Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

''ERMIS WHITE'' : ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ Tik Tok ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ''VIRAL'' !!! [ video ]

Με την ειδική τιμητική διάκριση «Ermis White» βραβεύτηκε στον πιο σημαντικό διαγωνισμό για τη δημιουργικότητα στην επικοινωνία στην Ελλάδα, τα Ermis Awards, η παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο TikTok. Σημειώνεται ότι τα βραβεία διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας. Ο πρωθυπουργός με πολύ δόση αυτοσαρκασμού ανέβασε ένα νέο βίντεο στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης και ευχαριστεί για το βραβείο. Το νέο βίντεο ξεκινά με την ατάκα «μου λένε μερικές φορές ότι γουρλώνω τα μάτια μου, η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν το καταλάβαινα πολύ, η ομάδα μου ήταν παντελώς απελπισμένη μαζί μου» αναφέρει με χιούμορ ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Ένα από τα μυστικά αυτής της δουλειάς είναι να μην παίρνεις τον εαυτό σου πάντα τόσο πολύ στα σοβαρά και να μπορείς να αυτοσαρκάζεσαι λίγο» λέει ο πρωθυπουργός και ακολουθούν πλάνα από τα ανέμελα μαλλιά του.....


Δεν υπάρχουν σχόλια: