Τρίτη 28 Μαρτίου 2023

ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ - ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ....ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ. ΔΙΚΟΟΟΟ ΣΑΣ !!! [ video ]

Σε μουσική του Ζαμπέτα και του «Που σαι θανάση», ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός Θέμης Ανδρεάδης, με τους στίχους που έγραψε η Μίτσα Μακρή, τραγουδά «Παπαθανάση».

«Θα πάρω σβάρνα μια βραδιά
τράπεζες και κουρεία
να σώσω το δυάρι μου
στην πολυκατοικία.

Γιατί έχω ένα δάνειο
στα ύψη έχει φτάσει
κι έτσι θέλει κούρεμα
σαν του Παπαθανάση.

Παπαθανάση
Παπαθανάση
Θέλω κι εγώ στο δάνειο…
Παπαθανάση
Παπαθανάση
θέλω κι εγώ στο δάνειο
το κούρεμα να πιάσει.

Θα πάω και στη Γιούρομπανκ
με φάκελο, στοιχεία
θα ψάξω τον διευθυντή
να πω την ιστορία.

κι απ’ όλα τα χρωστούμενα
το κατιτίς να δώσω
το λέγαν τα μελλούμενα
έτσι να ξεχρεώσω.

Παπαθανάση
Παπαθανάση
Θέλω κι εγώ στο δάνειο…
Παπαθανάση
Παπαθανάση
θέλω κι εγώ στο δάνειο
το κούρεμα να πιάσει».....

Δεν υπάρχουν σχόλια: