Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 14.00 ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ. ''ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ'' ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ. ΣΑΣ ΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΣΤΗ ΜΑΡΕΒΑ !!! [ video ]

Σήμερα λοιπόν Δευτέρα 8/8 στις 14.00, ένα ακόμα διάγγελμα Μητσοτάκη, αυτή τη φορά για την την υπόθεση των υποκλοπών. Θα αρχίσει πάλι με το «συμπολίτες μου». Αυτός που κατάφερε μέσα σε τρία μόλις χρόνια να μετατρέψει το «συμπολίτες μου» στην πιο χυδαία λέξη.

«Συμπολίτες μου» και να ψοφάνε σαν τα σκυλιά αθώοι άνθρωποι εκτός ΜΕΘ.

«Συμπολίτες μου» και πίσω του ένα ολόκληρο σύστημα να καλύπτει μίζες, απευθείας αναθέσεις, λαμόγια και παιδεραστές.

«Συμπολίτες μου» και να τάζει επιδόματα για όλους που τελικά είναι για ελάχιστους.

«Συμπολίτες μου» και η μισή Εύβοια σβήστηκε από τον χάρτη.

«Συμπολίτες μου» και το 1/3 των συμπολιτών του βυθίστηκε ξανά στη φτώχεια.

«Συμπολίτες μου» δεν είναι ότι είμαι απατεώνας και παρακολουθούσα δημοσιογράφους και πολιτικούς αντιπάλους. Είναι ότι είμαι ανίκανος και το έκαναν άλλοι εντελώς χωρίς να το ξέρω κάτω από τη μύτη μου. Σας το ορκίζομαι στο γάμο μου με την Μαρέβα.

                                                                                              Τι θα πει στο νέο «συμπολίτες μου»;

Ότι συνέβη ένα βαρύ ατόπημα από την ΕΥΠ χωρίς να είναι ενήμερος; Ποιος; Αυτός που εξελέγη στις 7/7 και στις 8/7 έθεσε την ΕΥΠ - με πρωτοφανή τρόπο - υπό την εποπτεία του;

Αυτός που το πρωί διέρρεε ότι ο ανιψιός παραιτήθηκε για προσωπικούς λόγους, το μεσημέρι λόγω… τοξικότητας και την άλλη μέρα ότι απεπέμφθη;

Ποιος; Αυτός που, προκειμένου να διοριστεί ο εκλεκτός του σεκιουριτάς του υπόκοσμου αρχηγός της ΕΥΠ, άλλαξε τον νόμο ο οποίος απαιτούσε πτυχίο ΑΕΙ ή ισότιμο;

Τι θα πει; Ότι ο Πρωθυπουργός δεν ήξερε ποιον παρακολουθεί ο Μητσοτάκης; Όταν ο σεκιουριτάς και ο σκοτεινός ανιψιός μπήκαν εκεί ακριβώς για να είναι το μακρύ του χέρι ή μάλλον το μεγάλο του αυτί;

Ποιος θα τα ισχυριστεί αυτά; Ο μαθητής του «Εφιάλτη» Μητσοτάκη, που παρακολουθούσε τον ασθενή πολιτικό του αντίπαλο και άκουγε τις συνομιλίες του σηκώνοντας το τηλέφωνο από το σαλόνι του σπιτιού του;

Όπως δήλωσε για τον τότε «μικρό Κυριάκο» ο μέγας κοριός εκείνων των παρακολουθήσεων, «το παιδί δεν στροφάριζε». Αλλά δε χρειάζεται καμία στροφή για να μείνεις κολλημένος στην καρέκλα σου.

Και μην κρίνετε λόγω φάτσας, αγαρμπιάς, αταλαντοσύνης, σκεπτόμενοι «καλά, αυτός είναι ικανός να παρακολουθεί;». Οι συμπλεγματικοί, εκδικητικοί γόνοι έχουν έναν λόγο παραπάνω να κολλήσουν το αυτί στη συσκευή που ακούει τον αντίπαλο.

Σήμερα ο Μητσοτάκης θα είναι πολύ καλό παιδί. Και «συγγνώμη» θα ζητήσει on camera, και περίλυπος θα είναι όπως του δίδαξε ο «δάσκαλος» Λιγνάδης, και θα πει ότι «η αλήθεια θα λάμψει», και κάθαρση θα υποσχεθεί.

Θα κάνει τα πάντα, αρκεί να μείνει σε αυτή τη θέση που τον έβαλε η ελίτ μιας χώρας για να ροκανίσουν μαζί το δημόσιο χρήμα.

Οι πιο διεφθαρμένοι διάλεξαν τον πιο διεφθαρμένο. Τον στήριξαν στην τυμβωρυχία, στην πατριδοκαπηλία, στη μάχη επί πτωμάτων για να ανέβει στην εξουσία. Μην έχετε καμία αμφιβολία ότι θα τον στηρίξουν και στο ''Watergate'' του. Μέχρι να βουλιάξουν όλοι μαζί μέσα στο έρεβος που έφεραν στη χώρα, οι σκοτεινές πρακτικές της θυμίζουν τις χειρότερες ημέρες της χούντας 1967-74

στην Ελλάδα, όταν οι αντίπαλοι του καθεστώτος των συνταγματαρχών κατασκοπεύονταν καθημερινά. Με την παραίτηση Δημητριάδη ο ''επισυνδεδεμένος'' Μητσοτάκης προσπαθεί να αποσυνδέσει την ευθύνη από πάνω του. Η απόφαση του Μητσοτάκη ''να πάρει στα χέρια του την ΕΥΠ'' είναι το γεγονός ότι ήθελε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του, των εχθρών του, διότι πάσχει από εχθροπάθεια. Για ποιο λόγο; Διότι είναι αδύναμος και θέλει να κάνει πράγματα που δεν ενσκύπτουν στο πρωθυπουργικό πλαίσιο. Ο Μητσοτάκης είναι ένας τύπος γεμάτος εσωτερικές αντιφάσεις. Είναι ανασφαλής και ταυτόχρονα αλαζονικός. Οι εσωτερικές αυτές αντιφάσεις προκύπτουν από το γεγονός ότι ο ίδιος γνωρίζει κατά βάση ότι είναι λίγος. Κάνει πράγματα και βλάπτει τη χώρα με τρόπο ανεπανόρθωτο. Και κάτι ακόμα: Μην περιμένετε παραίτηση. Ο Μητσοτάκης ανήκει σε εκείνα τα όντα του οικοσυστήματος που, ακόμη κι αν πέφτει πάνω τους βράχος, εκείνα θα μείνουν αμετακίνητα στο σημείο όπου υπάρχει τροφή..... Με στοιχεία από

Δεν υπάρχουν σχόλια: