Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ''ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΥΓΓΡΟΣ'' ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ. ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΒΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟ'Ι'Ο !!!

Πρίν από λίγο ώρα έγινε γνωστό ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης μεταφέρθηκε εκτάκτως στο τμήμα λοιμωδών νόσων του νοσοκομείου ''Ανδρέας Συγγρός''. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αφού τοποθετήθηκε σε ράντζο του διαδρόμου, λόγω έλλειψης κρεβατιών, έχει υποβληθεί έως τώρα στις απαιτούμενες εξετάσεις προκειμένου να διαπιστωθεί αν πρόκειται για τον συγκεκριμένο κορονοιό και τα αποτελέσματα αναμένονται μετά τα μεσάνυχτα σήμερα, αύριο ή μεθαύριο το βράδυ, λόγω έλλειψης εργαστηρίων.
Στον Κυριάκο Μητσοτάκη δόθηκαν οδηγίες να παραμείνει στο νοσοκομείο μέχρι την έκδοση των αποτελεσμάτων. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας δεν εμφάνισαν σχετικά συμπτώματα.
Ο πρόεδρος της Ν.Δ. μάθαμε ότι αρχικά έπαθε ένα αλεργικό σοκ από το νανογιλέκο πού τον έπεισε να φορέσει ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. για να αισθάνεται ακμαίος, όπως του έλεγε. Μετά από λίγο παρουσίασε πυρετό, βήχα και η μύτη του έτρεχε σαν παλιοκατσίκα. Πήγα στο νοσοκομείο αλλά δεν ήξερα από που μου ήρθε η αλλεργία, αναφέρει ο ίδιος. Είχα φαγούρα σε όλο μου το σώμα και είχαν φουσκώσει τα χείλη μου. Επίσης άρχισε να φουσκώνει το ένα μου μάτι και γι αυτό άρχισα να πίνω το ζιρτέκ αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Μετά ήρθαν οι παραισθήσεις και συγκεκριμένα νόμιζα ότι ήμουν σερβιτόρα στο Οκτόμπερφεστ. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν από τα γαλακτομικά είδη και τρώω στο πρωινό ή από το παστίτσιο που μου αρέσει να τρώω το βράδυ. Μετά κατάλαβα ότι αυτή η αλλεργία προέρχεται απο το νανογιλέκο του Άδωνη. Δεν έπρεπε να μου το κάνει εμένα αυτό ο Άδωνης αντιθέτως έπρεπε να με προφυλάξει γιατί πέρασε κι αυτός περιπέτεια με την υγεία του όταν η χρήση του νανογιλέκου τον οδήγησε αρχικά σε παραισθήσεις, νομίζοντας για αρκετή ώρα πως είναι ο Δίας, και στη συνέχεια σε λιποθυμία και γι αυτό νοσηλεύτηκε εκτός κινδύνου σε ιδιωτικό νοσοκομείο των βορείων προαστίων, όπως διάβασα στο ''Patrinaki.com''.
Αν όλα πάνε καλά με τις εξετάσεις και το αποτέλεσμα διαπιστωθεί ότι δεν έχει σχέση με τον  κορονοιό θα πάρω τον Κικίλια τον Άδωνη και τα άλλα παιδιά και θα κατέβουμε στην Πάτρα για να βάλουμε κι εμείς στο πλευρό του Δήμαρχου Κώστα Πελετίδη, ένα χεράκι στην διασκέδαση του κόσμου για να καταλάβουν και αυτοί που δεν το έχουν καταλάβει ακόμα ότι μόνο εμείς και η κυβερνησή μας γενικότερα ξέρουμε από ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: