Η Huffington Post θα είναι ένα εντελώς νέο και φρέσκο ΜΜΕ, κάτι που είναι προφανές ότι χρειάζεται η χώρα μας. Αυτό πρέπει να σκέφτηκαν και οι εφοπλιστές Ευγενία Χανδρή και Πέτρος Παππάς, η Μαριάννα της οικογένειας Λάτση και ο Δημήτρης Μάρης της 24Media. Θέλω να πω δεν θα λείπουν τα λεφτά οπότε όλα καλά.
Και άλλωστε το «νέο» ΜΜΕ είναι σοβαρή επένδυση για την Ελλάδα άρα πολύ φυσικά θα τη συγχαρεί ο Κάρολος. Μπορεί βέβαια το μοντέλο της Αριάννας βασίζεται στα δωρεάν άρθρα που προσφέρουν διάσημοι που δεν ενδιαφέρονται να βιοπορίζονται από τη συγγραφή ή wannabe διάσημοι που θυσιάζουν την αμοιβή για την επιτυχία, οπότε μη φανταστείτε ότι τα εκατομμύρια που θα πέσουν στην Huffpost θα φτάσουν σε δημοσιογράφους.
Κι όμως η Huffpost ευαγγελίζεται το «νέο δημοσιογραφικό γκλάμουρ» για αυτό προσέλαβε έγκυρους και διάσημους δημοσιογράφους. Τη Σοφία Παπαϊωάννου που έγινε διάσημη από τους Φακέλους και από το τηλεγράφημα της Αμερικάνικης Πρεσβείας που φαίνεται να της δίνει οδηγίες για το πως θα μοντάρει το ρεπορτάζ της και τον Παύλο Τσίμα που έγινε διάσημος πουλώντας το παρελθόν του στο ΚΚΕ και το ραδιοσταθμό του ΣΥΡΙΖΑ ως το αριστερό άλλοθι του κοινωνικού αυτοματισμού.
Ακριβώς δηλαδή ότι χρειάζεται η κοινωνία. Ένα μέσο από τους ολιγάρχες που θα διοικούν διαπλεκόμενες τηλεπερσόνες και θα προσφέρει αμισθί εργασία. Πολύ λογικό να το διαφημίζει κοτζάμ Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Ας ελπίσουμε ότι τον κλείσανε σε καλή τιμή. Λεφτά έχουν.
Προσωπικά εύχομαι στο νέο ΜΜΕ να φάει τα μούτρα του. Όχι επειδή θα είναι και καλά ανταγωνιστικό -σιγά μην είναι- αλλά γιατί όπως και τόσα άλλα sites , έτσι και η Huffpost Greece είναι απλά μια προσπάθεια μεταφοράς του παλιού πτωχευμένου μοντέλου των ολιγαρχών στο όμορφο καθαρό μας ίντερνετ. Κώστας Εφήμερος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου