακλαμάνης: «Σταύρο η Ελλάδα, οι Έλληνες και η Τέχνη σε ευγνωμονούν» Σε έναν εμβληματικό ναό τιμής για                                                Βλέπω αυτές τις διαφημίσεις κάθε μέρα στις τηλεοράσεις που έχουν και υποσημειώσεις γεμάτες φαρισαϊσμό όπως: ''Κίνδυνος εθισμού'' ''Κίνδυνος απώλειας περιουσίας'' Και το αποκορύφωμα: ''Παίξτε υπεύθυνα''». Τα περί ανειλημμένων υποχρεώσεων είναι φτηνές δικαιολογίεςΟ πρωθυπουργός ενοχλήθηκε κι έφυγε. Απλά ο άνθρωπος δεν έχει σχέση με τον πολιτισμό. Δεν μπορεί να αντιληφθεί το μέγεθος του Σταύρου Ξαρχάκου, όπως δεν μπορεί να αντιληφθεί κανένα καλλιτεχνικό μέγεθος. Επιπλέον, είναι αγιάτρευτα αλαζόνας και κακομαθημένος. Δεν μπορεί να καταλάβει ότι η εξουσία του είναι πολύ μικρή μπροστά στο μεγαλείο της τέχνης ενός Ξαρχάκου. Αν το καταλάβαινε, δεν θα ήταν ο Μητσοτάκης που ξέρουμε......Σταύρος Ξαρχάκος - Encore (Ξαρχάκος Medley) @ Ηρώδειο 5/10/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια: