Τα επιχειρήματα που λειτουργούν υπέρ του ανοίγματος των σχολείων.
Σχετικά με τα επιχειρήματα που λειτουργούν υπέρ του ανοίγματος των σχολείων, ο Σ. Τσιόδρας είπε τα εξής:
Πρώτον, υπάρχει μια κρυφή ανισότητα στη μάθηση και την εκπαίδευση για τα παιδιά που ανήκουν σε πιο φτωχές οικογένειες, η οποία ενισχύεται σε περιόδους παύσης λειτουργίας των σχολείων, ακόμα και στις καλοκαιρινές διακοπές. Αυτό έχει δειχθεί με σχολικές έρευνες πως συμβαίνει λόγω της μικρότερης πιθανότητας αυτά τα παιδιά στο σπίτι να έχουν ένα περιβάλλον που να ευνοεί την μαθησιακή-εκπαιδευτική διαδικασία και συνήθως διαβάζουν λιγότερο σε τέτοιες περιόδους.
Δεύτερον, υπάρχει σαφώς ένα κόστος σε χαμένη εκπαιδευτική διαδικασία, σε χαμένη γνώση. Αυτό δεν έχει ευρέως αξιολογηθεί και ιδιαίτερα με τον νέο κορονοϊό. Σε μελέτες του εξωτερικού, η πλειονότητα των παιδιών είτε δεν είχε καλή πρόσβαση, είτε δεν παρακολουθούσε πλήρως τα διαδικτυακά μαθήματα. Οι περισσότεροι/ες μαθητές-μαθήτριες σε κάποιες έρευνες του εξωτερικού, έως 75% δεν ολοκλήρωναν καν την εργασία που τους είχε ανατεθεί.
Τρίτον, αναγνωρίζονται όλο και περισσότερο σημαντικές επιπτώσεις του απαγορευτικού στην πνευματική και ψυχική υγεία των παιδιών, με εμφάνιση άγχους, απομόνωσης, φαινόμενα όπως ο εθισμός στο διαδίκτυο, κυρίως λόγω της απομάκρυνσης από τα σχολεία και το φιλικό τους καθημερινό περιβάλλον. Ας μην υποτιμάμε την επιρροή του σχολείου στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. Αυτή την στιγμή έχουμε παιδιά στα σπίτια, που εδώ και βδομάδες δεν έχουν ουσιαστική επαφή με τους συνομήλικους τους.
Τέταρτον, υπάρχουν οικονομικοί λόγοι που αφορούν τους γονείς και την κοινωνία. Εγώ δεν είμαι ειδικός να σας τους αναλύσω. Μετά
και από αυτή την τοποθέτηση αποδεικνύεται ότι ο Τσιόδρας είναι και ψάλτης και κομματόσκυλο. Τίποτε άλλο. Οι τούμπες που κάνει αποδεικνύουν πως τη θέση του πτυχίου την έχει πάρει η κομματική ταυτότητα. Το νέο ατόπημα είναι πως παριστάνει το δάσκαλο - τρομάρα του!
Η ΝΔ (γιατί αυτή μιλάει), μας λέει 4 επιχειρήματα ώστε να συμφωνήσουμε με το έγκλημα του ανοίγματος των δημοτικών σχολείων.
Το πρώτο που μας λέει η κυβέρνηση μέσω Τσιόδρα είναι πως υπάρχει ανισότητα, έτσι οι φτωχοί μαθητές πρέπει να πάνε σχολείο. Είναι και το πλέον προκλητικό. Γιατί η ΝΔ με το τερατούργημα της Καμερέως - εκτός των ρουφιάνων και τη χαρά των παιδεραστών με τις κάμερες στην τάξη, χωρίζει τα σχολεία σε δυο ταχύτητες. Ο ορισμός δηλαδή της ανισότητας.
Η ανισότητα επίσης είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της ΝΔ και του καπιταλιστικού συστήματος. Τα παιδιά δεν έχουν τα απαραίτητα, γιατί οι γονείς τους είναι φτωχοί. Αυτούς τους φτωχούς ανθρώπους, η ίδια η ΝΔ τους καταδιώκει, τους κόβει τα επιδόματα, τους απολύει, τους μειώνει τους μισθούς τους συκοφαντεί κλπ. Η ανισότητα δεν είναι θέμα ανοικτών ή κλειστών σχολεία, αλλά άγριας εκμετάλλευσης που υπάρχει σε ένα διεφθαρμένο σύστημα, το οποίο υπερασπίζεται η ΝΔ.
Το δεύτερο που μας λέει ο δεξιός ψάλτης είναι πως χάνεται η ύλη. Η ύλη σε πολλά σχολεία έχει ήδη διδαχθεί. Τον τελευταίο μήνα κάνουν συνήθως επαναλήψεις. Αν ήταν εκπαιδευτικός, θα το γνώριζε. Ακόμα όμως κι αν υποθέσουμε πως χάθηκαν κάποια μαθήματα, αυτά μπορούν να αναπληρωθούν τις πρώτες μέρες του ερχόμενου σχολικού έτους στις επόμενες τάξεις, όπου γίνεται ανακεφαλαίωση των προηγουμένων από τους δασκάλους.
Στο τρίτο επιχείρημα το παίζει ψυχολόγος. Μας λέει πως τα παιδιά δεν κάνει να μένουν μέσα γιατί επηρεάζεται ο ψυχισμός τους. Τα λέει ο ίδιος που επέμενε πως πρέπει να μείνουν μέσα 40 ημέρες γιατί θα κολλήσουν τους παππούδες.
Όσο για την ψυχολογία των παιδιών λέμε πως το να τα υποχρεώσουμε να φοβούνται τα άλλα παιδάκια ως πιθανούς φορείς του κοροναϊού επηρεάζει επίσης αρνητικά την ψυχολογία τους.
Θα πρέπει να πλένουν συνέχεια τα χέρια, να προσέχουν να τηρούν αποστάσεις, να μη πλησιάζουν συμμαθητές τους. Αυτό δεν είναι χειρότερο κι από απομόνωση;
Έχει σκεφτεί τι άγχος θα δημιουργηθεί στα παιδιά και τι ενοχές, αν δεν κατορθώσουν μέσα στα κλουβιά των λίγων τετραγωνικών, που θα μείνουν ώρες χωρίς μάσκες, να παραμείνουν υγιείς;
Ως τώρα λοιπόν δεν έχουμε απλά καταρρίψει τα επιχειρήματα, δείξαμε πως ακριβώς για αυτούς τους λόγους δεν πρέπει να ανοίξουν τα δημοτικά. Γι αυτό η συντριπτική πλειοψηφία των γονέων σκεπτόμενη λογικά είναι κάθετα αντίθετη σε μια τέτοια εγκληματική ενέργεια.
Το τέταρτο επιχείρημα είναι και ο πραγματικός λόγος που η ΝΔ θέλει να ανοίξουν τα σχολεία. Οικονομικοί λόγοι. Η ΝΔ θέλει τους γονείς στη δουλειά. Για να παράγουν οι εργαζόμενοι πλούτο για την εργοδοσία, ώστε να μην βουλιάξει εντελώς στην ύφεση η καπιταλιστική οικονομία.
Δεν την ενδιαφέρει ούτε η υγεία των παιδιών ούτε των παππούδων. Ήδη μειώνει 20% το μισθό στους εργαζόμενους. Που θα πει πως αυτό το 20% θα προστεθεί στην Υπεραξία δηλαδή στο κέρδος που έχουν τα αφεντικά και το υπηρετικό τους κυβερνητικό προσωπικό από την εκμετάλλευση των εργαζομένων.
Οι παιδιά δεν θα μείνουν σπίτι για να μην μείνουν οι γονείς να τα φυλάνε. Οι σκλάβοι ενήλικες θα ταΐσουν τα γαλάζια παράσιτα.
Λεφτά δεν υπάρχουν, θα μας πούνε. Ήδη καταβρόχθισαν το μαξιλάρι του ΣΥΡΙΖΑ και έβαλαν χέρι στα αποθεματικά των ταμείων!
Μιλάμε για ανεπανάληπτο πλιάτσικο. Ούτε στην Κατοχή τέτοια λεηλασία!
Η ΝΔ παίρνει από τους πολλούς και δίνει στους λίγους κουμπάρους και πλούσια λαμόγια.
Πρόκειται για μαφία, για συμμορία απατεώνων κι εγκληματιών, όχι για κόμμα.
Αυτή είναι η πολιτική της, το πιστεύω της.
Σκοπός της με την καραντίνα ήταν 1) Να βρει άλλοθι για το κλέψιμο. 2) Να φέρει νέο Μνημόνιο. 3) Να επιβάλει αντεργατικά νομοσχέδια 4) Να συνηθίσουμε στην καταστολή και τη δικτατορία, 5) να δημιουργήσει εξαθλίωση και ανεργία ώστε οι εργαζόμενοι να δουλεύουν με λιγότερα.
Δεν θα τους πούμε πως η ανθρώπινη Ζωή και η Υγεία είναι πάνω από τα κέρδη των λίγων. Αυτό είναι το δικό μας πιστεύω. Το δικό τους λέγεται νεοφιλελευθερισμός και είναι το χειρότερο είδος ανθρωποφαγίας. Με πληροφορίες από tsak-giorgis
Σχετικά με τα επιχειρήματα που λειτουργούν υπέρ του ανοίγματος των σχολείων, ο Σ. Τσιόδρας είπε τα εξής:
Πρώτον, υπάρχει μια κρυφή ανισότητα στη μάθηση και την εκπαίδευση για τα παιδιά που ανήκουν σε πιο φτωχές οικογένειες, η οποία ενισχύεται σε περιόδους παύσης λειτουργίας των σχολείων, ακόμα και στις καλοκαιρινές διακοπές. Αυτό έχει δειχθεί με σχολικές έρευνες πως συμβαίνει λόγω της μικρότερης πιθανότητας αυτά τα παιδιά στο σπίτι να έχουν ένα περιβάλλον που να ευνοεί την μαθησιακή-εκπαιδευτική διαδικασία και συνήθως διαβάζουν λιγότερο σε τέτοιες περιόδους.
Δεύτερον, υπάρχει σαφώς ένα κόστος σε χαμένη εκπαιδευτική διαδικασία, σε χαμένη γνώση. Αυτό δεν έχει ευρέως αξιολογηθεί και ιδιαίτερα με τον νέο κορονοϊό. Σε μελέτες του εξωτερικού, η πλειονότητα των παιδιών είτε δεν είχε καλή πρόσβαση, είτε δεν παρακολουθούσε πλήρως τα διαδικτυακά μαθήματα. Οι περισσότεροι/ες μαθητές-μαθήτριες σε κάποιες έρευνες του εξωτερικού, έως 75% δεν ολοκλήρωναν καν την εργασία που τους είχε ανατεθεί.
Τρίτον, αναγνωρίζονται όλο και περισσότερο σημαντικές επιπτώσεις του απαγορευτικού στην πνευματική και ψυχική υγεία των παιδιών, με εμφάνιση άγχους, απομόνωσης, φαινόμενα όπως ο εθισμός στο διαδίκτυο, κυρίως λόγω της απομάκρυνσης από τα σχολεία και το φιλικό τους καθημερινό περιβάλλον. Ας μην υποτιμάμε την επιρροή του σχολείου στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. Αυτή την στιγμή έχουμε παιδιά στα σπίτια, που εδώ και βδομάδες δεν έχουν ουσιαστική επαφή με τους συνομήλικους τους.
Η ΝΔ (γιατί αυτή μιλάει), μας λέει 4 επιχειρήματα ώστε να συμφωνήσουμε με το έγκλημα του ανοίγματος των δημοτικών σχολείων.
Το πρώτο που μας λέει η κυβέρνηση μέσω Τσιόδρα είναι πως υπάρχει ανισότητα, έτσι οι φτωχοί μαθητές πρέπει να πάνε σχολείο. Είναι και το πλέον προκλητικό. Γιατί η ΝΔ με το τερατούργημα της Καμερέως - εκτός των ρουφιάνων και τη χαρά των παιδεραστών με τις κάμερες στην τάξη, χωρίζει τα σχολεία σε δυο ταχύτητες. Ο ορισμός δηλαδή της ανισότητας.
Η ανισότητα επίσης είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της ΝΔ και του καπιταλιστικού συστήματος. Τα παιδιά δεν έχουν τα απαραίτητα, γιατί οι γονείς τους είναι φτωχοί. Αυτούς τους φτωχούς ανθρώπους, η ίδια η ΝΔ τους καταδιώκει, τους κόβει τα επιδόματα, τους απολύει, τους μειώνει τους μισθούς τους συκοφαντεί κλπ. Η ανισότητα δεν είναι θέμα ανοικτών ή κλειστών σχολεία, αλλά άγριας εκμετάλλευσης που υπάρχει σε ένα διεφθαρμένο σύστημα, το οποίο υπερασπίζεται η ΝΔ.
Το δεύτερο που μας λέει ο δεξιός ψάλτης είναι πως χάνεται η ύλη. Η ύλη σε πολλά σχολεία έχει ήδη διδαχθεί. Τον τελευταίο μήνα κάνουν συνήθως επαναλήψεις. Αν ήταν εκπαιδευτικός, θα το γνώριζε. Ακόμα όμως κι αν υποθέσουμε πως χάθηκαν κάποια μαθήματα, αυτά μπορούν να αναπληρωθούν τις πρώτες μέρες του ερχόμενου σχολικού έτους στις επόμενες τάξεις, όπου γίνεται ανακεφαλαίωση των προηγουμένων από τους δασκάλους.
Στο τρίτο επιχείρημα το παίζει ψυχολόγος. Μας λέει πως τα παιδιά δεν κάνει να μένουν μέσα γιατί επηρεάζεται ο ψυχισμός τους. Τα λέει ο ίδιος που επέμενε πως πρέπει να μείνουν μέσα 40 ημέρες γιατί θα κολλήσουν τους παππούδες.
Όσο για την ψυχολογία των παιδιών λέμε πως το να τα υποχρεώσουμε να φοβούνται τα άλλα παιδάκια ως πιθανούς φορείς του κοροναϊού επηρεάζει επίσης αρνητικά την ψυχολογία τους.
Θα πρέπει να πλένουν συνέχεια τα χέρια, να προσέχουν να τηρούν αποστάσεις, να μη πλησιάζουν συμμαθητές τους. Αυτό δεν είναι χειρότερο κι από απομόνωση;
Έχει σκεφτεί τι άγχος θα δημιουργηθεί στα παιδιά και τι ενοχές, αν δεν κατορθώσουν μέσα στα κλουβιά των λίγων τετραγωνικών, που θα μείνουν ώρες χωρίς μάσκες, να παραμείνουν υγιείς;
Ως τώρα λοιπόν δεν έχουμε απλά καταρρίψει τα επιχειρήματα, δείξαμε πως ακριβώς για αυτούς τους λόγους δεν πρέπει να ανοίξουν τα δημοτικά. Γι αυτό η συντριπτική πλειοψηφία των γονέων σκεπτόμενη λογικά είναι κάθετα αντίθετη σε μια τέτοια εγκληματική ενέργεια.
Το τέταρτο επιχείρημα είναι και ο πραγματικός λόγος που η ΝΔ θέλει να ανοίξουν τα σχολεία. Οικονομικοί λόγοι. Η ΝΔ θέλει τους γονείς στη δουλειά. Για να παράγουν οι εργαζόμενοι πλούτο για την εργοδοσία, ώστε να μην βουλιάξει εντελώς στην ύφεση η καπιταλιστική οικονομία.
Δεν την ενδιαφέρει ούτε η υγεία των παιδιών ούτε των παππούδων. Ήδη μειώνει 20% το μισθό στους εργαζόμενους. Που θα πει πως αυτό το 20% θα προστεθεί στην Υπεραξία δηλαδή στο κέρδος που έχουν τα αφεντικά και το υπηρετικό τους κυβερνητικό προσωπικό από την εκμετάλλευση των εργαζομένων.
Οι παιδιά δεν θα μείνουν σπίτι για να μην μείνουν οι γονείς να τα φυλάνε. Οι σκλάβοι ενήλικες θα ταΐσουν τα γαλάζια παράσιτα.
Λεφτά δεν υπάρχουν, θα μας πούνε. Ήδη καταβρόχθισαν το μαξιλάρι του ΣΥΡΙΖΑ και έβαλαν χέρι στα αποθεματικά των ταμείων!
Μιλάμε για ανεπανάληπτο πλιάτσικο. Ούτε στην Κατοχή τέτοια λεηλασία!
Η ΝΔ παίρνει από τους πολλούς και δίνει στους λίγους κουμπάρους και πλούσια λαμόγια.
Πρόκειται για μαφία, για συμμορία απατεώνων κι εγκληματιών, όχι για κόμμα.
Αυτή είναι η πολιτική της, το πιστεύω της.
Σκοπός της με την καραντίνα ήταν 1) Να βρει άλλοθι για το κλέψιμο. 2) Να φέρει νέο Μνημόνιο. 3) Να επιβάλει αντεργατικά νομοσχέδια 4) Να συνηθίσουμε στην καταστολή και τη δικτατορία, 5) να δημιουργήσει εξαθλίωση και ανεργία ώστε οι εργαζόμενοι να δουλεύουν με λιγότερα.
Δεν θα τους πούμε πως η ανθρώπινη Ζωή και η Υγεία είναι πάνω από τα κέρδη των λίγων. Αυτό είναι το δικό μας πιστεύω. Το δικό τους λέγεται νεοφιλελευθερισμός και είναι το χειρότερο είδος ανθρωποφαγίας. Με πληροφορίες από tsak-giorgis
1 σχόλιο:
Φασισμός στο μεγαλείο του. Δεν θα τους περάσει!
Δεν θα μας τρελάνουν αυτοί!
Δημοσίευση σχολίου