Πέμπτη 2 Μαΐου 2019

ΑΛΕΚΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ : ΕΓΩ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ....ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΡΜΑ ΜΟΥ !!! [ video ]

ΕΙΜΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ!
Έχω στα χέρια μου Δημοσκόπηση σύμφωνα με την οποία έχω 17% ο Πελετίδης είναι στο 20% ακολουθεί ο Αλεξόπουλος στο 12% στο 11 % ο Παπαδημάτος στο 7% ο Νικολόπουλος στο 6% ο Ρώρος και επίσης 6% ο Τζανάκος 4% ο Ψωμάς 2% ο Πατούχας 1% Ανταρσία και 1% Κοινοτικόν και 13% θυμωμένοι με τα κόμματα και το κατεστημένο όντας αναποφάσιστοι

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ GALLOP.  Όσον αφορά τις στοιχηματικές εταιρείες που δεν με συμπεριλαμβάνουν στα δελτία τους, το κάνουν ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ και ψάχνουν κορόϊδα να τα κλέψουν!  ''Αλέκος Χρυσανθακόπουλος''

Δεν υπάρχουν σχόλια: