Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΤ ΤΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ''AGORA II'' ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ !!! [ video ]

Μετά από εισήγηση του προέδρου της ΕΡΤ, Κώστα Ζούλα, η ΕΡΤ ανακάλεσε προηγούμενη απόφασή της και αποσύρει τη συμμετοχή της στην παραγωγή του ντοκιμαντέρ με το Γιώργου Αυγερόπουλου, με τίτλο ''Agora II''.
«Το Διοικητικό Συμβούλιο, αφού έλαβε υπόψη την εισήγηση του Προέδρου του ΔΣ, αποφασίζει ομόφωνα και ανακαλεί την απόφαση με αρ. πρωτ. : 2862/31.7.2019 (Πρακτικό 197, Θ. 17ο : Συμμετοχή – Συμπαραγωγή της ΕΡΤ στο ντοκιμαντέρ με τίτλο ''AGORA II'', παραγωγής της εταιρίας Small Planet Productions)», αναφέρεται στην απόφαση που έχει αναρτηθεί στη «Διαύγεια».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο μέρος του έργου του Γ. Αυγερόπουλου έχει ήδη προβληθεί πριν από χρόνια συγκεντρώνοντας θετικές κριτικές.
Υπενθυμίζεται ότι ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Κ. Ζούλας, έχει διατελέσει επικεφαλής του γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας και του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού μετά τις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου. «Καλόπιστα θέλω να πιστεύω ότι αυτό που συνέβη, ήταν ένας λάθος χειρισμός εξαιτίας έλλειψης εμπειρίας της νέας διοίκησης (σ.σ. της ΕΡΤ) στις διεθνείς συμπαραγωγές.... Για όσους ψάχνουν τα πολιτικά μου φρονήματα, με ποιους είμαι, με ποιους δεν είμαι: Δεν είμαι κανενός. Ούτε του ενός, ούτε του άλλου. Δεν χρωστώ πουθενά, δεν έχω εξαρτήσεις, σκέφτομαι ελεύθερα, με τα δικά μου μάτια βλέπω τον κόσμο. Και αυτό το έχω διαφυλάξει ως κόρη οφθαλμού, με προσωπικό και επαγγελματικό κόστος. Είναι δύσκολο, αλλά είναι καλύτερα έτσι.» λέει ο ίδιος....

Δεν υπάρχουν σχόλια: