Το νέο πολιτικό και επικοινωνιακό δόγμα του Αλέξη Τσίπρα εμπεριέχει
τη διεύρυνση προς το Κέντρο – εκεί όπου οι έννοιες επενδύσεις, νέες
θέσεις εργασίας, ιδιωτικός τομέας, χαμηλότεροι φορολογικοί συντελεστές
αποκτούν μεγάλη βαρύτητα – και προς νεότερες ηλικιακές ομάδες, στις
οποίες η εξεύρεση μιας θέσης εργασίας μπορεί να είναι επαρκής λόγος γι’
αυτόν που θα τη βρει να δώσει την ψήφο του.
Ο πρωθυπουργός, με την παρουσία του στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης,
κατέστησε σαφές ότι η κυβέρνηση, στον εναπομείναντα πολιτικό χρόνο, θα
προσπαθήσει να κάνει μεγάλα ανοίγματα και σε άλλες κοινωνικές ομάδες,
πέραν αυτών που επιχείρησε να «προστατεύσει» κατά την πρώτη διετία της
κυβερνητικής θητείας.
Στο Μέγαρο Μαξίμου αντιλαμβάνονται ότι έχει επέλθει χάσμα με ένα
μεγάλο μέρος των συνταξιούχων, το οποίο μάλιστα θα γίνει μεγαλύτερο λόγω
των μειώσεων που θα ενεργοποιηθούν κατά το προεκλογικό – με βάση τα
λεγόμενα του πρωθυπουργού – 2019.
Οι δημόσιοι υπάλληλοι – οι οποίοι όντως έχουν προστατευτεί σε
σημαντικό βαθμό από την παρούσα κυβέρνηση – δεν επαρκούν πλέον για να
εξασφαλίσουν ένα καλό αποτέλεσμα. Επομένως τι μένει; Εμφανής στροφή προς
τους νέους και τους μεσηλίκους με παιδιά, για την τύχη των οποίων
αγωνιούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου