Ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, παραχώρησε σήμερα συνέντευξη
Τύπου, στον υπό κατασκευή σιδηροδρομικό σταθμό του Αγίου Βασιλείου, εκεί
απ’ όπου η σιδηροδρομική γραμμή θα περάσει υπογειοποιημένη, με θέμα τις
εξελίξεις γύρω από το τρένο, αλλά και το αίτημα για άμεση
επαναλειτουργία του Προαστιακού.
Στην συνέντευξη ήταν παρόντες οι Αντιδήμαρχοι Χρήστος Κορδάς, Νίκος Ασπράγκαθος και Βαγγέλης Κατσακούλης, οι Πρόεδροι των Πολιτιστικών Συλλόγων, Ρίου Νίκος Κορωναίος, Καστελλοκάμπου Γιάννης Κανελλόπουλος, Μποζαϊτίκων Ηλίας Παναγιωτακόπουλος, καθώς και άλλοι εκπρόσωποι Συλλόγων από τις περιοχές που θα περάσει η σιδηροδρομική γραμμή.
Ο Δήμαρχος ανέφερε τα εξής κατά τη διάρκεια της συνέντευξης:
«Μετά τη συμβολική κινητοποίηση που είχαμε στο Ρίο για τη διέλευση του τρένου υπόγεια, τη λειτουργία του Προαστιακού και τη δημιουργία γραμμικού πάρκου, επανερχόμαστε για να ενημερώσουμε τον πατραϊκό λαό και να δώσουμε ξανά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η διεκδίκησή μας είναι δίκαιη.
Παρακολουθούμε την αντιπαράθεση ανάμεσα στη Ν.Δ. και τον ΣΥΡΙΖΑ, γύρω από την ύπαρξη μελετών και τη διαθεσιμότητα χρηματοδότησης. Και από αυτήν την αντιπαράθεση προκύπτει ότι είναι θέμα πολιτικής βούλησης η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής.
Ο πατραϊκός λαός δεν έχει κανένα λόγο να διχαστεί με βάση τις κομματικές επιλογές, πρέπει να συγκεντρώσει όλο και περισσότερες δυνάμεις, ώστε στο τέλος να ικανοποιηθεί το δίκιο του. Και βέβαια δεν θα εμπλακούμε στον πόλεμο των μελετών.
Καλούμε για μία ακόμα φορά την Κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα σε όλα εκείνα τα μέτρα που απαιτούνται, για να υλοποιηθεί ο σχεδιασμός της υπογειοποίησης. Αίτημα δίκαιο και σύσσωμου του πατραϊκού λαού.
Με βάση τους σχεδιασμούς, σήμερα το τρένο θα έπρεπε να είναι σε λειτουργία και όχι να βρίσκεται ακόμα στο Κιάτο. Η ευθύνη της καθυστέρησης είναι όλη δική τους και όχι δική μας που διεκδικούμε το δίκιο της πόλης και του λαού της.
Είμαστε, στον Άγιο Βασίλειο, όπου υλοποιείται η υπογειοποίηση σε 600 μέτρα και στο Ρίο σε 400 μέτρα. Η υπογειοποίηση στα 1.000 μέτρα θα στοιχίσει 13,2 εκατομμύρια ευρώ. Το επιπλέον κόστος σε σύγκριση με την επιφανειακή διέλευση είναι λιγότερο από 10 εκατομμύρια ευρώ.
Η διαδρομή μέχρι την Κανελλοπούλου δεν έχει σημαντικές εδαφολογικές διαφορές από το Ρίο και τον Άγιο Βασίλη. Αναδεικνύεται ότι το επιχείρημα του υψηλού κόστους, του «φαραωνικού» έργου, δεν έχει καμία απολύτως βάση.
Τονίζουμε και πάλι, ότι σωστά το τρένο πέρασε με ακριβό τούνελ 3 χιλιομέτρων και όχι με cut and cover κάτω από το Αίγιο, από την Κοινότητα Μελισσίου στο Κιάτο, από δεκάδες πόλεις και χωριά.
Μιλάνε για μελέτη κόστους – οφέλους μόνο για το Ρίο έως την Πάτρα, όταν από την Ειδομένη έως το Ρίο δαπανήθηκαν δισεκατομμύρια ευρώ, χωρίς να υπάρχει πουθενά επίγεια διέλευση μέσα από κέντρα πόλεων και χωριών.
Το δίκιο είναι με το μέρος μας, η Κυβέρνηση οφείλει να υλοποιήσει ένα έργο που θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό τη ζωή της πόλης για εκατοντάδες χρόνια.
Επίσης, επανερχόμαστε δημόσια και για να ζητήσουμε την επαναλειτουργία του Προαστιακού μέχρι το Ρίο.
Κατάργησαν ένα δρομολόγιο πρότυπο, που εξυπηρετούσε χιλιάδες επιβάτες, καθιστώντας το στην ουσία ανενεργό, γιατί μέχρι την Αγυιά εξυπηρετεί ελάχιστους επιβάτες.
Καλούμε την Κυβέρνηση, να δει τις ανάγκες της πόλης μας, να μην περιφρονεί τον πατραϊκό λαό, να μην τον τιμωρεί, επειδή έκανε την «αμαρτία» να αγωνίζεται για τα δίκια του.
Η Κυβέρνηση γνωρίζει πολύ καλά ότι μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα διέλευσης του τρένου από το Ρίο μέχρι την Κανελλοπούλου με τη μέθοδο cut and cover, όπως στον Άγιο Βασίλειο και το Ρίο, χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα.
Μέχρι τότε είναι άδικο για το πείσμα αυτών που αποφασίζουν για την τύχη του προαστιακού, αυτός να μένει ανενεργός.
Για μία ακόμη φορά, λέμε στην Κυβέρνηση της Ν.Δ., ότι αυτή είναι υπεύθυνη για τον πόλεμο που ανοίγει με τον πατραϊκό λαό. Η κατανόηση των προβλημάτων που δημιουργούνται και η επίλυσή τους θα έπρεπε να είναι αυτονόητη υπόθεση.
Άμεσα πρέπει να επαναλειτουργήσει και η γραμμή Πάτρα – Κάτω Αχαΐα, με δρομολόγια όλη την ημέρα και όχι με 5 που είχαμε το προηγούμενο διάστημα. Να ληφθεί μέριμνα, ώστε να εξυπηρετηθούν όλες οι βάρδιες των εργαζομένων στη ΒΙ.ΠΕ., με σύνδεσή της από τα Τσουκαλέικα, κατά το πρότυπο Καστελλόκαμπος – Πανεπιστήμιο – Νοσοκομείο.
Το ταχύτερο δυνατό πρέπει να τελειώσει το έργο που είναι σε υλοποίηση από τον Ψαθόπυργο έως το Ρίο, αν υπάρχουν διαφορές με τον εργολάβο, να βρουν τρόπους ταχύτατης επίλυσής τους, για να σταματήσει η ταλαιπωρία μίας ολόκληρης περιοχής και να υλοποιηθεί η δέσμευση της ΕΡΓΟΣΕ για ανάπλαση της επιφάνειας στον Άγιο Βασίλειο και στο Ρίο».
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΡΓΟΣΕ
Ο Δήμαρχος Πατρέων, έδωσε σήμερα στην δημοσιότητα, το έγγραφο που απέστειλε στις 23 Μαρτίου στον Διευθυντή Έργων της ΕΡΓΟΣΕ, με το οποίο επανέρχεται στην υλοποίηση της συμφωνίας για την ανάπλαση των χώρων πάνω από το υπογειοποιημένο τρένο.
Στο έγγραφο αναφέρονται τα εξής:
«Κύριε Διευθυντά, θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε για το στάδιο που βρίσκονται οι εργασίες διαμόρφωσης της επιφάνειας των cut and cover στον Άγιο Βασίλειο και στο Ρίο.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε στο παρελθόν, από την υπηρεσία σας, υπήρξε πρόβλεψη για την διαμόρφωση αυτών σε χώρους πρασίνου, περιπάτου, παιδικών χαρών κ.τ.λ. Επίσης σας γνωρίζουμε, ότι είμαστε στη διάθεσή σας, προκειμένου να συνεργαστούμε για την καλύτερη δυνατή διαμόρφωση των εν λόγω χώρων».
ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΤΡΕΝΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΑ 6,5 ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ…΄΄ΦΑΡΑΩΝΙΚΑ΄΄
Για να διαπιστώσουν οι Πατρινοί το δούλεμα που πέφτει από τους κυβερνώντες σε σχέση με την υπογειοποίηση του τρένου : Μας λένε ότι το αίτημα της πόλης είναι ΄΄φαραωνικό΄΄ και πως ΄΄δεν υπάρχουν λεφτά για ένα τέτοιο έργο΄΄.
Σύμφωνα με δικά τους, επίσημα στοιχεία, από την Ειδομένη ως το Ρίο έχουν κατασκευαστεί συνολικά 80 χιλιόμετρα υπόγειου τρένου.
Τούτο σημαίνει ότι, η διέλευση του σύγχρονου τρένου δεν θίγει στο ελάχιστο καμιά πόλη ή κωμόπολη γιατί : είτε έγινε παράκαμψη είτε υπογειοποίηση.
Η λίστα με τις δέκα μεγαλύτερες υπογειοποιημένες διαδρομές του τρένου, είναι:
1.Σήραγγα Καλλιδρόμου, μήκους 9 χιλιόμετρα. Ακούσατε ποτέ κανέναν να μιλάει για φαραωνικό έργο ;
2. Σήραγγα Όθρυος, μήκους 7 χιλιόμετρα, ισχύει το ίδιο
3. Τεμπών 5 χλμ
4. Περάματος, 3,5 χλμ
5. Πλαταμώνα, 2,6 χλμ
6. Κακιάς Σκάλας, 2,4 χλμ
Δείτε, επίσης, ότι 4 από τις 10 μεγαλύτερες υπογειοποιήσεις έχουν γίνει στην Αιγιάλεια.
7. Παναγοπούλας, 4,4 χλμ
8. Αιγίου, 3,5 χλμ
9. Πλατάνου, 2,7 χλμ
10. Τράπεζας, 2,2 χλμ
Μόνο αυτές οι δέκα πιο μεγάλες σήραγγες έχουν μήκος 42 χιλιόμετρα.
Κι ενώ παντού, σε όλη την Ελλάδα, το τρένο δεν εμποδίζει, δεν κρύβει, δεν διχοτομεί ούτε ένα χωριό, στην τρίτη πόλη της χώρας θέλουν να περάσουν επιφανειακά, σηκώνοντας τείχη κόβοντας στη μέση την πόλη και δίχως δυνατότητα πρόσβασης στη θάλασσα.
Μας λένε πως δεν έχουν λεφτά για να κάνουν σωστά το έργο.
Πόσο ψέμα είναι αυτό.
Μόλις χτες έκαναν δημοπράτηση του έργου υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος – Σαλαμίνας. Κόστος έργου 500 εκ. ευρώ.
Ακόμη, είναι υπό δημοπράτηση η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης σε Ωραιόκαστρο, Λαγκαδά, Βόλβη με κόστος 1 δις 300 εκ.
Να γιατί δεν έρχονται στην Πάτρα ο Καραμανλής και το ΄΄πουλέν ΄΄του, ο Σπηλιόπουλος. Είναι γιατί δεν θα ξέρουν που να κρυφτούν.
Το παρακάτω βίντεο είναι βασισμένο στην αρχική φωτορεαλιστική απεικόνιση της παρουσίασης της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή Σεπολίων που ήδη εκτελείται απο την ΕΡΓΟΣΕ.
ΑΥΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΣ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΡΙΟΝ. ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ....
Στην συνέντευξη ήταν παρόντες οι Αντιδήμαρχοι Χρήστος Κορδάς, Νίκος Ασπράγκαθος και Βαγγέλης Κατσακούλης, οι Πρόεδροι των Πολιτιστικών Συλλόγων, Ρίου Νίκος Κορωναίος, Καστελλοκάμπου Γιάννης Κανελλόπουλος, Μποζαϊτίκων Ηλίας Παναγιωτακόπουλος, καθώς και άλλοι εκπρόσωποι Συλλόγων από τις περιοχές που θα περάσει η σιδηροδρομική γραμμή.
Ο Δήμαρχος ανέφερε τα εξής κατά τη διάρκεια της συνέντευξης:
«Μετά τη συμβολική κινητοποίηση που είχαμε στο Ρίο για τη διέλευση του τρένου υπόγεια, τη λειτουργία του Προαστιακού και τη δημιουργία γραμμικού πάρκου, επανερχόμαστε για να ενημερώσουμε τον πατραϊκό λαό και να δώσουμε ξανά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η διεκδίκησή μας είναι δίκαιη.
Παρακολουθούμε την αντιπαράθεση ανάμεσα στη Ν.Δ. και τον ΣΥΡΙΖΑ, γύρω από την ύπαρξη μελετών και τη διαθεσιμότητα χρηματοδότησης. Και από αυτήν την αντιπαράθεση προκύπτει ότι είναι θέμα πολιτικής βούλησης η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής.
Ο πατραϊκός λαός δεν έχει κανένα λόγο να διχαστεί με βάση τις κομματικές επιλογές, πρέπει να συγκεντρώσει όλο και περισσότερες δυνάμεις, ώστε στο τέλος να ικανοποιηθεί το δίκιο του. Και βέβαια δεν θα εμπλακούμε στον πόλεμο των μελετών.
Καλούμε για μία ακόμα φορά την Κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα σε όλα εκείνα τα μέτρα που απαιτούνται, για να υλοποιηθεί ο σχεδιασμός της υπογειοποίησης. Αίτημα δίκαιο και σύσσωμου του πατραϊκού λαού.
Με βάση τους σχεδιασμούς, σήμερα το τρένο θα έπρεπε να είναι σε λειτουργία και όχι να βρίσκεται ακόμα στο Κιάτο. Η ευθύνη της καθυστέρησης είναι όλη δική τους και όχι δική μας που διεκδικούμε το δίκιο της πόλης και του λαού της.
Είμαστε, στον Άγιο Βασίλειο, όπου υλοποιείται η υπογειοποίηση σε 600 μέτρα και στο Ρίο σε 400 μέτρα. Η υπογειοποίηση στα 1.000 μέτρα θα στοιχίσει 13,2 εκατομμύρια ευρώ. Το επιπλέον κόστος σε σύγκριση με την επιφανειακή διέλευση είναι λιγότερο από 10 εκατομμύρια ευρώ.
Η διαδρομή μέχρι την Κανελλοπούλου δεν έχει σημαντικές εδαφολογικές διαφορές από το Ρίο και τον Άγιο Βασίλη. Αναδεικνύεται ότι το επιχείρημα του υψηλού κόστους, του «φαραωνικού» έργου, δεν έχει καμία απολύτως βάση.
Τονίζουμε και πάλι, ότι σωστά το τρένο πέρασε με ακριβό τούνελ 3 χιλιομέτρων και όχι με cut and cover κάτω από το Αίγιο, από την Κοινότητα Μελισσίου στο Κιάτο, από δεκάδες πόλεις και χωριά.
Μιλάνε για μελέτη κόστους – οφέλους μόνο για το Ρίο έως την Πάτρα, όταν από την Ειδομένη έως το Ρίο δαπανήθηκαν δισεκατομμύρια ευρώ, χωρίς να υπάρχει πουθενά επίγεια διέλευση μέσα από κέντρα πόλεων και χωριών.
Το δίκιο είναι με το μέρος μας, η Κυβέρνηση οφείλει να υλοποιήσει ένα έργο που θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό τη ζωή της πόλης για εκατοντάδες χρόνια.
Επίσης, επανερχόμαστε δημόσια και για να ζητήσουμε την επαναλειτουργία του Προαστιακού μέχρι το Ρίο.
Κατάργησαν ένα δρομολόγιο πρότυπο, που εξυπηρετούσε χιλιάδες επιβάτες, καθιστώντας το στην ουσία ανενεργό, γιατί μέχρι την Αγυιά εξυπηρετεί ελάχιστους επιβάτες.
Καλούμε την Κυβέρνηση, να δει τις ανάγκες της πόλης μας, να μην περιφρονεί τον πατραϊκό λαό, να μην τον τιμωρεί, επειδή έκανε την «αμαρτία» να αγωνίζεται για τα δίκια του.
Η Κυβέρνηση γνωρίζει πολύ καλά ότι μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα διέλευσης του τρένου από το Ρίο μέχρι την Κανελλοπούλου με τη μέθοδο cut and cover, όπως στον Άγιο Βασίλειο και το Ρίο, χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα.
Μέχρι τότε είναι άδικο για το πείσμα αυτών που αποφασίζουν για την τύχη του προαστιακού, αυτός να μένει ανενεργός.
Για μία ακόμη φορά, λέμε στην Κυβέρνηση της Ν.Δ., ότι αυτή είναι υπεύθυνη για τον πόλεμο που ανοίγει με τον πατραϊκό λαό. Η κατανόηση των προβλημάτων που δημιουργούνται και η επίλυσή τους θα έπρεπε να είναι αυτονόητη υπόθεση.
Άμεσα πρέπει να επαναλειτουργήσει και η γραμμή Πάτρα – Κάτω Αχαΐα, με δρομολόγια όλη την ημέρα και όχι με 5 που είχαμε το προηγούμενο διάστημα. Να ληφθεί μέριμνα, ώστε να εξυπηρετηθούν όλες οι βάρδιες των εργαζομένων στη ΒΙ.ΠΕ., με σύνδεσή της από τα Τσουκαλέικα, κατά το πρότυπο Καστελλόκαμπος – Πανεπιστήμιο – Νοσοκομείο.
Το ταχύτερο δυνατό πρέπει να τελειώσει το έργο που είναι σε υλοποίηση από τον Ψαθόπυργο έως το Ρίο, αν υπάρχουν διαφορές με τον εργολάβο, να βρουν τρόπους ταχύτατης επίλυσής τους, για να σταματήσει η ταλαιπωρία μίας ολόκληρης περιοχής και να υλοποιηθεί η δέσμευση της ΕΡΓΟΣΕ για ανάπλαση της επιφάνειας στον Άγιο Βασίλειο και στο Ρίο».
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΡΓΟΣΕ
Ο Δήμαρχος Πατρέων, έδωσε σήμερα στην δημοσιότητα, το έγγραφο που απέστειλε στις 23 Μαρτίου στον Διευθυντή Έργων της ΕΡΓΟΣΕ, με το οποίο επανέρχεται στην υλοποίηση της συμφωνίας για την ανάπλαση των χώρων πάνω από το υπογειοποιημένο τρένο.
Στο έγγραφο αναφέρονται τα εξής:
«Κύριε Διευθυντά, θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε για το στάδιο που βρίσκονται οι εργασίες διαμόρφωσης της επιφάνειας των cut and cover στον Άγιο Βασίλειο και στο Ρίο.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε στο παρελθόν, από την υπηρεσία σας, υπήρξε πρόβλεψη για την διαμόρφωση αυτών σε χώρους πρασίνου, περιπάτου, παιδικών χαρών κ.τ.λ. Επίσης σας γνωρίζουμε, ότι είμαστε στη διάθεσή σας, προκειμένου να συνεργαστούμε για την καλύτερη δυνατή διαμόρφωση των εν λόγω χώρων».
ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΤΡΕΝΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΑ 6,5 ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ…΄΄ΦΑΡΑΩΝΙΚΑ΄΄
Για να διαπιστώσουν οι Πατρινοί το δούλεμα που πέφτει από τους κυβερνώντες σε σχέση με την υπογειοποίηση του τρένου : Μας λένε ότι το αίτημα της πόλης είναι ΄΄φαραωνικό΄΄ και πως ΄΄δεν υπάρχουν λεφτά για ένα τέτοιο έργο΄΄.
Σύμφωνα με δικά τους, επίσημα στοιχεία, από την Ειδομένη ως το Ρίο έχουν κατασκευαστεί συνολικά 80 χιλιόμετρα υπόγειου τρένου.
Τούτο σημαίνει ότι, η διέλευση του σύγχρονου τρένου δεν θίγει στο ελάχιστο καμιά πόλη ή κωμόπολη γιατί : είτε έγινε παράκαμψη είτε υπογειοποίηση.
Η λίστα με τις δέκα μεγαλύτερες υπογειοποιημένες διαδρομές του τρένου, είναι:
1.Σήραγγα Καλλιδρόμου, μήκους 9 χιλιόμετρα. Ακούσατε ποτέ κανέναν να μιλάει για φαραωνικό έργο ;
2. Σήραγγα Όθρυος, μήκους 7 χιλιόμετρα, ισχύει το ίδιο
3. Τεμπών 5 χλμ
4. Περάματος, 3,5 χλμ
5. Πλαταμώνα, 2,6 χλμ
6. Κακιάς Σκάλας, 2,4 χλμ
Δείτε, επίσης, ότι 4 από τις 10 μεγαλύτερες υπογειοποιήσεις έχουν γίνει στην Αιγιάλεια.
7. Παναγοπούλας, 4,4 χλμ
8. Αιγίου, 3,5 χλμ
9. Πλατάνου, 2,7 χλμ
10. Τράπεζας, 2,2 χλμ
Μόνο αυτές οι δέκα πιο μεγάλες σήραγγες έχουν μήκος 42 χιλιόμετρα.
Κι ενώ παντού, σε όλη την Ελλάδα, το τρένο δεν εμποδίζει, δεν κρύβει, δεν διχοτομεί ούτε ένα χωριό, στην τρίτη πόλη της χώρας θέλουν να περάσουν επιφανειακά, σηκώνοντας τείχη κόβοντας στη μέση την πόλη και δίχως δυνατότητα πρόσβασης στη θάλασσα.
Μας λένε πως δεν έχουν λεφτά για να κάνουν σωστά το έργο.
Πόσο ψέμα είναι αυτό.
Μόλις χτες έκαναν δημοπράτηση του έργου υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος – Σαλαμίνας. Κόστος έργου 500 εκ. ευρώ.
Ακόμη, είναι υπό δημοπράτηση η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης σε Ωραιόκαστρο, Λαγκαδά, Βόλβη με κόστος 1 δις 300 εκ.
Να γιατί δεν έρχονται στην Πάτρα ο Καραμανλής και το ΄΄πουλέν ΄΄του, ο Σπηλιόπουλος. Είναι γιατί δεν θα ξέρουν που να κρυφτούν.
Το παρακάτω βίντεο είναι βασισμένο στην αρχική φωτορεαλιστική απεικόνιση της παρουσίασης της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή Σεπολίων που ήδη εκτελείται απο την ΕΡΓΟΣΕ.
ΑΥΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΣ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΡΙΟΝ. ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου